Breaking News
Loading...
July 3, 2014

Info Post
Apa nak jadi dengan bagsa nie, sudahlah di sebebkan makan kegemaran mereka, orang melayu yang dapat penyakit, tak cukup dengan itu, mereka tunjuk perangai kurang ajar dengan anggota polis, dah buat salah tu mengaku je la jangan tunjuk langsi pulak...

Ini semua anwar ibrahim, nik ajis dan kit siang punya pasal, itu pasal cina-cina gampang sekarang naik lemak...

Lihat gambar di bawah...


14 comments:

Anonymous said...

melayu yang sudah lemah dan jadi orang yang penakut. kalau mereka tak suka negara ini, boleh angkat kaki. datuk nenek aku tak pernah pun bawa mereka kesini. tak malu ke datang merempat kat negara orang?

Anonymous said...

Ni silap2 geng gerakkan yg tak puas hati itu sama mcaaaa..

Anonymous said...

Ini semua salah Najib,Kerismudin dan Kj selagi puak puak ni tak letak jawatan melayu dan bumiputera akan hancusssssss.......!!!!!!!!

Anonymous said...

PEmimpin politik MElayu semua lembek dan tak boleh harap. Semua hisap bontot dan konek cina. NAJIB, UMNO, PAS, PKR dan semua pemimpin Melayu yang ada tak dapat diharapkan untuk menjaga kepentingan Bumiputra. DIORANG NI SEMUA CELAKA BABI SUNDAL SIAL NAK MAMPOS!

Surrhead said...

bodoh mamat tu.....kang depan majistret jawap la...

Anonymous said...

Perkara2 sebegini hanya wujud selepas Najib jadi PM. Kit Siang,Anwar dll telah wujud lebih lama tetapi perkara sebegini tidak berlaku. Sebab Najib terlalu kemaruk undi cina dan menyembah mereka maka inilah hasilnya.Bodoh piang punya PM.

Anonymous said...

KESANYA hapuskan ISA.TERIMALAH PADAHNYA.

Anonymous said...

Oi Samsenghead, dahlah KURANG AJAQ lu HINA bapa aku ASKAR ISLAM/MELAYU!

Dahlah haritu lu nak suruh bapa aku yg Islam/Melayu bunuh aku masa lahir di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-boleh-bagi-undi-pada-ku.html?! Baik lu BERAMBOS hey si PENJENAYAH GENG KONGSI GELAP KAPIR!

Dan Samsenghead, aku dah lapurkan pd. KDN utk. SIASAT lu, PENJENAYAH KONGSI GELAP KAPIR BINATANG BUAS! Asyik nak ANCAM nyawa aku dan bapak aku - juga di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/hard-rock-cafe-di-putrajaya-siapa-punya.html ; di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/siapa-yang-nak-bunuh-hannah-yeoh.html ; dan di http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/04/empangan-di-selangor-makin-surut-khalid.html!

Baik lu si KAPIR BINATANG-BUAS(tapi asyik menyamaq guna bahasa Islam) pi BERAMBUS dr. Tanah Melayu NUSANTARA PUSAKA ni kalau lu benci sgt. umat Islam/Melayu,! Hari tu bukankah lu ingat Sabah/S'wak Kristian punya - oi, Sabah/S'wak adalah sebahagian Malaysia, NEGARA ISLAM, ada paham lu?!


Anonymous said...

PENGGANAS Cina termasuk GENG KONGSI GELAP Cina, termasuk yg. ditaja Barat-ZIONIS dan ejennya, DAPBANGKAI/PKRSODOM - boleh pula BERMAHARAJALELA kat NEGARA ISLAM ni!

Disyaki GENG KONGSI GELAP KAPIRDAJAL(termasuk pengusaha industri) inilah yg. sedg. menyebabkan kemalangan jlnraya yg. berleluasa melibatkan lori/bas/kereta BUAS dgn. mensasarkan umat Islam/Melayu (termasuk pekerja warga asing Islam), yg. merupakan MAJORITI mangsa kemalangan jlnraya/industri (umat Islam senang dikenali dr. cara pemakaian atau hiasan Islam pd. kenderaan)!

Geng Kongsi Gelap KAPIRDAJAL juga terlibat dlm. industri hartanah disyaki juga terlibat dlm. pembakaran berleluasa ke atas kpg-kpg Islam/Melayu, termasuk di Sabah-Sarawak - utk. MERAMPAS tanah/kpg termasuk menawarkan utk. membeli dr. mangsa yg. terdesak atau sekiranya tanah negeri, utk. MENGHALAU umat Islam/Melayu termasuk pelarian Islam, dr. tanah/kpg. tersebut! Lihat kebakaran berleluasa yg. MENCURIGAkan ini, di -
http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140703/dn_16/50-rumah-di-perkampungan-air-Kampung-Pondo-Pulau-Gaya-terbakar !

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Itulah akibat terlalu beri muka dgn cina..lihat saja MCA lepas lantik dlm kabinet terus bersuara..tapi Najib ada kata apa? Diam...bagus Najib lu banyak jaga hati cina..nanti PRU 14 kita tenguk lah berapa kerusi UMNO akan menang....selama ni ramai melayu masih sokong UMNO..tapi kalau kau masih nak bertaloransi dgn cina yg tak sedar kita..kita sama sama tunggu lah

Anonymous said...

Siapa lebh bertoleransi dengn Cina, PAS ke atau UMNO????

Anonymous said...

ha ha ha
kita patut bangga sebab apek ni mau disebut PUKIMAK.

ckp je "thank you MR PUKIMAK, you have best name I ever heard ! "

Anonymous said...

Tengoklah tiket. Orang dari mana. Pulau Pinang. balik Pulau. Penang darul JE kurang ajar.

Anonymous said...

Mari kita hadiahkan babi dari Bukit Gelugor buat Mr Lim Pei Jye. Mesti Pukimak itu suka.