Breaking News
Loading...
July 24, 2014

Info Post

Tak lah hebat mane pun askar israel nie, punya la takut mereka dengan komando Al-Qassam, sampaikan ada askar israel yang terkencing dalam seluar ketika bertempur...

Hahaha.... patutlah anwar beria-ia nak jaga keselamatan negara israel, pasal rupanya askar-askar israel nie, dia punya pengecut pun boleh tahan juga....

23 comments:

Abdul Jalaini Abdul Jalil said...

Negara pengamal LGBT Bro.. Kebanyakan mereka ni pendatang dari Eropah yang tak bole nak hidup disana... Masuk Agama Yahudi jadilah rakyat Israel.. Konon Hero sangat padahal penakut...

Anonymous said...


Padan muka si Yahudi-ZIONIS/Israel-BANGKAIBABI! Kalaulah HAMAS ada senjata terkini mcm. PENGGANAS Yahudi ZIONIS/Israel, yg. dibantu senjata oleh Barat; takkan berani si PENGGANAS Yahudi ZIONIS/Israel tu menyerang BUMIPUTERA Islam Palestin sewenangnya dgn. begitu angkuh! Sebab itu umat Islam Palestin boleh diBUNUH sesuka hati termasuk kanak-kanak dan kaum wanita - dasar si Yahudi ZIONIS/Israel-BINATANG BUAS- PENAKUT!
ZIONIS-Mossad/Israel-KANGKANG-BABI tu juga ramai pengintip dia - termasuk PENYAMAQ ISLAM; mcm. kat Malaysia n dari DAPBANGKAI/PKRSODOM! Bayangkanlah bagaimana mereka tahu di mana rumah pemimpin HAMAS untuk diletupkan bersama seluruh keluarga mereka dari 3-4 jenerasi sekali gus; cthnya Allahyarham Ketua Polis Gaza sampai berbelas ahli keluarganya sekali diBUNUH/diBOM dgn. amat KEJAM termasuk anak kecil dan wanita mengandung!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Anuar Berahim @ Bapa Peliwat Sedunia minat bontot Yahudi rupanya. Patut kow2 dia sanggup jaga keselamatan Yahudi

Anonymous said...

si Yahudi-ZIONIS/Israel berani serang org yg tak bersenjata jer

Anonymous said...

sontot bontot hanceng bagi kat bang nuor ler hahaaa

Anonymous said...

Sekrg. baru aku paham kenapa ALLAH SWT mencipta Internet yg. dipenuhi media sosial bebas dan percuma - bayangkanlah dulu tak dak Internet; kita terpaksa bergantung kat media-media besar yg. dikuasai Yahudi ZIONIS/Isreal-KEPARAT!

Lihat artikel BERNAS ini oleh ISMA di - http://www.ismaweb.net/2014/07/bagaimana-rejim-zionis-memanipulasi-media-massa-2/, Bagaimana rejim Zionis memanipulasi media massa, Oleh Mohd Hisham Mohd Sharif, July 24, 2014!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

tentera israel yg selama ini dicanang satu dunia konon berani dan hebat ..huhhh bacul penakut pondan tahi kuning !

kalau tak kerana jet fighter israel yg bom dari atas, tak akan mampu israel memasuki Gaza , nak harap serangann darat israel tak berani mana pun ..

satu masa , palestine akan menang, israel pasti akan hancur dan terhina !


pasti !

Anonymous said...

jangat buat malu orang islam komen jubo orang la,,, nampak sangat admin tak pernah ikut latihan ketenteraan, kat area tu memang selalu basah la, sekali lagi ape yang yang nak dibanggakan pun walaupun diorang terkencing, orang palasten tetap makin ramai yang mati, lebih baik kita fikir macam mana nak bersatu

Anonymous said...

Apakah Al Qassam ini tentera tuhan yang melayang turun dari langit. Hebat nampak Al Qassam ini sampai tentera Israel terkenciong hanya kerana mendengar nama saja.

Apakah kerana terlalu hebatnya Al Qassam sampai kini sudah 600 lebih penduduk awam Pelastin menjadi korban tentera yahudi.

Cerita biarlah orang percaya. Jangan sampai orang tergelak.

Anonymous said...

Bro

Orang islam ini banyak sangat berfantasi lah. Banyak cerita yang kononnya hebat tetapi sebenarnya lebih melucukan sahaja.

Anonymous said...

Banyak juga YAHUDI ISRAEL ZIONIS yang bagi komentar dalam blog ni ek.

Anonymous said...

