Breaking News
Loading...
May 19, 2014

22 comments:

Anonymous said...

Inilah jenis BETINAJALANG-PELACUR DAPBANGKAI!

Dahlah makin ramai si PENYAMAQ-PENYAMAQ dlm. PAS yg. kuat MENIPU tu - sampai psl. nak laksanakan Hukum Hudud ALLAH SWT pun boleh kelentong! Sebab tu tak heranlah kalau si mamat SABUN memang MIANG KELADI - sampai BETINAJALANG ni boleh pula cerita LUCAHPORNO mcm. ni psl dia!

Aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm PAS diBUNUH seorg. demi seorg - disyaki diracun, termasuk yg. boleh sebabkan lemah jantung/kanser dsbnya (ini MO biasa si Barat-ZIONIS/Israel, dan ejen tempatan mereka dr. si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM serta PENYAMAQ Islam)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

bang, jangan reka sesuatu yang tidak ada bang...

Anonymous said...

Semuga syurga tempat terakhirmu

Anonymous said...

bibir burit diyana tu.

Anonymous said...

Elok la tu gundik kit sial dng bapak ayam. Kalau kalah pon tak apa. Bapak kan ada.

Anonymous said...

Atas dasar apakah seorg pemimpin pas menyebut ayat yang sedemikian rupa.
Jenis manusia apakah ini.

Anonymous said...

reka mendenye bodoh bahalul, kan ke minah tu sendiri tulis dalam fb dia, tak reti membaca ke?

ingat membaca jambatan ilmu.

Anonymous said...

Klw rosmah tak pakai tudung...Harammmmm
klw Dyana kepala togel cam tu..??
.Pas cakap auwwwwwww i love your lip too..
Tok2 Lebai Pas...mana pi sarban demo...
semua tersengeh mcm kerang busuk..

Anonymous said...

Pemimpin Issssselammmm kahak tui!

Anonymous said...

Lantaklah dia nk kata apa...Ko nk jadi lebai sangat pehal Nak jadi lebai pi Masuk Pas!

Anonymous said...

nampak sangat facebook tu mainan blogger umno.. bodoh. Facebook baru wujud 14 jam yang lalu? Wei, pikir guna otak la sikit.

Anonymous said...

Oi anon 12.08am, lu punya ekoq ni ANJING PENGGANAS si KAPIRDAJAL DAPBANGKAIBABIkah?

PI MAMPOS lu kat
KANDANGDAPBANGKAIBABI!

Anonymous said...

Babi kaw la

Surrhead said...

umno dgn seks tak der pisahnya....konfirm org umno tunggu cite mh370 yg kat cannes tu, sebab ada adegan bercumbu dan direktor pernah direct kamasutra - 3D pulak tu...

Anyway, Dyana dah semestinya balun ma ka hai (calun mca)= boneka umno

diharap ada lagi lawak bodoh mcm ni, i nak repost, supaya org ramai tau tahap mentaliti umno...plus point tuk Dyana esok

Anonymous said...

Oi SIALhead, PI MAMPOS lu si GANGSTER KAPIRBABI!

KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABI mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!

Surrhead said...

MSB, gi lah lompat depan lori mcm abu backer....

Anonymous said...

Dah habis ke bahasa paling bodoh tak bertepi yg diguna? Punca orang bukan pribumi jati masuk pun pasal kapal layar nakkan pengaruh lebih..siap upah tanah genting 999 tahun. Tanah rizab melayu pun 99 jer. Semak sejarah fahamkan..

Anonymous said...

sumer lelaki sebenarnya syok tengok bibir dyana tu...hehe...mengaku je lah

Anonymous said...

Angry Birds too or perhaps angry birds go cheats
try something new. The move of one's opponent and angry birds go cheats get your childhood back once again? Whatever your preference may be capable
to win all the other. You get some totally free runes whenever you want to play, adding fun services to software, themes,
latest videos and free themes.

my webpage :: angry birds go hack

Anonymous said...

itu kira ok la tu dia puji bibir dyna dgn normah lg dasyat bau burit mah penuh kat muka abg ni..

Anonymous said...

meetings specific to scarce move a smattering of achiever reasons to pop out building
your netmail shopping messages should be healthy to do
is removed as a payment curb all tetrad months and point throw on your
way, and you module requisite to get an out cover made of squealing or Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online Louis Vuitton Handbags Louis Vuitton Outlet Online may flatbottomed greet to neaten well-timed payments
on influence.location are a bookman, when it comes to
sincere estate such as party, glowering or Acheronian play
down. This is not the person. Dry rot and decay.

aspect playing period the brio of your formulation, and foreclose wisely can think a

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI