Breaking News
Loading...
May 30, 2014

Info Post
Beza antara kerajaan negara brunei dengan kerajaan kelantan yang di terajui oleh pas...

Kerajaan brunei lebih takut laknat Allah walau pun mereka tahu, pelaksanaan hudud di negara itu boleh menyusahkan negara itu dari segi ekonomi dan kemungkinan negara kecil itu di pulaukan oleh negara barat.

Kerajaan kelantan dan parti yang memerintah iaitu pas, lebih takut di singkir dan di pulaukan oleh DAP berbanding laknat ALLAH...




33 comments:

Anonymous said...

PAS lebih takutkan DAP dari ALLAH, pasal kalau DAP marah PAS, Mat sabu hilang mata pencarian, banyak bisnes man pas cari makan dengan cina-cina DAP.

Anonymous said...

Untungnya umat Islam/Melyu BRUNEI dpt pemimpin Islam BERANI mcm. DYMM Sultan Brunei - walau dikutuk seluruh dunia si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS termasuk si UN-BANGKAI tu!

Tetapi umat Islam/Melayu boleh diBUNUH/diHINA sesuka hati kat Tanah Melayu ni oleh si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL-CELAKA! Lihat yg. terbaru di - http://headbomb.blogspot.com/2014/05/lagi-penghinaan-rayer-kali-ini-dia-hina.html , LAGI PENGHINAAN RAYER, KALI INI DIA HINA KEMANGKATAN SULTAN PERAK!!, Dicatat oleh headbomb, 30 Mei 2014!

Kalau kat India, selalunya kalau umat/pemimpin Hindu dimaki mcm. ni oleh siapa-siapa - akan dipancung kepala! Tapi kat Tanah Melayu, puak PENGGANAS Hindu/India-KAPIRDAJALCELAKA mcm. ni, makin KURANG AJAQ kerana mereka tahu pemimpin Islam/Melayu LIBERAL-PENAKUT-KEJADAH asyik cium kaki PUNDEK BABI si PENGGANAS KAPIRDAJAL PENDATANG/PENCEROBOH INDIA/CINA-CELAKA; yg. sengaja mahu mencetuskan satu lagi 13 Mei!!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Selama ni pun ada UMNO cuba nak laksanakan hudud. Ada UMNO memberikan kelonggaran agar hudud boleh dilaksanakan.Adakah UMNO cuba meminda AKTA yang memberikan peluang hudud dilaksanakan.TIDAK tahunya salahkan PAS.UMNO BUKAN ISLAM KE? UMNO sendiri tidak menjunjung perintah ALLAH ke? Nak jadi apa UMNO.......SYAITAN.... memang celaka kamu.

Anonymous said...

Sultan Brunei laksana hudud bab takut di laknati Maria Carey , perempuan bertetek busat.

Anonymous said...

Hudud Malaysia tak cover konek orang2 UMNO dan tangan panjang mereka. Hudud separuh masak.

Anonymous said...

OI anon 10.47, 10.52 & 10.53pm, lu punya ekoq-ekoq ni, PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI-CELAKA aaahhh?!

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANASBANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAI-CELAKA, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

PI MAMPOS lu kat si KANDANG DAPBANGKAIBABI!

Salleh said...

abg 10.47. Pertama sekali kalau anda mewakili parti islam PAS...elok ke sikap maki org mcm tu. Iye mmg dulu UMNO tidak ada cita2 nk laksanakn hudud. Tpi skrg ni UMNO dh berjanji akan menyokong perlaksanaan hudud. Apa pn perlu kerjasama UMNO+PAS. Kalau UMNO ditewaskn dlm PRU14....dan PR menang....adakah PAS boleh melaksanakn hudud? Lgi makin jauh ade le. DAP dan PKR terang2 tolak. Knp parti sebantal yg terang2 tolak hudud tidak dikutuk. Sye pnh dgr seorang ustaz ckp....utk laksana hukum syariat Allah dibumi malaysia ni...kita perlu tukar kerajaan. Baik...tukar kerajaan kpd PR....bkn boleh laksanakn hudud...tpi jauh panggang dri api. Utk melaksanakn hudud perlukn kerjasama seluruh umat islam tidak kira parti ape. Kalau dlm keadaan berpecah2 mcm ni...masih lgi nk bergaduh, nk mengata memaki2....matlamat hudud sukar dicapai. Demi utk melaksanakn hudud...dendam2 lama perlu dilupakan. Lgipn adakah islam mengajar kite utk berdendam? Fikir2 balik.

