Breaking News
Loading...
August 7, 2014

Info Post
Pengenalan:

Siapa faekah ini, nama penuhnya ialah faekah husin, dia adalah setiausaha politik kepada menteri besar selangor, khalid ibrahim, faekah menjadi setiausaha politik sejak dari hari pertama khalid jadi mb selangor, menurut cerita, memang benar dia masih belum menikah...

Siapa hishamudin rais, dia adalah salah seorang tenaga pengajar di institut rakyat yang mana wan azizah menjadi ketua pengarah di institut itu, menurut sumber, hishamudin ini pun masih bujang.

9 comments:

ras abu said...

Teruknya mamat ni - kini mempunyai mulut sama dengan longkang yang busuk dan membusukkan.

Anonymous said...

Tunggu la azab ALLAH PASTI AKAN TIBA SEPERTI YANG DIJANJIKAN.

Hishamudin Rais
MUSUH Agama ALLAH yakni ISLAM
MUSUH Bangsa yakni MELAYU
MUSUH Negara yakni TANAH MELAYU
dan juga
Manusia penabur FITNAH.

nyo komeng said...

huh...penat layan ayam tua (bujang tua) ni..

kecik-kecik-kecik tak nak mampus!!!

Anonymous said...

Lucu la dia ni. Cermin mata mcm mende entah, ckp macam pondah. Pondan tua.

Anonymous said...

dia ni satu liga dengan Azwan Ali
arbok tua .....

Anonymous said...

Muka si HOMO-SODOM ni sebiji mcm. SYAITAN! MENJIJIKKAN! Agaknya ANU/JUBOQ dia pun penuh KUDIS BERNANAH!

Makcik Sambal Belacan.

din yusof said...

Alahai Hishamuddin , cukup-cukupla tu , buek malu bangso koturunan jo . Tengok muko kau jo macam siot . yang pogi dongar cerito kau pon jonis samo macam kau . Kau pun apo kurang , jenis tolo kocut .. cakap berdogah-dogah tapi bilo di 'usik' FRU lari termongah-mongah . Eden yang kono sumbek dalam 'kandang bosi' ni pun tak kuek kelentong macam kau . ( itu cerito lamo.. cerito tahun 70an )

Anonymous said...

Biar buruk muka jgn buruk perangai, tp mamat ni buruk dua2... kesiannya..

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Muka macam si HOMO-SODOM ni sebiji mcm. SYAITAN! MENJIJIKKAN! Agaknya ANU/JUBOQ dia pun penuh KUDIS BERNANAH!

Makcik Sambal Belacan