Breaking News
Loading...
May 4, 2014

18 comments:

Anonymous said...

Najib ada maruah ke hi.hi.hi.

Anonymous said...

nasib bukan wayang yang meliwat hehehehe tinggi sangat la maruah bang non yee

Anonymous said...

Ahh... cakap je gambar edit.

Anonymous said...

Pemimpin bersama rakyat.. bukannya pemimpin bersama Chinadoll dalam bilik hotel...

Anonymous said...

Sudah2le main wayang wahai mca.... ni semua nak bodek n ambil hati najib. Melayu da tau kepura-puraan kaum ni... mulut manis.

Anonymous said...

Jangan hilang omega sudah

Anonymous said...

BABI betullah si KAPIRDAJAL MCA-DALANG-DUA-MUKA ni - setuju Darul Ehsan! Rancangan jahat ini memang nak mengaibkan YAB PM ISLAM/Melayu kita! Geramnya aku!

Lihat si KAPIRDAJAL dr. EvangeliSStar (yg. sebenaqnya merupakan ejen DAPBANGKAI/PKRSODOM serta penaja mereka si Barat-ZIONIS)yg. MENGHINA Islam/umatnya serta Malaysia sbg. NEGARA ISLAM; kononnnya Malaysia negar sekular, dan undg-undg Syariah bertaraf sama dgn. undg-undg sivil yg. direka si KAPIRDJAL Barat-ZIONIS (apa kejadahnya si Barat-ZIONIS boleh membunuh umat Islam di Dunia Islam, sesuka hati dlm pelbagai 'Genocide' di bawah undg-undg si KAPIR ni - lepas tu nak menyamakan pula taraf undg-undg mereka yg. tak BERTAMADUN tu, dgn. undg-undg Islam?! BANGSAT betul!).

Lepas tu si KAPIRkejadah EvangeliSStar ini boleh juga MENGHINA ISMA, yg. mempertahankan Islam/umatnya!

Lihat di - http://www.thestar.com.my/Opinion/Columnists/On-The-Beat/Profile/Articles/2014/05/04/Fight-to-keep-Malaysia-secular/ :

Fight to keep Malaysia secular

by wong chun wai

May 4, 2014

It is simply wrong for anyone to suggest that non-Muslims have no right to debate on the hudud issue on the basis that they do not understand Islamic laws.

----There can never be two sets of penal laws in this country, where hudud can be implemented in Kelantan or Terengganu, for example, while the rest follow the federal Penal Code.

Is PAS also saying that if it were to form the federal government, hudud laws would be implemented entirely?

….Then, at the other extreme, there are groups like the Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), whose president Abdullah Zaik Abdul Rahman was quoted as saying that “non-Muslims in the country have no right to oppose the plan to implement hudud and they should understand that there are limitations to what they could say”.

Non-Muslims, said Abdullah, “should be thankful that they have more than what they need in this country”.

“I don’t see what their contributions are for them to be given so many privileges in the first place,” he had reportedly said, adding that “their strong stand against hudud gives the impression that they are in a dream world; they must realise that they have no say in determining the future of Muslims in this country.”

….After all, the Federal Constitution states clearly that the civil and syariah courts have equal status but perform different functions.

…..But with secular laws, opposing sides can bring any matter to the open court and argue their cases. Fight to keep Malaysia secular, that’s the only choice to keep the country moderate.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Pembetulan: (perenggan kedua)

Lihat si KAPIRDAJAL dr. EvangeliSStar (yg. sebenaqnya merupakan ejen DAPBANGKAI/PKRSODOM serta penaja mereka si Barat-ZIONIS)yg. MENGHINA Islam/umatnya serta Malaysia sbg. NEGARA ISLAM; kononnnya Malaysia negara sekular, dan undg-undg Syariah bertaraf sama dgn. undg-undg sivil yg. direka si KAPIRDJAL Barat-ZIONIS (apa kejadahnya si Barat-ZIONIS boleh membunuh umat Islam di Dunia Islam, sesuka hati dlm pelbagai 'Genocide' di bawah undg-undg si KAPIR ni - lepas tu nak menyamakan pula taraf undg-undg mereka yg. TAK BERTAMADUN (BARBARIC) tu, dgn. undg-undg ISLAM?! BANGSAT betul!).

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

OI anon 10.04pm, lu punya ekoq ni ANJING KURAP KAPIR PENDATANGDAJAL DAPBANGKAIBABI aaahh?

Anonymous said...

Najib2...najis mughalazoh pn x tau..kih2..kih2..

Anonymous said...

OI anon 1.00am, lu ni puaka DAPBANGKAIBABI aaah?! Lu manyak SODOM itu juboq BABI aaahh?!

Anonymous said...

Itu hanya perkara kecil bro. MCA terang2 tunjuk dia tak hormat sama Umno walau pun Umno beri madu kepada MCA. Umno pujuk, Umno kecek MCA " mari lah masuk kabinet, apa jawatan u mahu kita boleh rundingkan ". MCA tak minta tapi Umno yang offer. Adakah MCA ucap terima kasih kepada Umno. YA memang MCA ucap terima kasih kepada Umno sebagai membalas budi MCA.

Ini cara MCA menyatakan terima kasih kepada Umno......

Dalam masa Umno melahirkan sokongan kepada Kelantan untuk membawa usul melaksanakan Hudud di sana, MCA bertegas mengatakan " kami tetap membantah perlaksanaan Hudud di negeri mana sekali pun di Malaysia ini ".

Nampak sangat MCA tak hormat Umno. Itu yang saya tafsir, mungkin orang lain tafsir lain.

Anonymous said...

Di bawah undang-undang Hudud, apakah hukuman untuk PM? Kena potong tangan ke atau rejam atau dibaling dengan batu permata?

Perempuan tu mesti lepas kan?

Habislah, tak lama lagi kena diletupkan dengan C4.

Anonymous said...

Saya sayangkan UMNO tapi tak berapa sukakan Najib. Yang paling aku benci yb najib ne penyokong tegar kesinambungan sekolah cina kat malaysia dan kecinaannya lebih menebal dari kemelayuannya. Masih lagi tak sedar sedar yang cina ne hanya memperalatkan nya.

Anonymous said...

tak suka najib, pilih lah muhyidin bila dalam pemilihan umno. selesai masalah habis cerita.

Anonymous said...

Almak si mandom tu lg bangang

Anonymous said...

Anon 1:00 AM ...ko tau pun sbb ko tgk youtube/video tu. klau tak, klau sblm video pelajar sekolah tanya DSN tu, aku pasti ko pun mesti tak tau jugak klu kena tanya.

Anonymous said...

OI anon 11.30am, lu ni PENGGANASSODOM Red BeanBANGKAIBABI, nak menggertak/menghina ISLAM/umatnya?!

PI MAMPUSS lu jilat JUBOQ DAPBANGKAIBABI!