Sedikit Hari Lagi, Akan Kedengaranlah Cakap-Cakap Macam Nie...


Aku yakin sedikit hari lagi akan kedengaranlah cakap-cakap macam ni di surau-surau, di masjid atau di tempat-tempat ceramah, mungkin kalau ada yang berani, mereka akan tulis dalam facebook dan twitter...

Apa cakap-cakap tu...?

1. ko tau, karpal mati tu umno lah punya kerja...
2. pemandu lori tu orang umno...
3. memang umno setting pemandu lori tu suruh langgar kereta karpal...
4. umno takut dengan karpal tu pasal di bunuhnya karpal tu...
5. dulu depa nak nak bunuh anwar, tak dapat anwar karpal jadi mangsa... [rujuk cerita kereta anwar disabotaj]
6. satu karpal mati, sejuta karpal akan bangun menuntut bela... [itu ayat biasa chegu bad]

Dan mungkin banyak lagi tuduhan-tuduhan yang akan di lemparkan kepada umno...

Tak caya korang tunggu...

Comments

Anonymous said…
Pedulikan apa mereka nak kata

Yang penting sekarang kapal sink sedang berada di dalam sebuah jurang di antara jurang jurang menuju ke neraka ...

Kapal Sink sudah pasti ke neraka...apakah kita sudah pasti ke Syurga?? Insya Allah .. bawalah Iman walaupun sebesar biji sawi
Anonymous said…
Sebenaqnya, MAJORITI mangsa kemalangan jalanranya, terutamanya yg. miskin dari penunggang motosikal/basikal dan kereta kecil, adalah umat ISLAM/Melayu, yang dibiarkan MATI KATAK/cedera kdg-kdg sampai CACAT akibat dilanggar LORI/kereta 4WD/BAS BUAS!

Ini ialah kerana disyaki kerana kebanyakan pemandu BUAS yg. diambil bekerja adalah disyaki dr. GENG KONGSI GELAP oleh TUANPUNYA bas/lori/kereta yg. merupakan ejen-ejen si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRPERLIWAT serta penaja mereka Barat-ZIONIS!

Aku syak PEMBUNUHAN Allahyarham Timbalan pegarah JAKIM S'wak dan 3 pekerjanya dilanggar lori balak (pemandunya lari) juga sebenarnya diRANCANG secara halus; apalagi S'wak-Sabah makin disasarkan Musuh Islam/Melayu utk diKRISTIANkan si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRPELIWAT(sebab itu juga saya syaki inilah mengapa kpg-kpg PUSAKA Islam/Melayu, termasuk tepi laut, terutamanya di Sibu, Bintulu, Kuching, Miri dll serta di Sabah, asyik terbakar - utk. dihalau atau diRAMPAS tanah/kpg).

Di samping itu, si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRPELIWAT ini juga sedg. mensasarkan umat Islam/Melayu di Tanah Melayu kita ini, utk. bunuh/rompak/bakar rumah-kpg-kedai (utk. rampas tanah atau halau penduduk/peniaga /keracunan makanan-minuman (cthnya keracunan makanan yg. ganjilnya, asyik menimpa pelajar-pelajar Islam/Melayu termasuk di asrama penuh)/pengedaran dadah/suntikan kimia (termasuk yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser, terutamanya ke atas pemimpin/bijak pandai/usahawan berjaya Islam/Melayu cthnya)- wabak penyakit/kemalangan jln. raya dsbnya, dlm. pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) seperti di Mexico dan Latin Amerika. Di mana kaum Bumiputera dibunuh beramai-ramai dgn. kejam oleh rejim pemerintah (cthnya rejim pro-Barat-ZIONIS/Israel - Mexico, El Salvador, Guatemala dll) atau oleh sindiket dadah/pornografi/pelacuran besaran,yg. ditaja Barat-Israel (lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011)!

Lihat juga pembunuhan pemimpin-pemimpin Palestin/Islam melalui racun kimia, oleh Mossad (yg.menyebabkan kanser atau penyakit jantung terutamanya) di http://www.globalresearch.ca/israels-secret-nuclear-biological-and-chemical-weapons-nbc/5352454, Israel’s Secret Nuclear Biological and Chemical Weapons (NBC), By Manlio Dinucci, Global Research, October 01, 2013. Dan yg. terbaru, telah dibuktikan pemimpin tercinta PLO, Allahyarham Pres. Yasser Arafat, diracun Mossad/Israel – di http://www.globalresearch.ca/the-assassination-of-yasser-arafat-was-ordered-by-the-israeli-cabinet-we-will-choose-the-right-way-and-the-right-time-to-kill-arafat/5357121, The Assassination of Yasser Arafat was Ordered by The Israeli Cabinet: “We will Choose the Right Way and the Right Time to Kill Arafat.”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, November 07, 2013!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said…
Kongsi gelap DAP yg hari pakai lori tanah langgar mati ramai org Melayu tu xde sapa ckp pun??

