Breaking News
Loading...
April 27, 2014

9 comments:

Anonymous said...

Kata parti difounders oleh tangan-tangan ghaib dari AS... tapi keputusan Pemilihan PKR guna whiteboard saja..???

Anonymous said...

Kahkahkahkah
Menatang2 PKR ni pndi buat lawak sungguh
Pilih kepala buntut la woi !!!

Anonymous said...

Ini pemilihan ketua kelas sekolah rendah oi.. sape2 pun boleh padam kat whiteboard tu.. alahai.. ingat complaint SPR, dieorang buat lagi bagus.. rupe2 nye.. hahhaha.. lawak betul.. mcm ni kot dieorang nak SPR buat..

Anonymous said...

Alamak lawak betul! Kira pun salah. Gambar 1/2, untuk Pekan sepatutnya total 60 (bukan 50). Gambar 2, total Marang sepatutnya 56 (bukan 55).

Aya...PKR never use "spledsheet" like DAP meh?????

Anonymous said...

Alamak lawak betul! Kira pun salah. Gambar 1/2, untuk Pekan sepatutnya total 60 (bukan 50). Gambar 2, total Marang sepatutnya 56 (bukan 55).

Aya...PKR never use "spledsheet" like DAP meh?????

Anonymous said...

Mcm ni lah pandai. Tak tahu pakai excel, tulis tangan jer. Tapi kalau salah gak potong jer tgn siapa yg tulis tu

Anonymous said...

kah kah kah

Anonymous said...

kira pun tak betul ada hati nak memerintah Megara, alamatnya jahanamlah Negara macam ni.

AuntyZah said...
This comment has been removed by the author.