Breaking News
Loading...
June 4, 2014

Info Post
Siapa kata umno parti yang brutal, ganas dan bengis...? CAKAP SAPA KATA?

Tian chua tuduh umno berkospirasi dalam insiden lahad datu, UMNO berbesar hati mengampunkan tian chua...


Yammy samat, mak kepada calon DAP dyana sofea, yang terang-terang bersetuju dengan dasar DAP untuk menghapuskan hak-hak orang melayu dan juga turut turun berkempen untuk memenangkan calon DAP teluk
intan hanya di berikan surat tunjuk sebab kenapa dia kempen untuk DAP.


Nampak tak? bertapa mulianya hati pemimpin umno, orang tuduh umno berkonspirasi umno maafkan, orang umno tolong kempen untuk DAP, UMNO hanya beri surat tunjuk sebab je...

Mungkin pada pandangan lembaga disiplin umno, seorang ahlinya yang membantu dan berkempen untuk calon parti lawan tidak seberat kesalahan seperti bertanding sebagai calon bebas dan menentang umno/bn pada mana-mana pilihanraya.


Tak apa lah, ini secara tak langsung ini menunjukan yang semua pemimpin umno berjiwa besar dan sanggup mengampunkan kesalahan ahlinya asalkan ahlinya tidak bertanding atas tiket bebas untuk menentang umno/bn.

7 comments:

Anonymous said...

Sapu projek tu macamana pulak.

Anonymous said...

bagi tau satu dunia laaa.....kalau mcm nie dia punya gempak kemain!!.....lahabau la lu....!!!!

Anonymous said...

Lembut hati pemimpin amano kerana mungkin mereka rasa bersalah mefitnah serta menghabiskan harta rakyat.

Mana tahu, rakyat yang cerdik kembali menyokong mereka. Melayu terutamanya MUDAH LUPA.

Anonymous said...

alah...umno bukan saje berjiwa beso tapi cakap pun beso gak...same macam pakatan rakyat telo aje beso2

Anonymous said...

Bah. Pertama:

Besaqnya hati pemimpin UMNO-LIBERAL, sampai ISLAM/umatnya terus di HINA/GERTAK sementara hak, identiti dan tanah pusaka Bumiputera Islam/Melayu TERGADAI! Lihatlah macam mana KEJADAHnya syarikat SEKURITI/KESELAMATAN asing dr. S’pura dgn. 600 pengawal mereka yg. BERSENJATA mcm. TENTERA, nak dibenarkan berfungsi kat Malaysia ni – lihat di http://melayupasirgudang.blogspot.de/2014/06/adun-n47-kempas-suara-bloger-di-bawa-ke.html , Selasa, ADUN N47 KEMPAS : SUARA BLOGER DI BAWA KE DEWAN, 3 Jun 2014:

" Teks Ucapan Ahli Dewan Undangan Negeri N47 Kempas
YB DatukTengku Putra Haron Aminurrashid bin Tan Sri Tengku Hamid Jumat
di Dewan Undangan Johor, 1hb Jun 2014/ 2 Sha'ban 1432H......

.....16. Laman sesawang luar negara tersebut menyiarkan berita seorang hartawan hebat dari negara jiran telah memeterai memorandum persefahaman @ MOU dengan pihak tempatan di Johor bagi mengujudkan sebuah syarikat keselamatan di Wilayah Pembangunan Iskandar.

17. Khabarnya syarikat milik jutawan itu juga sedang “mengintai” peluang melebarkan jaringan perniagaannya bukan hanya untuk membekalkan tenaga pengawal keselamatan dengan kekuatan sejumlah enam ratus orang lengkap bersenjata, malahan ia bakal mengujudkan jaringan peralatan serba canggih termasuk sistem perisikan.

18. Pasukan kawalan keselamatan milik jutawan tersebut hampir menyamai satu batalion pasukan tentera, bakal berada di Wilayah Pembangunan Iskandar, jika beliau berjaya memperolehi kontrak tersebut.

19. Dan jika tidak silap kefahaman saya, berita tersebut turut menyatakan syarikat milik jutawan negara jiran itu juga, di jangka memperolehi kontrak untuk membekalkan anggota dan sistem keselamatan dan jaringan peralatan di negeri Pulau Pinang dan ibunegara kita Kuala Lumpur atas nama perkongsian intelektual. Fikirkanlah, Wilayah Iskandar, Pulau Pinang dan Kualal Lumpur, Tiga wilayah yang strategic yang boleh menyenangkan kegiatan "international sabotage" jika perlu.....

