Breaking News
Loading...
August 8, 2014

Info Post

Artikel sempana hari kemerdekaan malaysia, 57 tahun merdeka, makin teruk Islam dan Melayu di hina...

Aku rasa kini sudah tiba masanya untuk KERAJAAN yang di tunjangi oleh parti melayu menilai semula kerakyataan yang di beri kepada kaum pendatang yang dibawa oleh british 57 tahun dulu...

Kalau dulu mereka berjanji dan bersumpah akan patuh kepada segala undang-undang, menghormati hak dan agama kaum perbumi, tapi sekarang segala janji dan sumpah yang di buat dulu untuk dapat kerakyataan mereka persetankan...

Mereka sudah jadi gunting dalam lipatan, mereka menjadi duri dalam daging, telunjuk mencucuk mata....

Nak harap pihak berkuasa? mereka hanya berani pada melayu sahaja, sudah la tak mahu bertindak, pelbagai alasan bodoh mereka berikan, macam lah rakyat malaysia nie tak tahu prosidur untuk buat siasatan jenayah cyber... 

AG pulak, otaknya dah berkarat, tak reti nak buat kerja dan makan gaji buta, itu sebab pulau batu putih boleh terlepas ke tangan singapura, ntah la sampai bila kerajaan nak simpan orang macam tu pun aku tak tau...

Perlu ke kita ambil tindakan sendiri tampa mengharap bantuan dari pihak berwajib...???


15 comments:

Anonymous said...

Jika PDRM dan Peguam Negara TAKUT hendak ambil tindakan , memang wajar orang Melayu / Islam harus ambil tindakan sendiri.

Anonymous said...

berani ke jibby nak bertindak pada kaum mata sepet ni?

Anonymous said...

Tengok si KAPIRDAJAL-BINATANG BUAS-SUKA TELANJANG nak terus MENGHINA ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ni – kononnya BERTELANJANG kat tpt. awam – adalah hak PRIVASI individu dan undg-undg NEGARA ISLAM kita ini harus ‘BERUBAH’ utk. memenuhi NAFSU BUAS si BINATANG-BINATANG BUAS ni?! KURANG AJAQ betul!

Dahlah tipu – kononnya ini hak privasi, awat lu TELANJANG ramai-ramai kat tpt. awam, lepas tu disebarkan kat Internet pula?! Lepas tu tipu lagi, kononnya pula utk. cara hidup ‘sihat - BERTELANJANG kat tpt. awam mcm. BINATANG BUAS – dikatakan cara hidup ‘sihat’?! PI MAMPOS!

PDRM/AG-LIBERAL – aku harap jgn. asyik biarkan si SAMSENG-SAMSENG KAPIRDAJAL mcm. ni terlepas – jgn. asyik nak tangkap dan hukum umat Islam/Melayu! Dan kalau betul si RENJER terlibat – TANGKAP sekali!

Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140808/dn_20/Peserta-akui-pesta-bogel-bukan-bermotif-seksual:

Peserta akui pesta bogel bukan bermotif seksual

KUALA LUMPUR 7 Ogos - Salah seorang peserta yang dipercayai terlibat dalam pesta bogel di Pulau Pinang, Albert Yam mengakui penganjuran pesta tersebut bukan bermotifkan perbuatan seksual tetapi bertujuan mempromosikan cara hidup sihat.

Albert berkata, dia telah mengamalkan gaya hidup semulajadi itu selama 25 tahun dan amalan tersebut bukan bermotifkan seksual.

"Bogel semata-mata... tetapi tiada seks. Kami pernah mengadakan ceramah di Thailand dan Singapura...Kita semua sefahaman," katanya ketika dipetik dalam Malay Mail Online.

Kelmarin, beberapa blog mendedahkan satu acara sukan bogel yang dikatakan berlangsung di sebuah pantai di Pulau Pinang selepas kerajaan negeri itu yang diterajui DAP didakwa telah meluluskan program itu yang dipercayai disertai 18 orang lelaki dan wanita.