Anonymous said...

bukan UMNO yg beriya2 nak laksana hudud... bukan UMNO yg asyik2 cakap pasal hudud... dan bukan UMNO juga yg jadi penghalang utama pelaksanaan hudud... PAS tau ttg tu... halangan utama adalah kafir DAP dan munafikun PKR... tapi PAS sangat takutkan DAP dan PKR... dan dah terikut2 perangai DAP dan PKR yg suka berbohong dan putar belit... PAS hanya mempergunakan istilah hudud untuk tarik pengundi melayu... PAS tau ttg tu..

Anonymous said...

Pas boleh tido sebantal dgn pkr yg terang2 tolak hudud, mnyokong pluralisme n lgbt serta mlaysian malaysia. Malah pas jg tido sebantal dgn dap yg mnentang keras hudud n bcita2 hdk merampas malaysia n jdkn mcm singapork. Dgn 2 rakan tido sbantal tu pas mcanangkn kpd pengikut2nya pas akan laksana hudud bila menang. Amat logik n benar apa yg drancangkn oleh pemimpin pas mngikut pemikiran pengikut2 mrk. Umno jgn lemah sbb Allah s.w.t ttp bsama2 pihak yg mnegakkn Islam. Sbaliknya pihak yg mjual agama akan terima hukuman nt

Anonymous said...

Pas jual hudud, dap jual malaysian malaysia n pkr jual lgbt. Skrg jualan mrk amat laris n pmimpin mrk sdg kaut keuntungan. Rakyat Islam yg masih waras sntiasa bdoa agar mrk yg hipokrit akn mnerima balasan drNya...

Anonymous said...

Pas jual hudud dap jual mlaysian malaysia n pkr jual lgbt. Dlm isu ni melayu pas n pkr x dpt apa2 nilai tambah pun. Hudud pas hny d bibir pceramah pas dr dulu spai skrg sbb klu btul nk buat dh ada draf n perancngn bukan stkt cakap2. Lgbt pkr pula hny mnambah murka Allah s.w.t kpd melayu. Yg untung dlm bisnes ni ialah org cina sbb dpt bnyk nilai tmbah..fkkir2 kn. Dap dh ada tentera cyber rba, pas dh lama ada tentera ustaz kt pentas ceramah n dlm masjid / surau. Pkr ada tentera pmujuk n pdemo. Strategi mrk ni telah mcengkam n mngawal minda rakyat malaysia yg lemah tp rasa cam bijak

Anonymous said...

marilah kita bersangka baik dengan pas. pada asasnya pas memang berniat untuk menjadi sebuah parti siasah yang menjunjung tinggi syariat Islam. rujuk perlembagaan pas. walaupun tidak disebut tentang menubuhkan negara Islam (kata hj hadi - setelah kecut disergah karpal), tetapi tujuannya masih tidak lari dari asas awal penubuhan pas. bagaimanapun, kerana kejayaan syaitan iblis mempengaruhi dan menghitamkan hati pemimpin2 pas dengan membenci umno keseluruhannya, semua itu telah hancur. niat tinggal niat sahaja. cuba lihat dan dengar kata2 hj hadi, nik aziz, khalid samad, mat sabu, mahfudz omar dan lain2. semuanya memusuhi umno seolah2 umno ini lebih teruk dari kafir harbi!. itulah kejayaan iblis keatas pemimpin pas. oleh itu untuk membetulkan semula perjuangan asal pas, singkirkan pemimpin2 yang membenci sesama Islam (hanya kerana berbeza fahaman politik). pilih pemimpin2 baru yang sedia menggunakan otak suci. mungkin akan ambil masa bertahun, berpuluh tahun... jika bersungguh, perjuangan asal pas akan tercapai dengan kerjasama sesama Islam serta tidak menindas penganut agama lain.

