PAS Akan Bincang Fatwa R.I.P...


PAS mengambil serius tentang fatwa yang di keluarkan oleh majlis fatwa kebangsaan menganai isu orang Islam tidak digalakan menyebut Rest In Peace RIP...

Punya banyak isu lain, isu ini jugak yang pas nak bincang dalam mesyuarat biro politik mereka, kenapa tak mau bincang isu pelaksanaan hudud dan bila ianya nak di laksanakan di kelantan...

Apa pun orang yang nak bawak isu RIP ini hingga ke mesyuarat biro politik pas itu adalah orang yang sama mempertahankan anak orang Islam bawak makanan babi ke sekolah...

Tengok video di bawah...



Comments

Anonymous said…
Benda yg dah jelas, nak fatwa apanya. Kalau dah Nabi saw dan diFirmankan Allah swt, org kafir selepas mati diazab, takkan pulak org yg mengaku Islam berani kata, diaorg "in peace". Kalau kata begitu, serupalah tak percaya apa yg Nabi saw kata dan Allah swt Firmankan.
Anonymous said…
Pas...Pas HamPas politik...jumut
Anonymous said…
Alang-alang nak bincang tu , bincang sekali apa jadi dengan tabung memali.
Anonymous said…
BANGSAT betul si PASPENJILATKAPIRDAPBANGKAI ni! Aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm PAS diBUNUH seorg. demi seorg - disyaki diracun, termasuk yg. boleh sebabkan lemah jantung/kanser dsbnya - oleh si KAPIRDAPBANGKAI/PKRPELIWAT (yg. merupakan ejen Barat-ZIONIS dan racun kimia utk sebabkan kanser/lemah jantung adalah MO biasa Barat-ZIONIS)!

Lihat juga pembunuhan pemimpin-pemimpin Palestin/Islam melalui racun kimia, oleh Mossad (yg.menyebabkan kanser atau penyakit jantung terutamanya) di http://www.globalresearch.ca/israels-secret-nuclear-biological-and-chemical-weapons-nbc/5352454, Israel’s Secret Nuclear Biological and Chemical Weapons (NBC), By Manlio Dinucci, Global Research, October 01, 2013. Dan yg. terbaru, telah dibuktikan pemimpin tercinta PLO, Allahyarham Pres. Yasser Arafat, diracun Mossad/Israel – di http://www.globalresearch.ca/the-assassination-of-yasser-arafat-was-ordered-by-the-israeli-cabinet-we-will-choose-the-right-way-and-the-right-time-to-kill-arafat/5357121, The Assassination of Yasser Arafat was Ordered by The Israeli Cabinet: “We will Choose the Right Way and the Right Time to Kill Arafat.”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, November 07, 2013!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).
Anonymous said…
ajorlah lagi ajaran songsang sejak tadika PASTI. inilah hasilnya. dah tak tau mana ajaran islam yang benar dan salah. janji jatuhkan bn.
katakan pas dapat memerintah....mereka akan mengambil masa pulak untuk memperbaiki segala kesilapan yang mereka lakukan.
kita lihat perlakuan tutur kata mereka...kadang2 mengalahkan kafir...semberono. main langgar jer...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID