Breaking News
Loading...
June 17, 2014

Info Post

Inilah hasil tarbiyah nik ajis selama ini mengkafirkan umno dan hasil sokongan anwar pada pelakuan Lesbian, Gay, Bisexsual dan Transexual (LBGT)

Anak melayu sudah tidak malu-malu lagi mengxpresikan diri mereka sebagai seorang homoseksual atau GAY.

Bila dulu umno menangkap dan menghukum seorang homoseksual bernama anwar ibrahim, orang pertama yang menyerang umno ketika itu adalah nik ajis, dia cuba mempertikaikan hukuman keatas anwar atas kesalahan meliwat, itu berlaku 16 tahun dulu. umno dituduh sebagai parti kafir kerana menghukum anwar.

Generasi kini sudah tidak segan mengakui diri mereka homoseksual kerana ada macam nik ajis dan anwar ibrahim yang menyokong pelakuan mereka.

35 comments:

Anonymous said...

Agak2 macam mana la rupe nik aziz dan anwar bila mati nanti yer?

Anonymous said...

InsyaAllah rupa TGNA dan DSA bersih sebagaimana pejuang2 Islam lain. Mereka berkorban bersama keluarga dan penyokong demi menentang kezaliman pemimpin yg kononnya memerintah negara Islam.

Negara Islam. Ada kasino. Banyaknya hiburan tv dan konsert terbuka. Kes dadah tiap2 hari..... Hukum Islam sekerat2.

Anonymous said...

negeri islam serambi mekah...kes rogol cipta rekod dunia tu mcm mne plak???

Anonymous said...

cer buat citer Tanah Kubur versi Nik Aziz dan Anuar..

Anonymous said...

anon 253 tu dh xgeti brsyukur, anon tu juga hasil tarbiyah nik ajis yg skarang lepas tangan brpencen layan cucu kat rumah stelah mmusnahkn ppaduan ummah,
ajaran nik ajis ialah jauhi muslim umno, kapirkan muslim umno, jgn brimamkn org umno, dn bmcm lg.
dlm msa yg sama tido sbantal dgn puak nasrani ptong kek hrijadi dnbenarkn kalimah dkongsi bsama dan bsahabat dn bkumpul dlm 1 bulatan dgn pejuang kbebasan bragama dn seks.
puih!

Anonymous said...

anon 253 tu juga telah dgelapkn mata dgn jubah2 bbau minyak atar dn hafalan2 ayat quran dn hadis oleh penipu2 prosak Islam dn bangsa.
perjuangan pas xde langsung nk mnyatukan ummah, mmg xde niat langsung dlm hati pmmpin pas nk mperbetolkn kpincangan ummah, yg diorag tau hanyalah putrajaya.
sanggup brada dlm 1 bakul dgn kafirun dn yg brpikiran bebas dripada brada dlm klompok melayu muslim pdahal kononnya nk mperbetolkn keadaan dn mnyelamatkn akidah dn akhlak.
pdahal akidah dn akhlak mreka lah yg dh mbusuk pekong.
senang ditipu nasrani.
puih!!

Anonymous said...

anon 253 tuh.
agama nasrani hanya bkembang dgn cara penipuan, xde pn istilah hidayah.
dan dgn pejuang nasrani lah pas bkawan baik skrg nih, pas lebih rela bkawan dgn nasrani drpd mnguatkn ummah bsama muslim umno,
bukankah dh jadi tnggjwp ulama dlm pas jika ada kpincangan dlm muslim utkperbetulkn?
adakah ulama pas mjalankn tnggugjwp sbagai sbenar ulama?


yg pasti pas dh pn masuk jerangkap samar nasrani, nasrani dh pn mnjaja akan prsetujuan pas mbenarkn kalimah dkongsi bsama.
sbagai agenda penipuan nasrani dlm mrosakkan akidah muslim melayu.

tahniah anon 253 krana ulama anda dh mbantu nasrani.

Anonymous said...

anon 253 tuh.

nasrani dh berani menyalak di tanah jawi ni krana mndapat bantuan dri perjuangan ulama anda.

anon 253 tuh.

pas hnyalah sbuah parti politik duniawi dn bukanlah pejuang agama dn bangsa.

sekian.

wassalam.

Anonymous said...

Anon2. TGNA masih terus berdakwah kuliah ilmu dan menulis untuk harakah. Pejuang Islam mana ada pencen bang.

Kalau bee end yang ada kuasa laksana hudud, X banyaklah jadinye kes rogol dan jenayah lain. Apesal nak salahkan TGNA dan DSA yg tak de kuasa kerajaan pusat plak?

Pakatan akan terus bekerjasama menjatuhkan bee end. Pemerintah dan kroni Bee end pun dah makin berserabut dah sekarang.