Lgpun apa nk hairan PAS dah minta ahlinya sedekah Al-Fatihah pd Karpal.. perbuatan syirik dan jahat PAS mempermainkan Islam demo kafir..

Karpal dh mati kita simpati dh takziah.. org2 BN mati pun sama xde lebih2 sehingga merosakkan Islam..

tp PAS ni melampau.. celaka PAS.. xhenti2 nk bertuhankan politik partinya.. di labelnya Karpal sbg SYUHADA? celaka PAS.. PAS mmg laknatullah..

Islam dikongsi2 syirikkan dgn kafir semi kegilaan politik dan kegilaan utk berkuasa..

PAS Laknatullah!
Anonymous said…
Semuanya tidak mustahil kerana parti pembangkang di Malaysia selalu berkhayal yang kakadang macam tak masuk akal. Tapi yang peliknya ramai juga yang percaya.
Anonymous said…
Allah sebaik2 perancang. LU tungguuuuu.
Anonymous said…
Entah lah bila la mereka yang menjadi penganut agama PAS ni nak bertaubat dan kembali kepada ajaran Islam sebenar benarnya sepertimana yang diunjurkan dalam Al Quran dan hadis bawaan Rasullullah s.a.w...
Bertaubat lah wahai pengikut pengikut PAS jangan sampai kamu semua di panggil dan di label sebagai laknatullah...
Anonymous said…
kebanyakkan pengikut pengikut PAS ni tergolong dalam mereka yang cerdik pandai, tapi sayang kepandaian kamu tidak dizahirkan dengan kecerdikan akal kami..bak kata orang tua...otak ada tapi akal kosong...itu lah akibatnya jika kecik kecik dulu lahir saja di persembahkan dengan susu lembu bukannya susuan ibu...jadi sedar lah selagi ada hayat ini
Anonymous said…
karpal singh pasti ke syurga kalu dapat restu penjaga pintu syurga dato nicky aziz w.s wali selipar.....skrg Pas sdh x takut lg dan boleh buat hukum hudud dud dud sbb karpal sudah mati....
Anonymous said…
Setuju anan 8:36pm...apalah nak hairan kalau penganut pas sokong kapal singh...Pusat sembelih Babi kat Melaka pun mereka pertahankan agar tak di pindah...
Anonymous said…
LANGGAR BELAKANG ,LORI SALAH
ANUWAR LIWAT BELAKANG MEREKA KATA TAKSALAH SUKA SAMA SUKA
TAPI MAHKAMA JATUH HUKUM 5TAHUN LAWYER KAPOK SINK- KALAH TERSUNKUR DI PINTU MAHKAMAH
AKHIR MATI SBB DRIVER DIA MAIN BELAKANG LORI

ADA KEDENGARANNKATA LORI SALAH SBB GANJA
PELIK HISAP GANJA KE , APA KE TAPI U LANGGAR BELAKANG LU SALAH
PATUT ORG YG MENYEBABKN PERLANGARAN DISIASAT ,,,,,,,,,,,,, PELIK HANYA DI M'SIA SAJA
BESOK SAPA LANGGAR BELAKANG AKAN KATA ,,,,AKU TAKSALAH ,,,TENGOK KOPAK SINK , TAK SALAH
BESOK ORG TAK BYR SAMAN ,,,TENGOK KASPOK S BEBAS SAMAN TAK BYR
UNDANG2 SUDAH HABIS ONLY DI M'SIA
Anonymous said…
Yang akan buat kenyataan yang tertulis dating dari puak parti ajaran sesat.....
Anonymous said…
ENTAHLAH....APA NAK JADI DENGAN PAS NI. MAKIN MERACAU DAN BERCELARU. KALAU SAYANG SANGAT PUN DENGAN KARPAL TU....TAK PERLU KELUAR KENYATAAN BODOH TU.
TERLEBIH BELAJAR ATAU TERLAMPAU PANDAI....NANTI PAS ARAHKAN PULAK PENGIKUT BUAT TAHLIL UNTUK KARPAL....LAGI HARUBIRU JADINYA....
ISLAM ROSAK KERANA PAS. BUKAN UMNO.
Anonymous said…
Tunggu respong pork nik pasal kematian kapal tunda DAP....
Anonymous said…
Ada juga yang akan kata macam ini:
1. Sebenarnya Anuwar IBrahim yang master mind kerana semua rahsia kes liwat dari A - Z ditangan Tiger julutong 2. JPJ kenapa biarkan alphad 29 saman tidak disitah. 3. PAS punca kemalangan kerana semua ahli PAS nak langkah mayat dia untuk Tegakkan HUDUD 4. Itulah DERHAKA dengan Sultan Perak kepala pecah dalam Negeri Perak .

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID