Breaking News
Loading...
June 9, 2014

5 comments:

Anonymous said...

Polis adalah pegawai kerajaan. Kerajaan adalah sebahagian rakyat yang dipilih rakyat secara majoriti.

Tapi kalau majoriti itu berjaya kerana dipilih oleh rakyat yang tertipu. Maka kerajaan yang dibentuk itu juga hasil dari penipuan. Walaupun penipuan itu 'penipuan berlesen'.

Pegawai kerajaan yang ikut mem'cadbury' buta arahan kerajaan itu samalah seperti apa yang bekas pemimpin be end pernah kata kepada ahli yang tinggal dalam bee end.

Dalam sesetengan perkara, ada pegawai kerajaan yang cerdik dan berani mengambil tindakan bertentangan dengan kehendak kerajaan 'hasil penipuan berlesen'. Merekalah yang terbaik.

Anonymous said...

memang betul macam cina tu cakap..jadi anjing..jaga keamanan
.ronda aman..tangkap penjenayah mcam cina makan babi kat atas tu..tapi yg heran nak biar sampai bila malaun ni dok kutuk polis...biarlah ada telur..baru jantan orang kata..

Anonymous said...

Kalau polis tak tangkap dan masukkan dalam penjara apa macam anon 3.31?

Dua kemungkinan je:
a) Cerita ini cerita palsu bee end.

b) Cerita ini dari genga macai bee end dalam mcaa dan gerkn.

Anonymous said...

Si BABI ni sebenaqnya disyaki ANJING KURAP GENG KONGSI GELAP! Sebab tu si BABI mcm. ni benci sgt polis kita!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Anon 1:18..
Kerajaan tipu tipu tipu...
itu je yg ko blh dik jaja sampai kiamat...
klw dah yakin sgt tipunya....saman la
bawak pg mahkamah...
Majlis peguam kan gang ko apa takot...
ini tidak ...asyik menjaja menipu siang malam.. sendiri menipu tak sedar...
dasar pembangang...