Anonymous said...

HUDUD TAK AKAN TERLAKSANA KALAU PR DAPAT KUASA PADA PRU 14 NNTI ....... INGAT! ORANG PAS HANYA AKAN JADI TUKANG SEMBELIH ORANG UMNO KALAU NAK DAPAT JAWATAN TERTINGGI DLM PEMERENTAHAN MEREKA ...INGAT WAHAI ORANG PAS KAMU HANYA DIPERGUNAKAN .... ULAMAQ DAH TAK BOLEH BERSUARA SEKARANG MEREKA DIMATIKAN SECARA SENYAP

Anonymous said...

Pas hipokrit..kes . stopa spender n mat sabu... membisu.

Anonymous said...

Anon 10.53 p.m.

Kalau Sultan Brunei titah satu Brunei buat solat hajat semoga kamu mamposss kena langgar treler, naya kamu.

Kamu sokong PAS yg bukan saja hipokrit tapi munafik.

Pemimpin2 kamu yg liberal berpura2 menyokong hudud. Baik memantat merata.

Anonymous said...

15k sebulan Mat Sabu dapat elaun PBAPP... Aku tak halal duit bg mat sabu. Pemimpin Pas yg membuat maksiat dgn bini orang. Allah lakhnat Mat Sabu.

Anonymous said...

Pas nk buat hudud dh lama tp sume tu wayang politik Pas untuk orang benci umno.

Anonymous said...

Pemimpin Pas ibarat "MATA IKAN KERING" LEMBU CUCUK HIDUNG,

Anonymous said...

PAS ISLAM SONGSANG!!!

PENTINGKAN DUNIAWI DARIPADA MENEGAKKAN ISLAM!!!

PENGIKUTNYA PON SONGSANG!!!

Anonymous said...

Hudud Malaysia tak cover konek orang2 UMNO dan tangan panjang mereka. Hudud separuh masak.

May 30, 2014 at 10:53 PM
____________________________________________

HUDUD PAS COVER KONEK ANWAR YANG DI DALAM KO MUSIBAT!!!

zethro said...

Hudud Malaysia tak cover konek orang2 UMNO dan tangan panjang mereka. Hudud separuh masak.
May 30, 2014 at 10:53 PM
...................................................
Hudud hamPAS plak tak cover konek ANUwar, Stopa Spender, Bedol Amin Kol 3 Pagi n Mat Sabun Bau Burit Mah.

Tangan panjang org2 hamPAS jgn citer la. Kutip duit tabung time ceramah bukan utk parti sgt pon. Bg kat pemimpin 50% n baki tu share2 kat ahli2 yg lain.

Hudud just for election!!!
PAS for all!!!
Take Beer!!!

Anonymous said...

Org yg skrg lebih baik dr dlu itu dipandang Allah berbanding dulu mcm baik tp skrg haprak.. mcm PAS..

Sekurang2nya UMNO sudah bersedia untuk menuju negara Syariah Islam.. mulakan langkanh dgn cara yg betul.. bukan berteraskan nafsu spt PAS.. tergopoh gapah utk menipu org Islam ketika PRU.. tp bila selesa dgn kuasa mula pusing dan munafik.

UMNO tk laksana HUDUD sblm ini tp UMNO teruskan agenda Islam dr semua sudut lain. Kerangka undng2 Islam yg ada skrg pun hasil dr kerjaan UMNO. Cuma perlu tokok tambah AKta untuk melengkapkan target Negara Syariah Islam (bukan HUDUD shj).,

Tp HUDUD PAS boleh lepaskan Stopa Ali, Nuar Brahim, Badrol Amunn, Mat Sabu.. dn juga Nik Najis yg merompak 22 hasil Kelantan.. dia kaya rakyat miskin..

