Breaking News
Loading...
July 7, 2014

Info Post
Mana-mana pbt di negeri yang di perintah oleh pakatan haram semua sama je, mereka cukup garang dengan peniaga dan penjaja kecil melayu, tapi teloq mereka akan menjadi kecut sekecutnya bila berhadapan dengan peniaga-peniaga haram cina...

Jangan kata itu dah tugas mereka, apasalahnya kalau seluruh anggota pbt bersatu untuk membantu peniaga melayu seperti bagai mana mereka bersatu membantu peniaga vcd haram cina dengan membocorkan maklumat operasi, yang kaya dan senang nanti bangsa kamu juga...

Lihatlah pedih hati kita bila tengok perangai-perangai anggota pbt yang berbangsa melayu menghalau peniaga kecil melayu kerana menurut arahan CINA.


6 comments:

Anonymous said...

mppp dengan mpsp dengan PBT kat selangor mana ada staff melayu.... depa semua kapiaq sbb tu depa dok kacau org melayu saja.... bangsa babi tu mana ada depa jentik, sbb tuan depa..... xpenang yg dudok kat kulim la nie...

Anonymous said...

Tahniah la Melayu dalam Pakatan Haramjadah.

Anonymous said...

Orang Melayu berlakun je tak suka DAP,kena macam ni pun depa suka tu.Kalau tidak masakan PRK Bt. Gelugor calun bebas Melayu dapat 700 undi je,man pi Melayu langsung tak support mereka.Bila susah baru teriak minta sokongan,Melayu oh Melayu.Hidup DAP.

Anonymous said...

Oi si BANGKAI 12.29pm, lu manyak lahap itu BANGKAI BABI aaahh?! lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red Bean aaahh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-no-1!

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Oi si 1.01pm, lu manyak lahap itu BANGKAI BABI aaahh?! lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red Bean aaahh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-no-1!

Anonymous said...

Ini lah yang akan berlaku kepada peniaga jalanan bangsa melayu jika negara ini dapat kepada PM bangsa cina. Depa akan guna anjing (penguatkuasa) yang berbangsa melayu juga untuk menekan peniaga melayu. Para anjing itu pula jika engkar arahan akan berdepan tindakan tatatertib. Mahu tak mahu anjing-anjing itu terpaksa lah gigit bangsa sendiri demi untuk nak kekal dalam PBT.

Mahukah hangpa negara ini jatuh ke tangan PM bangsa cina. Penang jadi macam tu kerana KM bangsa cina.

SEDAR LAH WAHAI BANGSA KU SEBELUM KITA MENJADI SEPERTI WARGA PELASTINE.