Org palestin ramai yang mati psl israel bunuh. Israel perang bukan dengan askar palestin tapi perang dengan orang tak mampu melawan. Itu pondan namanya.

Anonymous said...

Sebenarnya terkencing waktu tubuh dalam bahaya tu bagus. Ianya menunjukkan bahawa badan effisen dan menyediakan fizikal untuk sedia bertempur atau melarikan diri i.e beban dalam tubuh - berat air dalam badan berkurangan. Juga kalau termuntah atau tercirit birit. Kedua-duanya mempunyai fungsi yang sama. Begitu juga muka pucat dan peluh dingin pada orang kita orang Melayu melambangkan sifat pengecut walhal sebenarnya tubuh badan kita mneyediakan kita untuk bertempur secara efissen (atau melarikan diri) yakni menjauhkan darah dari permukaan kulit (urat mengecut) supaya pendarahan paling minimum berlaku jika luka dan juga peluh dingin untuk menyejukkan badan ketika otot berkerja paling keras = haba tinggi.

Tidak kira berlawan atau melarikan diri kedua-duanya bagus untuk keselamatan tubuh badan kita.

Seekor ayam yang melarikan diri dari maut lebih berguna dari seekor singa berani yang mati. Boleh lawan lagi ye dak?

Al-Qassm patut menkondisikan tubuh mereka seperti tentera Israel ni yakni mampu bertindak secara semulajadi i.e terkencing bila tubuh dalam bahaya.

Bukan menafikan ciri-ciri keselamatan dan pertahanan yang Allah telah ciptakan untuk manusia. Nampaknya askar Israel lebih effisien tubuh fizikalnya dari Al-Qassam dengan menurut fitrah yang Allah berikan kepada manusia.


Anonymous said...

Kalau satu dunia bersatu dunia pun bersatu dan menyerang Israel, Israel tetap akan menang. Itu adalah janji Allah dalam bible.

Jika Israel nak, dalam 10 minit Gaza boleh hilang dari peta dunia tapi dia orang masih ada simpati untuk orang awam gaza.

Anonymous said...

Simpati pada org awam kepala otak...org awam la jd mangsa bodoh..budak kecil antara yg jd target utk d hapuskan...mmg bible ajar sokong pembunuhan org tidak berdosa ke?? Klu itu yg tertulis d bible, sila la check ajaran kristian tu btul2 ajaran jesus atau tidak..

Anonymous said...

hehe lawak betul tgk simpatisan yahudi tulis kat dalam ni. betul2 propaganda bodoh. kencing masa dalam bahaya bagus utk badan? hahaha ni kajian saintis yahudi mana plak ko cedok ni. tau la yahudi bangsa yg pandai tp jgn ingat orang bangsa lain bodoh mukarrab.

jentayu

Anonymous said...

OI anon-anon PEMBENCI-ISLAM/Melayu, lu punya ekoq-ekoq ni si-PENDATANG/PENCEROBOH PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?! Berani lu MENGHINA KALIMAH ALLAH suci kami ya?!

Nampaknya makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS Red BeanBANGKAI yg. ditaja puak SYAITAN Barat-ZIONIS dan DAPBANGKAI, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA - asyik nak menutup mulut umat Islam/Melayu!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-no-1!

Anonymous said...

Bila pula PDRM nak tangkap si PENYAMAQ-PENYAMAQ ejen ZIONIS dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM yg. asyik MEMPERMAINkan KALIMAH ALLAH suci kita - yg. jelas melanggar un dg-undg PERLEMBAGAAN?!

Anonymous said...

Janji Allah dlm bible? Maksud kau bible yg dikarang oleh org yahudi ke

M.suffian aris said...

ada otak x guna kau orang ni... kita orang islam.. tapi sekarang bayak jugak orang melayu bukan islam.. tapi agama islam .. apa yang di tuntut islam x di laksanakan.. 2 islam sebenar ke.. banyak aku perhati kan tanya agama islam.. sembahyang pun x.. fitnah orang .. bahasa, adab.. semua nye mana x bercirikan islam.. aku sedih islam dipermain2kan.. bertaubatlah... yang trasa 2.. amin...

Anonymous said...

Ko ni yahudi bodoh penakut cuma berani bunuh org awam..macam pondan yahudi bodoh

Anonymous said...

Ape pulak nk salahkan pkr n dap ni.. Ko dh selidik betol2 ke siape yang dalang sebenar.. Atau ko ni dah banyak kne sumbat wang dalam mulot? Tak payah tunding jari ikut suke la kawan..

Anonymous said...

cakap je lebih..tapi xde satu negare pun yg berani tegur US.. sape tah yg jadi balaci..puuii