Anonymous said...

alahai...tu ustaz pas selangor ckp xsesuei hudud di selangor skrg apa cite plak?dh nk salah kn org laen plak...macai pas mcm tu la sikap nye...

Anonymous said...

anon 404 tuh.

pas xde kuasa ka nk laksanakn hudud kat selangor? atau kat kelantan? atau kat kedah dulu?
mna pegi janji hadi awang msa menang ganu? kata sbelum subuh ganu dh brhudud.


belom cukup basah ka kene kencing? ke nk kene tunggu simbah air taik baru nk sedar?

bukankah pjuangan pas adalah hudud wajib? jadi knapa ulama pas xlaksanakan? knapa salahkn umno jika ulama pas xmampu tunaikan hal wajib?

Anonymous said...

anon 404 tuh.

bagusla jika ulama nik ajis msih mneruskn tugas sbagai pewaris nabi yg berniat mbetolkn akidah dn akhlak muslimin yg smakin kucar kacir(cntoh pd pic blog nih).

moga tidak blaku lg kes rogol marathon yg blaku kat klantan, moga anak klantan djauhi dri pil kuda, syabu, ketom dn maksiat.

berkat tarbiyah tuan guru yg pernah mjadi pmimpin klantan.

Anonymous said...

dari wajah mereka sudah terbayang sebagai ahli neraka. siapa yang yang sokong perkara ini, adalah bapak syaitan

Surrhead said...

det...ada mintak tak 2 budak tu akan tobat bila sampai masa nanti?? rasa2 budak2 ni belum pernah berkawan dgn pompuan, itu yg belum kenal manis pompuan.
Anyway, berdoa la, masa biasanya dpt mengubati perbiasaan buruk...

Anonymous said...

Anon 253 & 404 . . .

Apa usaha PAS untuk menyatukan ummah? Elek la thambi.

Anonymous said...

Oi SIALhead, kelakar betul, PENGGANAS mcm. lu, berlagak nak tunjuk kononnya mesra dgn. Det - pi MAMPOS lu dan asyik MENYAMAQ

Oi SIALhead, PI MAMPOS lu si GANGSTER KAPIRBABI!

KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABI mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!

Anonymous said...

Jgn. kita nak percaya TEMBELANG gambaq SODOM ni! Kalau betul mereka Islam; dah tentu MAIN dah TANGKAP! Tapi kat S'pura, memang makin ramai anak muda Melayu dihasut utk. dirosakkan akhlak mereka jadi puak SODOM!

Maklumlah makin ramai si ekoq-ekoq KAPIRDAJAL SYAITAN Barat-Zionis dan PKRSODOM/DAPBANGKAI-CELAKA, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA, utk. terus MENGHINA Islam/umatnya! Mereka juga menggunakan puak KAPIR Indonesia/Filipina yg. muka mcm. Melayu!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

anom 221..saya pun ada soalan sama
.agak agak macam mana lah bangkai. nik ajis dgn Nuar bila mati nanti...aku cuma nak tenguk samada kubur berasap...mayat berulat..dan tak di terima tanah...

Anonymous said...

Hi there, yup this paragraph is in fact nice and I have learned lot
of things from it regarding blogging. thanks.

Feel free to visit my website come perdere peso in fretta

Anonymous said...

Nik ajis ada dendam kesumat dgn umno, anwar raja liwat pun berdendam dgn umno, d sbbkan dendam yang tak habis2 mereka tak kisah jual agama dan bangsa, ajaran islam mana y mereka amalkan berdendam tak kebah kebah.

Anonymous said...

Ada pernah dengar tak ulamak2 atau guru2 agama pondok dsbnya kata "boleh terima bantuan syaitan, kalau syaitan boleh bantu"?

Syaitan TIDAK akan dapat Rahmat Allah swt diakhirat nanti. DAN Tuhan telah berfirman bahawa "Syaitan itu adalah musuh kamu yg nyata".

Terima bantuan syaitan tu utk apa? Mestilah utk kesenangan dan kuasa, + kerosakan didunia, kan kan kan ... Takkanlah utk kesenangan diakhirat pulak!

Jadi gambar kat atas tu adalah contoh terbaik hasil dari bantuan syaitan.

Soalannya ... pemimpin manakah yg berkata "sanggup terima bantuan syaitan"?

Anonymous said...

Anon 603. Usaha Pas dan Pakatan boleh dilihat dari pengorbanan mereka dan keluarga mereka menghadapi fitnah dan ancaman penjara dalam menentang kezaliman.

Nak tahu lagi... rajin2 dengar ceramah dan baca akhbar keluaran Pakatan.