Sedangkan Singapura adalah pusat MOSSAD terbesar di Asia dan si KAPIRDAJAL PAP-DAPBANGKAi/PKRSODOM adalah ejen utama si Barat-ZIONIS (lihat di -http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009)!

Lihatlah bagaimana sy. Keselamatan Barat-ZIONIS, Blackwater (sekrg. dikenali sbg. Academi), yg. begitu kejam membunuh umat Islam di Iraq termasuk MEROGOL ramai tahanan Islam, adalah sebenaqnya sebahagian dr. CIA (yg. sebenaqnya dikuasai ZIONIS-Israel), lihat di - http://rt.com/usa/blackwater-cia-extension-prince-273/ , Blackwater was CIA's extension, founder Erik Prince admits, March 14, 2013!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Bah. Kedua:

Ini belum lagi nak tandatangan TPPA – tapi seolah dah nak serah KESELAMATAN dan KEDAULTAN agama, bangsa dan negara pd. MUSUH ISLAM plg. Dajal, si ZIONIS-Israel kalau biaqkan sy. sekuriti asing ni di buka kat Tanah Melayu ni! Kerana si Islam/Melayu-LIBERAL lebih pentingkan kemewahan ekonomi; sampaikan agama, hak, identiti dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA Islam/Melayu makin TERGADAI! Lihat di - http://www.utusan.com.my/utusan/Ekonomi/20140604/ek_02/Malaysia-ke-2-dapat-manfaat-TPPA , Malaysia ke-2 dapat manfaat TPPA.

Sedangkan TPPA sgt. bahaya – lihat di - http://21stcenturywire.com/2014/04/08/bilderberg-2014-watch-out-for-the-red-herring-in-copenhagen/ , Bilderberg 2014: Watch Out for the Red Herring in Copenhagen By 21wire, April 8, 2014:

One item certainly on their list will be negotiations on the EU-US Transatlantic Partnership (TP) and Free Trade ….Agreements, which the public and sleeping politicians are now waking up to. The TP is dangerous. Like its other half – the Transpacific Partnership (TPP), it gives transnational corporations and their lawyers dominion over a nation’s laws and sovereignty. TP working groups are already way ahead of any public discourse, giving the transnational corporations behind the TP a massive head start. Bilderberg’s captains of industry and political water carriers will certainly be working hard to accelerate their TP agenda during that week in Denmark…..

Dan lihat siapa DALANG paling utama belakang TPPA – tak lain, si ZIONIS-Israel!Lihat di -
http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=98289 , Bilderberg Agenda Revealed: Elite Desperate to Rescue Unipolar World, By Paul Joseph Watson on May 27, 2014:

The TTIP represents an integral component of Bilderberg’s attempt to rescue the unipolar world by creating a “world company,” initially a free trade area, which would connect the United States with Europe. Just as the European Union started as a mere free trade area and was eventually transformed into a political federation which controls upwards of 50 per cent of its member states’ laws and regulations with total contempt for national sovereignty and democracy, TTIP is designed to accomplish the same goal, only on a bigger scale.

The deal is being spearheaded by Obama’s U.S. Trade Representative Michael Froman, a Wall Street insider and a CFR member, Bilderberg’s sister organization. Froman is simultaneously helping to build another block of this global government, the Trans-Pacific Partnership, which is a similar project involving Asian countries......

Dan siapakah "MICHAEL FROMAN" si KAPIRDAJAL (“Obama’s U.S. Trade Representative”) ini – lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/12495 , Ukraine and Latin America: Same neocon cabal behind political disruption, By Wayne Madsen, March 24, 2014:

….Update: To the list of anti-Russian cabalists, we can also add Jacob Lew, the Treasury secretary who is helping to formulate and enact U.S. sanctions against dozens of Russian officials and businessmen, and U.S. Trade Representative Michael Froman.

Both are earnest Zionists and advocates of the return to a Cold War stance with Russia……

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

PEMBETULAN: (rujukan Blog Melayu Pasir Gudang di perenggan kedua Bah. pertama)

.....Lihatlah macam mana KEJADAHnya syarikat SEKURITI/KESELAMATAN asing dr. S’pura dgn. 600 pengawal mereka yg. BERSENJATA mcm. TENTERA, nak dibenarkan berfungsi kat Malaysia ni – lihat di http://melayupasirgudang.blogspot.com/2014/06/adun-n47-kempas-suara-bloger-di-bawa-ke.html , Selasa, ADUN N47 KEMPAS : SUARA BLOGER DI BAWA KE DEWAN, 3 Jun 2014....

Makcik Sambal Belacan.