Breaking News
Loading...
March 14, 2014

9 comments:

anti-LGBT said...

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua dia tu PELIWAT,pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

Anonymous said...

Anak Selangor yang bagus dah takda dah ,tu pasal pkr letak orang luar jadi wakil kat kajang ,apa nak buat parti anak beranak

ajai62 said...

Assalam Bro

Aku ingat ada pertunjukan wayang opera cina... siap pakai kipas lagi cuma kipas tu tak boleh terbang... Nanti tunggulah dia angkut anak-beranak dan cucu-cucu dia naik pentas untuk menangis ramai-ramai konon nya laki dia difitnah meliwat sedangkan yang meliwat ANU nya laki dia... Undilah Azizah utk terus ditipu...

Anonymous said...

Alahai Opah Sepat Kering, duduk je la kat rumah. Jadi ADUN pun hanya tunjuk muka waktu raih undi je, lepas pilihanraya duk senyap kat Segambut tu...

Anonymous said...

Omega tu bila nak tunjok? Tak malu ka laki kaki liwat?

Surrhead said...

hakikatnya, dah confirm kajang WA menang....

Anonymous said...

Rakyat bukan x suka Bn tapi tak suka pemimpin agong BN..ahjibgor kalau program kau hebat mcm era TUN M ..rakyat akan sokong tapi, rakyat x terima GTP, NKRA yg nampak zero..bazir duit..

Anonymous said...

kesian dah tua2 gi mintak sedekah nak jadi yb- aku biar gi toreh pokok getah

Anonymous said...

Kipas tu azimat tolak bala ke?