Breaking News
Loading...
July 23, 2014

Info Post

Apa maksud azmin 'isteri diperguna untuk capai matlamat"?

Maksud azmin cukup mudah...

Anwar jolok nama wan azizah jadi menteri besar selangor...

Bila wan azizah jadi MB, maka wan azizah akan temani DYMM Sultan selangor ke majlis rasmi...

Wan azizah akan temani sultan selangor ke mesyuarat majlis raja-raja melayu, pasal dia MB...

Dalam mesyuarat majlis raja-raja itu nanti, wan azizah akan buat muka kesian, mohon majlis raja-raja untuk beri pengampunan kepada anwar...

Anwar taubat lahum tak mau dah masuk penjara...

Wan azizah adalah talian hayat terakhir anwar, itu sebab anwar gila-gila nak isterinya jadi MB...

Paham...!!!

7 comments:

Anonymous said...

Azmin semasa setpol kepada Anwar pun kasi bini dia Shamsida kena tibai kat Tivolli Bangsar. Azmin kena tengok diri sendiri

Anonymous said...

Sesudah segalanya azmin serahkan pada anwar, bontot dan bini akhirnya azmin di pinggirkan.

Anonymous said...

say rasa dia cakap pasal diri sendirila det. mungkin tgh muhasabah diri utk insaf kot. mari kita sama2 doakan dia insaf dr bersekongkol dgn jelmaan dajal anwar. dah brp ramai kawan2 dia insaf. keinsafan azmin ali akan bg pukulan tko pd kedajalan anwar dan kesialan parti pkr. efeknya akan lebih teruk berbanding org2 kuat pkr yg kluar parti sblm ni sbb azmin adalah anak didik anwar. bolehlah kita umpamakan hubungan mereka ala2 darth sidious (anwar) dan darth vader (azmin). dan sudah semestinya hubungan dark side ini satu hari nanti akan berantakan. kita harapkan lps azmin insaf dia akan kembali jg pd keluarga terutama maknya yg rindu sesangat pada dia. amin....

Anonymous said...

Kah kah kah

Dia nak bgtau kt Anuar Juboq
Dia lg awai makan garam !!!

Wei Anuar Juboq
Hang baru nak buat
Azmin dah buat lama

Mgkn Anuar nampak taktik Azmin berjaya, dia pun nak buat sama

Anonymous said...

PKR ni apa tujuan dia ?
Nampak mcm Parti jual saja
Jual agama
Jual negara
Jual maruah
Jual bontot
Jual bini


Anonymous said...

Azizah bukan anak Selangor boleh jadi MB ke?

Anonymous said...

wow nona azizah akan jadi MB wanita pertama Selangor..bangga, bangga. harap lepas ni Selangor akan maju kerana bukan calang orang ni..isteri mithali, isteri anugerah tuhan, menutup aurat dengan sarong tangan, doctor perubatan hebat dll. Bijak orang Selangor dan pandai pilih.