Breaking News
Loading...
June 27, 2014

Info Post

PAS pusat telah membuat keputusan untuk memecat salah seorang ahlinya yang pergi berjihad di bumi syria, menurut setiausaha agung pas, stopa ali, berkata, pas pusat memecat ustaz lotfi kerana pas berpendapat, ustaz lotfi menyokong keganasan dan pas pusat menolak dan tidak menyokong sebarang bentuk keganasan seperti yang di sertai oleh ustaz lotfi.

Sebenarnya pas bukan tidak menyokong apa yang ustaz lotfi buat tu, tapi pas menerima ugutan dari sekutunya iaitu dap supaya memecat orang-orang yang terlibat dalam perjuang jihad bagi membantu umat islam si syria, maklum lah cina tetap cina, mereka tidak senang dengan sifat keberanian orang melayu/islam.

Jadi ustaz lotfi ini menjadi mangsa ketakutan pas kepada sekutunya dap.

13 comments:

Anonymous said...

BETUL KENI DAH TANYA MAT SABU. PENGIKUT SYIAH TU.

Anonymous said...

Dulu kita cabar dia berperang bersama Palestine menentang Israel bukan suruh dia berperang dlm perang saudara negara lain. Balik nanti kena tangkap dgn polis ke?

Anonymous said...

PAS spt biasa telah mengikut arahan dari DAP, komunis, chauvanis dan rasis yg mahu melenyapkan agama Islam di dunia ini. PAS sebagai seekor kaldai yg setia akan dengar cakap DAP.
PAS masih tidak sedar yg DAP sudah tidak lagi mengharapkan PAS utk menarik undi kaum Melayu yg rata2nya bodoh piang. Itulah sebabnya DAP dah mula mencari gadis2 Melayu yg cantik2 utk menjadi umpan utk menarik undi orang Melayu yg bodoh dan mudah lupa diri.

Anonymous said...

Pas hanya pecat ahli yang hatinya telah gelap bersama cita2 dunia bee end.

Anonymous said...

Ko yg gelap hati...
klw hati gelap mana sanggup mati berjihat..
ko sanggup????

Anonymous said...

Orang gelap hati diantaranya ialah yang masih tak nampak Melayu makin susah walaupun dah 50 bee end perintah.

Susah sungguh hingga terpaksa halau bangsa lain yang lebih berjaya dan rajin walaupun bukan Islam.

Gelap hati sebenar ialah yg tak nak mengamalkan ajaran Islam sebenar demi untuk memastikan anak beranak pemimpin hidup bahagia kaya raya.

Anonymous said...

Tidak ada insan yang sanggup berkorban untuk orang lain kalau pengorbanan itu sia-sia. Bagi insan ini pengorbanan di buat ada perlunya dan ada justifikasinya tetapi tidak kepada orang lain. Insan ini nampak dan rasa sesuatu yang amat menggamit satu reaksibalas dan tindakan luar biasa tetapi orang lain tidak nampak.

Kalau ada pihak yang harus di tuding jari dalam isu kemunculan puak insurgens di Timur Tengah ialah "Oo I See" dan cakap kosongnya dan Pbb yang hanya ikut telunjuk agenda kuasa besar. Kalau dua institusi dunia ini buat kerja yang sepatutnya, tidak akan ada insan yang terpanggil untuk menggenggam undang-undang global dalam genggaman sendiri.

Surrhead said...

ustaz ni gi campur perang saudara kat syria.....perang ini antara gomen syria dan pembangkang, iaitu alah2 Arab Spring jugak, dan ada unsur2 ketegangan sunni-syiah....kita kena jugak risau kalau2 ustaz ni boleh wujudkan situasi seperti syria di Malaysia kelak...kita, org Malaysia kalau nak tukar gomen, biarlah dgn cara yg betul dan telus...tak perlu sampai perang2.....yg rugi rakyat, yg untung org politik...

Anonymous said...

semua keburukan, keganasan dan kebrutalan Sunni di Syria dan Iraq adalah propaganda Barat...yang tidak berlaku digambarkan berlaku, yang kecil diubahsuai jadi besar dan seterusnya tanpa noktah.

pertarungan di medan nyata adalah penting tetapi ianya perlu diikuti dengan perang propaganda di laman maya. penguasaan laman maya kritikal kerana disanalah sokongan moral dunia dibentuk dan dicodongkan ke arah paksi jahat.

untuk menang dalam ertikata sebenar dalam era milinia ini, ia harus meliputi aspek fizikal, emosi, psikologi dan cyber. dalam konteks Sunni-Syiah sedar atau tidak, 'batu api' global gunakan laman cyber untuk burukkan hubungan Sunni-Syiah.

justeru, hati-hati dalam menerobosi propaganda pihak 'bertanduk dua' yang bersembunyi di sebalik maklumat dan berita dan disajikan kepada pihak sasaran yang tidak berapa perasan adanya agenda tersirat.

Anonymous said...

Mana ada melayu susah dah skang ni...kecuali malas..
ko pun kaya kan...

Anonymous said...

Betol..setuju...
anon 1:07..salah seorang ajen lahanat tu..

Anonymous said...

Oi SIALhead, PI MAMPOS lu si GANGSTER KAPIRBABI!

KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU! Bapa lu yg. dapat anak PENGGANAS KURAPBABI mcm. lu tentu menyumpah HARAM KEJADAH tak habis-habis!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! BABI lu si HAIWAN SYAITAN KAPIR GANAS! Baik lu MAMPOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Oi SIALBABIhead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html !

Dasar lu jenis HAIWAN BABI KURAP PENGECUT mcm. SAMSENG GENG KONGSI GELAP KAPIR! CILAKA LU - BAPAK lu lahirkan anak mcm SAMSENG KURAP mcm lu apasal?!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS (tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dan MAMPUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu si KAPIRPELAHAPKANGKANGBABI?!

Anonymous said...

Org yg gelap hati mcm kau yg bahlol nak salahkan segala apa kat dunia ni pd bee end (natang apa ni?) Kalau bg pd paspispus mungkin melayu ni layak cuci kasut cina je mcm yg berlaku pd melayu singapura yg dah lama kena brainwash bhw mereka lg hebat dr melayu malaysia padahal peluang kerja, belajar rata2nya dpt kat bangsa kiasu dan foreigner. Satu nak ty la. Berjihad tu bkn amalkan ajaran islam sebenar ke? Kalau ya knp pas pecat ahli dia yg nak amal ajaran islam sebenar? Pas jauh lg sesat dr umno dlm bab islam. Itu kenyataan. Kesimpulannya ko sesat.

jentayu