Anonymous said...

X yah salahkn mane2 parti..ini adalah cabaran besar untuk umat islam mase skrg...jika semua pimpinan x kira mane parti pn mengamalkan ajaran dan gaya hidup islam yg sebenar inshaallah masalah2 sprti ini x kan berlaku..jadikanlah malaysia ini sebagai sebuah negara islam yg sebetul-betulnnye...bkn pada skdr nama atau slogan....

Anonymous said...

Sori anon 10.54. Dalam demokrasi, TERPAKSA salahkan satu parti untuk pilih parti terbaik. Jika tidak, parti yg salah akan terus melakukan kesalahan dengan kuasa yg ada.

Parti yg diminati "the devil you know" memang akan terus menentang hukum Islam sebenar. TAK BLEH CARI MAKAN BEB.

Anonymous said...

Itu saya ckp..kalau semua pimpinan ikut cara islam yg sebetulnya x kira mane parti pn...inshaallah perkara2 yg x elok dpt diatasi...x kira pas,umno,atau pkr...kembali lah kpd al quran dn hadis...jgn hanya dibaca tetapi mestilah d amalkan apa yg ada dlm al quran n hadis...

Surrhead said...

hi there June 17, 2014 at 10:17 PM,
if you're into bad mouthing, discrimination, hypocrisy then you have came to the perfect blog.

You better not invite Makcik Sambal Belacan aka Makcik Samdol Bodoh, this freak will bore you and your visitors with repetitions. BTW, MSB hates kafirs, ...are you a goddamned kaffir? please excuse me, i am only rephrasing MSB's language...


Anonymous said...

Melayu????kah..kah...pimpinan atasan yg kaya raya oiiiiii....kita yg kt bwh ni hidup perit oiiiiiiii....hidup melayu!!!!!kah...kah...x yah la nk pertahankan pemimpin atasan ni..x dpt apa pn...diorg anak beranak makin senang lenang...kita ni yg hidup perit dpt apa??????di perbodohkn je la org2 bwh ni..pssssstttt.....skandal terbaru pasal uitm tu ape cer??ade sape2 kt sini leh tolong jelaskan x?dgr2 projek ratus juta tu dpt kt adek shahrizat ngn pemimpin tertinggi ngo jati tu...betul ke?bangunan uitm tu gov leh buat sendiri...tp di bukak tender dn dibagi kpda cmpny org kt atas tu buat..gune duit pembayar cukai...dh siap esk si sewakan kt gov balik...ehhhh....cam pelik je..ade sape2 leh tolong jelaskan x??psssssttttt...satu lagi...aritu azalina othman de ckp...kutuk gov,benci gov la...tp bila sakit masuk hospital gov gak...pelik x????ish2...x dpt bezakan antara gov ngn parti...hospital2 ni buat pakai duit umno ke???

Anonymous said...

Oi SIALhead, lu jgn. nak PUTAR BELIT cakap Makcik Samabl Belacan mcm.si ULAR SAWA-KURAP! Makcik Sambal Belacan amat BENCI si KAPIRDAJAL yg. MUSUH ISLAM mcm. lu si GANGSTERKAPIR; yg. asyik nak MENGGERTAK MEMBUNUH Makcik Sambal Belacan dan bapa ASKARnya! Apa KEJADAHnya ni?!

jadi lu jgn. nak PUTAR BELIT Bahasa MELAYU kami paham dgn MENIPU psl. komen-komen Makci Sambal Belacan! PI MAMPOS lu si GANGSTER KAPIRBABI - kat KANDANG DAPBANGKAIBABI-RASIS!

Anonymous said...

Makcik sambal belacan...please komen ape yg anon 4:59 pm tu ulas...fakta ke auta ape yg dia tulis tu..pleaseeeeeeeeeeeeeeeee..................

Anonymous said...

Pembetulan!!!
Masih berdakwah dan menulis fitnah utk harakah..

Anonymous said...

Oi anon 4.59pm, lu punya ekoq aaahh, JGN. nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI-CELAKA aaahh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-CELAKA-si-RASIS-no-1!

Anonymous said...

Anon 933. Jangan asyik menghalau orang.

Bangsa Melayu kita gak yang terhalau perlahan2 ke pinggir bandar dan kampung2. nak tinggal kat bandar kena sewa skarng ni beb..... Tak pun tinggal kat flat murah......

Anonymous said...

Please komen ape yg anon 4:59pm tu tulis...

Anonymous said...

Please komen ape yg anon 4:59 tulis...

Anonymous said...

anon 4:59 tu si rafizi ramli ke tu?

tulis dgn beri bukti rujukan sekali barulah boleh kita tengok sama2 betul ke fitnah ...