Breaking News
Loading...
August 15, 2014

Info Post

Semua ahli pas sudah maklum, apa juga keputusan majlis syura tidak akan di tentang oleh mana-mana ahli dan pemimpin pas, mungkin ada yang tak setuju, tapi mereka jarang menentang secara terang-terangan selalunya silent protest...

Tapi dua ekor nie, bukan sahaja menentang keputusan majlis syura ulama, tapi mereka memperlekehkan pulak keputusan yang di buat oleh badan tertinggi dalam parti pas...

Soalnya sekarang, adakah pas berani memecat dua ekor mangkok nie? 

Ingat hasan ali dulu di pecat kerana tidak sebulu dengan beberapa pemimpin pas tetapi dia tidak melanggar keputusan majlis syura...

Ingat ustaz nasaruddin yang pernah jadi timbalan presiden pas di pecat kerana sebab yang sama, tapi dia tak pernah melanggar apa-apa keputusan yang dibuat oleh majlis syura...

10 comments:

Anonymous said...

caya la cakap aku bro, pas confirm buat u-turn dan sokong azizah. tak caya ko tunggu la.

Anonymous said...

Kenapa mesti Wan Azizah???

Anonymous said...

"SHE" Nope..."HE" Yes..

Anonymous said...

PAS mesti sokong Azizah. PAS akan kehilangan sumber kewangannya dari DAP dan PKR. PAS mana ada duit untuk kempen pilihanraya, PAS terpaksa menerima cemuhan dari DAP kerana DAP adalah penyumbang besar tabung Milo PAS

PAS ni cakap je. Last2 sokong kau tengoklah.

Anonymous said...

Yg mcm dua makhluk kat atas tu dah ramai dlm PAS, dah lbh separuh aku rasa. Klu tak, takkan mat sabu tu boleh menang timb presiden. Ntah apa kualiti yg ada pd mat sabu tu, pelik betul aku.

Anonymous said...

Betul...
klw tak u turn...
pas akan disingkirkan dan mati meragan kesorangan....
situasi sekarang pas telah berpecah belah...
itulah kebodohan pas....menang sorak je la..

Anonymous said...

Betul...
klw tak u turn...
pas akan disingkirkan dan mati meragan kesorangan....
situasi sekarang pas telah berpecah belah...
itulah kebodohan pas....menang sorak je la..

Anonymous said...

Dalam PAS ramai org mat jubur, Hadi dan nik ajis di buta kan..itu aja

Anonymous said...

BANGSATnya PENGKHIANAT dari PAS ni - dasar jenis ANJING KURAP! Tapi peduli apa keputusan 'demokrasi' PENIPU si Barat-ZIONIS ni - tengoklah Israel-Barat yg. sewenangnya membunuh umat Islam dl. GENOSID kat merata tempat! Yg.penting DYMM Tuanku Sultan Selangor kita dah buat keputusan EKSEKUTIF baginda!
PDRM/AG-LIBERAL; tolonglah TANGKAP si KURANG ajaq dari si DAPBANGKAI-ANJING KURAP/PKRSODOM-ejen-ZIONIS - yg.asyik MENGHINA DYMM Tuanku Sultan Selangor kita! PI MAMPOS parti DAPBANGKAI/PKRSODOM yg. pikiaq depa ni lebih berkuasa dari DYMM Kesultanan Islam-Melayu kami, pemerintah ASAL NEGARA ISLAM; pusaka nenek moyang kami ini!

Dah tiba masanya diTENTANG habis-habisan PENIPUAN legasi PENJAJAH Barat-ZIONIS melalui undg-undg sivil ciptaan mereka, yg. seolah lebih berkuasa dari undg-undg ISLAM pusaka nenek moyang kita serta kuasa EKSEKUTIF Kesultanan Islam-Melayu kita, sbg. pemerintah asal NEGARA ISLAM ini, sebelum kita diJAJAH si KAPIRDAJAL British-ZIONIS-BINATANG BUAS!

Bahkan KUASA EKSEKUTIF Kesultanan ISLAM-Melayu, yg. mendaulatkan PELANSUNGAN turun temurun, PEMERINTAHAN ISLAM di Tanah Melayu ISLAM ini, juga adalah ASAS undg-undg Perlembagaan, tak kira siapa pun menjadi K’jaan Persekutuan mahupun K‘jaan negeri; di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/melayu-islam-beraja-mib.html , 7 WASIAT RAJA-RAJA MELAYU!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].

Anonymous said...

Kesultanan melayu tak perlu dipertahankan kerana sudah kukuh dan kuat......tak caya ke? Sekarang Mais mana boleh pantau umah urut lagi.......sotan dah bagi kat kalid lopong utk jaga. Noh pula kena jaga mee udang......yg tak gheti bahasa melayu ni hameno je......perkasa dah berkali2 zul kulim tak boleh pakai, tapi hameno amek juga......kalah dengan Pas lak tu....memang hameno tak gheti bahase melayu le........kena cakap tamel lah pula adey! Yene poooooodah.