Breaking News
Loading...
August 30, 2014

4 comments:

Anonymous said...

Kau ni lambat pick up betul le.

Status facebook ni mengutuk Sultan Selangor.

Dah diketengahkan blog lain.

Anonymous said...

Ala, cakap je kononnya kutuk Sultan. Tapi kalau ada pihak yang bawa ke muka pengadilan, si pengomen FB tu terus kecut kata dia buat satira je.... tu la 'keyboard warrior', satu sen pun tak guna

Anonymous said...

Inilah hasil liberal Najib. Sampai Tuanku Sultan pun dimaki dengan kata2 kesat.Tak pernah jadi dalam sejarah negara kita. Sebagai orang melayu, aku marah dan sedih.Aku lebih marahkan si pondan Najib pukimak anak haram jadah yang merampas isteri orang sebab kerana nak jilat kote cina punya pasal, kedaulatan orang melayu di hina. Bastard yang sebenarnya adalah Najib!

Anonymous said...

Woii admin dah bagi lesen untuk korang luku kepala najib apa lagi kenduri la. Pasal najib hapuskan ISA la perkara macam ini boleh berlaku.