Breaking News
Loading...
July 11, 2014

8 comments:

Anonymous said...

Bloody idiots Anwar AlJuburi..

Anonymous said...

Pahala percuma kepada DSA di bulan ini.

Anonymous said...

Malangnya, OIC (Pertubuhan Negara-negara Islam Sedunia) sebenaqnya pun disyaki sudah dikuasai PENYAMAQ ISLAM - si ejen-ejen Barat-ZIONIS/Israel! Sebab tu, LEMAH mcm. nak MAMPOS - baik dibubarkan saja kalau OIC tu GOYANG KAKI mcm. PENAKUT - daripada terus MEMPERMAINkan ISLAM/umatnya!

Dan si LIBERAL Islam/Melayu (terutamanya puak SODOM)–PENJILAT-si Barat/ZIONIS (dan ejen tempatan mereka dr. DAPBANGKAI/PKRSODOM) ni yg. asyik MELALAK psl. falsafah/undang-undang “demokrasi dan hak asasi KESAMAAN/KEBEBASAN" SAMPAH/PENIPU si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS kat Tanah Melayu/Dunia Islam kita – tengoklah Israel , sekutu kuat si Barat, boleh pula bunuh/penjara/rompak dan rampas tanah Bumiputera Islam Palestin dlm. GENOSID berterusan (utk. MENGURANGKAN seramai BUMIPUTERA Islam Palestin termasuk di kem-kem pelarian di Syria, Jordan, Lebanon dan Turki - dgn. meracun mereka melalui pembunuhan atau pemberian makanan/vaksin-penuh-virus-penyakit/kemandulan; termasuk bawah UN/NGO-NGO Barat yg. dikuasai ZIONIS-Israel)!

Ini termasuk undg-undg militari serupa Guatanamo, di mana beribu kanak-kanak BUMIPUTERA Islam Palestin setiap tahun di penjara oleh mahkamah TENTERA Israel dgn. sesuka hati; begitu juga yg. dewasa di bawah "Administrative Detention"; adakah mereka dikutuk si Barat/UN ( UN pun dikuasai si Barat-ZIONIS - lihat di http://rt.com/news/158556-israel-palestinian-children-confinement/ , 'Blindfolded & bound': Israel puts more Palestinian kids in solitary confinement, May 13, 2014; dan di - http://electronicintifada.net/blogs/shahd-abusalama/administrative-detainees-hunger-strike-issue-their-will-they-stand-edge-death , Administrative detainees on hunger strike issue their will as they stand "at the edge of death", By Shahd Abusalama on 06/11/2014)!

Tapi yg. herannya si KAPIRDAJAL dari UN, apahal dibiaqkan MENYIBUK masuk campur kat NEGARA ISLAM kita ini termasuk dlmn. PEMBANGUNAN negara – dan memaksa kita menggalakkan industri ‘mega’ (sebenaqnya disyaki nak menggalakkan kita masuk TPPA Barat-ZIONIS-JAHANAMlah lah tu dan pelaburan multinasional asing yg. terus MENGGADAIkan HAK dan TANAH PUSAKA Bumiputera Islam/Melayu kat NEGARA ISLAM ini) – lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Ekonomi/20140703/ek_01/Malaysia-perlu-banyak-projek-mega , Malaysia perlu banyak projek mega)!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Pray for Gaza. Salah tu, sepatutnya Prey for Gaza.

Ha ha ha. Orang pelastine kena bunuh dengan tentera isreal macam cowboy mengejar dan menembak kaum Red Indian, yang orang islam hanya mampu Sembahyang Hajat saja, paling baik sikit orang islam pakat bagi derma untuk orang pelastine supaya mereka dapat meneruskan kehidupan sementara menunggu ketibaan peluru israel menjemput mereka ke syurga jannah.

Ha ha ha. Setakat itu saja lah yang orang islam mampu buat. Sedangkan tuhan pun tak mampu nak melindungi orang pelastine. Kasihan orang pelastine, berlapar dan berdahaga satu hari suntuk bepuasa di bulan ramadan al mubarak, tapi peluru yahudi israel nampaknya tak pernah kenal apa itu mubarak.

Tak apa, perbanyakkan lagi solat hajat. Jangan lupa buat solat hajat minta tayar kereta kebal israel pancit supaya mereka tak dapat sampai ke Gaza.

Prey for Gaza

Anonymous said...

Apa yang berlaku di Pelastine adalah merupakan bala yang tuhan sengaja turunkan keatas bani Pelastine untuk menyedarkan umat islam di tempat lain.

