Breaking News
Loading...
April 29, 2014

Info Post
Ringkasan cerita...

Polis trafik tu tahan cina gampang nie pasal bawak barang lebih muatan, dah tentu la kena saman, lihat pada minit 2.12 cina bercakap seolah-olah polis meminta rasuah darinya.

Dek kerana tak puas hati polis tu tak mahu ambil rasuah, cina gampang tu mula maki hamun polis dengan caci maki dan mencarut...

Aku tak salahkan abang polis tu, dia manusia biasa, cina gampang tu yang mula provok dia, kemudian cuba beri rasuah bila polis tu tak ambik dia maki hamun pula, siapa yang boleh tahan ye tak???

Aku rasa cina gampang tu sengaja buat macam tu untuk perangkap pihak polis mesti anak didik DAP nie...

Nasib baik la abang polis tu bukan aku, kalau tak dah lama aku tinju muka cina gampang tu...

19 comments:

kluangman said...

Driver tu bukan cina, tapi babi

Anonymous said...

Padan muka. Cakap Polis Malaysia Rasuah, Tapi yang dia sengaja nak rasuah Polis tidak rasa bersalah pulak. Sepatutnya pihak polis bawa saja cina nie ke balai.. abis cerita

w@n

Anonymous said...

INI CINA BABI HARAMJADAH...PATUT TAHAN KRANA HALANG KERJA POLIS.....MASUK LOCK UP...SIAL !

Anonymous said...

cubaan rasuah pun satu kesalahan kan? polis tu tak buat tindakan ke?


azhar

Anonymous said...

Tak payah buang masa gado2 sama cina bangsat, angkut pergi balai saja atas caj cubaan merasuah.

Nanti mari kesempatan macam 13 Mei, tau la nasib babi2 sekalian.

Anonymous said...

Syabas anggota PDRM. Jangan bagi muka kat bangsat macam ni. Syabas syabas

Jane Duncan said...

Memang bangsa celaka! Sangat rendah persepsi mereka terrhadap polis! Abang-abang dan kakak-kakak polis jangan beri muka pada mereka kerana mereka sentiasa cari jalan nak jatuhkan maruah polis!

Anonymous said...

mmg mereka sengaja provoke sebab dia dah sedia nak rakam .... Pastu bila polis tu datang dekat ... di tutup dengan tangan. Kalau rezeki baik dapat rakam rasuah ... x pun dapat rakam kena maki dgn polis x pun dapat rakam kene belasah .... tu je niat diorang ..... jangan layan provokasi depa .... saman je!!

Anonymous said...

Spesies babi ni jangan bagi muka. Angkut balai jela!!

Anonymous said...

bangsa pelahap babi memang macam tu, perangai pun cam babi.bangsa babi, bangsa babi, bangsa babi, bangsa babi, bangsa babi, bangsa babi, bangsa babi

Anonymous said...

Kpd PDRM jgn bg muka pada cina bangsat... Kami rakyat pedih telinga bila polis di panggil an.....
Cina memang bangsat. Klau polis xboleh hentam mai kami hentam cinacina bangsat.

Surrhead said...

sebab stgh staff prdm, seluruh prdm di sangka buruk...prdm masih ada ruang utk improvise.....BTW, prdm patut tahan jer sesiapa yg buka mulut cite nak settle....baru rasuah boleh dibendung

Anonymous said...

polis malaysia mana ada teloq bila jumpa cina, malah dengan apek minta sedekah tepi jln pun depa kecut teloq.

lainlah kalau pesalah tu terdiri dr mat rempit budak2 melayu, masa tu kalau mereka tgh buat operasi bukan main langsi buboh sepak terajang kat anak anak melayu.

inilah akibatnya terlalu lama dok terima rasuah dr cinabeng. kena maki lagu mana pun takpa asalkan poket penuh.

Anonymous said...

Oi SIALhead, berani lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABI mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!

Anonymous said...

Herannnya aku! Apahal si CinaRASISBABIGENGKONGSIGELAP boleh dibiaqkan MENGHINA polis sesuka hati! Kalau kat Barat -jgn. harap bangsa PENDATANG termasuk si Cina, nak kurang ajaq mcm. ni kat polis Barat!

Inilah akibat mereka pikiaq kita BUMIPUTERA Islam/Melayu, takut kat mereka-mcm-KULI, Tanah Melayu, pusaka nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si KAPIR LAKNAT Barat-ZIONIS dan mana-mana puak pendatang KAPIR yg. asalnya dibawa si PENJAJAH buas tu!!

Dan aku juga salahkan si pemimpin Islam/Melayu LIBERAL/GAY, yg. asyik MENJILAT undg-undg "demokrasi-hak asasi" si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS; sampai polis/pekerja JPA Islam/Melayu kita pun sampai boleh diHINA serta diperangkap dgn. rasuah, sesuka hati oleh GENG KONGSI GELAP yg. merupakan ejen KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRPORNO, dan tuan penaja mereka dr. Barat-ZIONIS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Ape ko mencarut nie makcik smbal jering..

Unknown said...

setiap keluarga kaum cina malaysia telah diajar, melatih,megingatkan anak2 mereka seperti berikut;

1.kerajaan memerintah tidak adil,mengutamakan kaum bumiputra

2.pihak berkuasa kuat rasuah

3.tidak berlaku adil kaum cina dan mereka rajin bekerja?

4.memandang rendah kaum melayu dan bumiputra kerana tidak pandai,bodoh,dungu,pemalas dan tidak layak memerintah apatah lagi berniaga

5.jika anak cina itu peguam maka mereka akan mengeluarkan segala jenis dakyah,putarbelit dan fitnah lihat pada kedatangan obama

6.jika anak cina itu doktor maka mereka memberi rawatan terbaik untuk kaum mereka lihat di penang sebagai satu contoh kecil

7.jika anak cina itu guru mereka akan memberi lebih perhatian kepada murid kaum mereka dengan pelbagai bimbingan dan kata2 semangat lihat sahaja bahasa cina diantara mereka lihat di perak,johor sebagai contoh kecil. itu belum lagi di instituisi pengajian tinggi.

8.jika anak cina membuka syarikat kelebihan dan peluang terbuka luas kepada anak bangsa mereka, bagaimana pula dengan layanan terhadap orang melayu dan bumiputra? yang ini tak payah pandang jauh2 sendiri mau ingat!

9.persolannya;

adakah ibubapa orang melayu dan bumiputra (arah berlawanan) sebagaimana kaum cina mengajar, mendidik anak2 mereka setiap hari, setiap masa,setiap waktu seperti yang diatas?

tanyalah pada diri masing2!

Anonymous said...

OI anon 8.58pm, lu ni ANJING DAPBANGKAIBABIkah?! Org. lain termasuk si PENGGANAS Red BeanBANGKAI BABI mencarut, tak pula lu MENYALAK! PI BERAMBOS lu kat BLOGDAPBANGKAIBERULAT yg. BODOH mcm. KERBAU!

Norsafuan Narihan said...

Nasib lah abang polis tu tak ambil rasuah yang disogok. Kalau tak memang bute2 je diperangkap cas rasuah. Kira bagus lah abang polis tu tak naik tangan. Sape yang tak panas kena maki hamun kan.