Breaking News
Loading...
March 4, 2014

Info Post
Dua orang pemimpin pas telah menyakinkan beliau bahawa .."perempuan solehah, mana-mana perempuan baik yang melepaskan keletihan (mengangkang) kepada mana-mana pemimpin Islam yang berjuang Fisabilillah maka dia mendapat pahala Fisabilillah dari Allah SWT"

Malah suami yang mengzinkan perbuatan isteri tersebut juga mendapat pahala Fisabilillah.

Hahahahaha.... Mamposs!!!

7 comments:

Anonymous said...

Gila sesat punye ajaran, pun ade org percaye. Musykil betul aku.

Anonymous said...

bodo punya orang. tak paham maksud pegi translate ikut otak blue dia sendiri. memang jadi mcm tu la. UMNO memang blue

Anonymous said...

Blue butoh ko. Nak paham macam mana lagi. Dah terang mat sabu dan mahfudz ajak normah memantat. Jangan tegakan benang yang basah la wooi. Mat sabu siap kata kat normah bulu burit normah tersangkut dekat tekak dia.

Anonymous said...

Sah PAS is a cult. Main burit je mereka tahu

Anonymous said...

Sebab tu aku tak sokong UMNO. pengikut2 dan pemimpin dia seme suka menda2 lucah. bagi komen macam orang bukan Islam

Anonymous said...

fitnah orang dah jadi makanan puak2 ni. semoga sempat bertaubat dan mohon ampun kepada tuan punya badan

Anonymous said...

"ustaz datok" mana plak la ni.. ni mesti umno bagi gelaran nak menghalalkan fitnah.. nak bagi nampak real skit.. dahla ustaz. datok plak tu.. mesti orang2 umno percaya..keke