Breaking News
Loading...
April 25, 2014

6 comments:

kluangman said...

Adik azmin ali bukan nak guna banyak air pun, buat apa bising2...
Dia tak perlu mandi wajib..
Dia sendiri pun dah lama simpan air...paip tak berfungsi kot.

Hakkk tui hakkk tui..pengotor tu..

Anonymous said...

spesis manusia yg x pcaya kehendaknya...cuba redho dgn segala kejadian dimuka ini..bygkn beristifar

Anonymous said...

Ha..ha..kiasan terbaik la Bro!

aku said...

cara nak berjahak tu pun..bukan cara islam ajar pun...kalau marah mcm mana sekali pun...tunjuklah aklhlak yg baik...

Anonymous said...

Redho..redho jugak...
tapi bukan redho membabi buta...
tu bodoh namanya...
ini bala' Allah....suroh perbetolkan mana tak betol....bukan redho dan berpelok tubuh...

Anonymous said...

Banjir besar kemarau panjang persengketaan berpanjangan wabak penyakit...
itu semua bala' Allah utk memberi peringatan kpd manusia...bukan sekadar redho je...
kena perbaiki mana yg tak betol...
semua yg di atas tu dah lengkap di selangor..
tu masih nak salah org lain lagi...
Allah nak bagi peringatan yg bagaimana lagi
baru nak mengaku salah diri sendiri..??