Tentera Israel itu mungkin burung ababil yang diutuskan tuhan untuk menghancurkan puak Pelastine yang tidak pernah mahu berdamai. Hamas dan Fatah bersengketa tak sudah-sudah.

Marilah kita terima dengan fikiran yang positif dan terbuka bahawa tentera Israel itu sebenarnya adalah tentera yang dikirim tuhan untuk menghancurkan setiap umat islam yang enggan bersatu. Daripada membiarkan umat islam berpecah belah dan berperang sama sendiri adalah lebih baik mereka dihapuskan oleh musuh islam seperti yang dilakukan oleh tentera Israel.

Tentera Israel tidak kejam, yang kejam adalah puak-puak Pelastine yang tidak bersatu hati.

Adakah kita mahu Malaysia terjadi seperti itu ? Adakah kita mahu tuhan mengirimkan bala tentera yang seakan-akan tentera Israel untuk menghancurkan kita orang islam.

Pelastine ada Hamas dan Fatah. Kita ada Umno dan Pas. Kita dan Pelastine serupa.

Anonymous said...

Percaya lah. Satu hari yang tak berapa lama lagi akan turun dari langit seorang pahlawan bernama Iman Mahadi sambil menunggang seekor Boraq Emas terbang diatas bandaraya Tel Aviv, maka akan dipenggal semua kepala orang israel tak kira jantan atau betina, tak kira bayi atau dewasa, tak kira tua atau muda, tak kira alim atau jahil, sehingga mati semua orang israel, sampai menjadi padang jarak padang terkukur negari Israel.

Pada saat itu adalah janji tuhan kepada rakyat Pelastine pun tertunai sudah. Hari ini rakyat Pelastine mati beribu-ribu, tidak mengapa kerana entah esok entah lusa rakyat Israel pula akan mati berjuta-juta ramainya. Bersabor lah, terima lah serangan maut daripada Israel itu sebagai ujian tuhan kepada umat islam yang sedang berpuasa.

Kita umat islam di malaysia, jangan melatah, banyak berzikir dan mensedekahkan pahala kepada para syuhada Pelastine yang mengorbankan diri sempena bulan baik al mubarak ini.

Al Mubarak

Anonymous said...

Oi anon 8am, lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?!

Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak SODOM itu BANGKAI BABI aaahh?!

Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAI-si-RASIS-no-1!

Anonymous said...

Rejim PENGGANAS Israel JAHANAM ni bolehlah nak berlagak tunjuk kuasa DAJAL dia ke atas BUMIPUTERA ISLAM Palestin malang yg. dikepong dan dipisahkan satu sama lain spt. dlm. PENJARA , termasuk memenjarakan beribu kanak-kanak ISLAM Palestin, setiap tahun di mahkamah tentera, sesuka hati (lihat di http://rt.com/news/158556-israel-palestinian-children-confinement/ , 'Blindfolded & bound': Israel puts more Palestinian kids in solitary confinement, May 13, 2014) ; adakah mereka dikutuk si Barat/UN (UN sebenaqnya dikuasai si Barat-ZIONIS)? Bahkan Barat-ZIONIS/Israel ni boleh menyerang/menjajah Dunia Islam yg. kaya minyak-gas dgn. membunuh/menyiksa sesuka hati umat Islam secara beramai (Genocide), dan tak pula dihentam si UN-ki Moon-JAHANAM tu!

Lagipun Isreal-ZIONIS ni dibantu dgn. punya banyak senjata termasuk senjata NUKLEAR oleh si Barat-PENIPU (tapi nak halang Dunia Islam miliki kuasa Nuklear)! Dasar si ANJING KURAP Yahuid ZIONIS PENGECUT/PEEMBUNU/PENIPU/PENYAMUN! Tapi lihatlah, BUMIPUTERA ISLAM Palestin masih berani menentang walau senjata mereka amat kurang dan makin diBUNUH/diTINDAS, termasuk di kem-kem pelarian!

Sebenaqnya juga, sedg. berlaku GENOSID berterusan utk. MENGHAPUSkan jenerasi muda BUMIPUTERA ISLAM Palestin, termasuklah pelarian Islam Palestin di Syria, Lebanon,Turki, Jordan dsbnya, termasuk melalui pemberian makanan dan suntikan vaksin yg. mengandungi racun kimia, yg. boleh menyebabkan kemandulan, kanser, dsbnya, oleh NGO-NGO Barat-ZIONIS dan UN (Yg. dikuasai Barat-ZIONIS – bahkan semua umat/pelarian Islam global, sedang disasarkan, antara strategi DAJAL MUSUH ISLAM utk. MENGURANGkan jumlah umat Islam sedunia)!

Makcik Sambal Belacan.