Breaking News
Loading...
April 25, 2014

10 comments:

Anonymous said...

kesian rafizi...kau nk tunjukkan kau hebat sgt tp hakikatnya BODOH mcm lembu...

Anonymous said...

Mcm babi broo....

Anonymous said...

Permatang Pauh tu HAIBAT dalam seluar ja.. hahahaha.. Padahal habuk pun xdk! Smuanya harap Tun M jugk.

Anonymous said...

X kisah la berapa kali bajet tambahan..yg aku risaukan sekarang ni hutang negara dah 500 bilion lebih..bnyk tu..tolonglah bantu gov kurangkan hutang tu..mntak bg idea dn smpikn pd gov..

Anonymous said...

ahmad maslan kurang bila menyatakan terdapat bajet tambahan. persoalannya siapa yg akan menanggung meanmpung bajet tambahan. rizab negara tidak mampu menampung perbelanjaan boros negara dalam tempoh 10 bulan lagi? sekarang dah bulan penghujung bulan april. apa lagi kerajaan BN mana janji mu

Anonymous said...

Tu nasib baik la BN tadbir...
klw PR mahu 100bilion hutang negara.
Mcm aljub sikit2 budjet tambahan je...
lagi jahanam malaysia...

Anonymous said...

Aku paling benci dgn parkataan
"Tidak pernah gagal" rafizi tu....
kenapa perlu guna perkataan menyindir..
bagos sangat ke Allah cipta kejadian diri awak tu Rafizi berbanding org lain...
klw dah bergelumang dgn fitnah..
akhirnya kantoi jugak...memalukan..

Anonymous said...

pengarah strategi pukimak haramjadah bodoh bangang babi kaki pembohong

Anonymous said...

Yb pondan harapkan jubor aje besor ....... Otak macam taik ....... konon nak gasak orang, bosss sendiri kena bantai.......

Anonymous said...

Yb kerbau...
kahkahkah..