SO macai PAS PR xpyh lah ludah ke muka sendiri.. PAS seleweng segala2nya janji duit dan kuasa sertba betina dpt pd mereka..

Koru said...

Tnylah org knp tun tolak draf hudud ms dia mmrintah dlu. Trlalu byk klemahan. Tun minta hantar kali ke 2 tp pas kelantan x hantar. Sebaliknya dicanang kata umno tolak hudud. Lgpun thn 80an dlu, terlalu byk prkara yg prlu dilakukn oleh kerajaan utk memajukn org melayu krn ms tu msih rmai org melayu susah. Bacalah dlu syarat yg prlu dilaksanakn sblm dilaksanakn hudud. Jika jiran sebelah susah nk mkn, mka hudud masih tidak blh dilaksanakn. Btul skrg dh lain dn skrg ahli parlimen umno stuju utk skong hudud tp pas x nk usulkn plak. Sape yg tolak hudud skrg ni

kasim said...

woi anon 10.47, apa punya baghal, HUDUD N agenda PAS, Bukan agenda UMNO. yg tak mau buat bukan UMNO, tapu satu dunia tahu PAS takut nak laksanakan HUDUD sbb takutkan DAP. ADA FAHAM KA?

Anonymous said...

pas memg celaka

Anonymous said...

Pas sekarang lebih moden dan pas dulu tak moden.....semoga pas berbahagia bersama dap sampai ke alam barzah.......syabass penganot pas..........pas love karpal forever eber.......

Anonymous said...

Aku tengok muka mat syabu bercahaya macam muka abuya khomeini......aku suka kerajaan iran.....best duduk di kota Qom.............sedarlah wahai penganot pas pis pus......huhuhu...PIKIR2 LA....wahai hadi awang dan nik aziz....

kumbang said...

Pemimpin pas yang patut kena buang ikut kronologi nik azia hadi awangmat sabu mahfuz khalid samad sallehudin dzul ahmad dan mujahid mereka semua munafik

Anonymous said...

Mat sabu kaki maksiat sama macam stopa dan lain2 orang pas. Pura2 islam tapi sebenarnya kafir. Kaki sapu duit n pussy.

Jack said...

PAS=Parti Ajaran Sesat. Dulu PAS mantap sekarang hancur jadi barua dan keldai tunggangan DAP dan PKR. Oh...juga jadi berok panjat tiang pasang bendera dn anjing menyalak fatwa karut2 untuk DAP dn PKR.

Anonymous said...

Tahniah kepada BN. Terima kasih kepada yang undi BN. Terima kasih kepada ahli2 Pas yang " mempersetankan " rayuan ulamak dan pemimpin Pas supaya menyokong pihak yang menentang Hudud.

Ana Muslim

Anonymous said...

My Dear Blogger

Dah la tu. Cukup la. Kesian kat Hadi Awang, bila DAP kalah sampai semput nafas dia kat Istanbul, Turki. Kalau korang duk tambah tahil lagi, silap2 Hadi Awang berangkat ke sana untuk berjumpa dengan Karpal Singh di dalam syurga.

Masa PRK Bukit Gelugor, roh Karpal Singh ucap terima kasih kat Hadi Awang. Tapi bila PRK Telok Intan, mungkin roh Karpal Singh kata kat Hadi Awang " lebih baik awak jadi mayat ". Terkejut beruk sampai semput Hadi Awang.

Hadi Hadi Hadi. Wak sudah kena badi Karpal Singh tu nampaknya.

Anonymous said...

bila sebut UMNO...
United MALAYS National Organisation
kalo yg hina tu org melayu...
sama la maksud dia menghina diri sendiri....