Malah, polis juga sudah mengenal pasti seramai 15 individu yang dipercayai terlibat dalam aktiviti sukan dalam keadaan berbogel di Pantai Teluk Kampi, Teluk Bahang, Pulau Pinang.
Sementara itu, Albert turut mengakui pesta tersebut merupakan satu-satunya serta kali pertama diadakan di pantai di negara ini.
"Cuma pesta ini sahaja... satu kali sahaja," katanya yang mengakui pesta tersebut turut disertai rakyat Malaysia.

Beliau mendakwa, pesta tersebut juga mendapat kebenaran daripada renjer kawasan untuk menggunakan pantai tersebut bagi tujuan aktiviti sukan.

Bagaimanapun, Albert menegaskan yang kumpulan mereka tidak bermaksud untuk melanggar undang-undang atau mengganggu privasi orang lain.

Ketika ditanya mengenai undang-undang larangan berbogel di tempat awam di Malaysia, Albert mengakui beliau tidak tahu mengenai perkara tersebut.

"Tidak...jika kawasan pantai itu sunyi...tidak salah berbogel selagi tidak mengganggu privasi masyarakat," jelasnya.

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Tengok si KAPIRDAJAL-BINATANG BUAS-SUKA TELANJANG nak terus MENGHINA ISLAM/umatnya serta NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ni – kononnya BERTELANJANG kat tpt. awam – adalah hak PRIVASI individu dan undg-undg NEGARA ISLAM kita ini harus ‘BERUBAH’ utk. memenuhi NAFSU BUAS si BINATANG-BINATANG BUAS ni?! KURANG AJAQ betul!

Dahlah tipu – kononnya ini hak privasi, awat lu TELANJANG ramai-ramai kat tpt. awam, lepas tu disebarkan kat Internet pula?! Lepas tu tipu lagi, kononnya pula utk. cara hidup ‘sihat - BERTELANJANG kat tpt. awam mcm. BINATANG BUAS – dikatakan cara hidup ‘sihat’?! PI MAMPOS!

PDRM/AG-LIBERAL – aku harap jgn. asyik biarkan si SAMSENG-SAMSENG KAPIRDAJAL mcm. ni terlepas – jgn. asyik nak tangkap dan hukum umat Islam/Melayu! Dan kalau betul si RENJER terlibat – TANGKAP sekali!

Lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140808/dn_20/Peserta-akui-pesta-bogel-bukan-bermotif-seksual:

Peserta akui pesta bogel bukan bermotif seksual

KUALA LUMPUR 7 Ogos - Salah seorang peserta yang dipercayai terlibat dalam pesta bogel di Pulau Pinang, Albert Yam mengakui penganjuran pesta tersebut bukan bermotifkan perbuatan seksual tetapi bertujuan mempromosikan cara hidup sihat.

Albert berkata, dia telah mengamalkan gaya hidup semulajadi itu selama 25 tahun dan amalan tersebut bukan bermotifkan seksual.

"Bogel semata-mata... tetapi tiada seks. Kami pernah mengadakan ceramah di Thailand dan Singapura...Kita semua sefahaman," katanya ketika dipetik dalam Malay Mail Online.

Kelmarin, beberapa blog mendedahkan satu acara sukan bogel yang dikatakan berlangsung di sebuah pantai di Pulau Pinang selepas kerajaan negeri itu yang diterajui DAP didakwa telah meluluskan program itu yang dipercayai disertai 18 orang lelaki dan wanita.

Malah, polis juga sudah mengenal pasti seramai 15 individu yang dipercayai terlibat dalam aktiviti sukan dalam keadaan berbogel di Pantai Teluk Kampi, Teluk Bahang, Pulau Pinang.
Sementara itu, Albert turut mengakui pesta tersebut merupakan satu-satunya serta kali pertama diadakan di pantai di negara ini.
"Cuma pesta ini sahaja... satu kali sahaja," katanya yang mengakui pesta tersebut turut disertai rakyat Malaysia.

Beliau mendakwa, pesta tersebut juga mendapat kebenaran daripada renjer kawasan untuk menggunakan pantai tersebut bagi tujuan aktiviti sukan.

Bagaimanapun, Albert menegaskan yang kumpulan mereka tidak bermaksud untuk melanggar undang-undang atau mengganggu privasi orang lain.

Ketika ditanya mengenai undang-undang larangan berbogel di tempat awam di Malaysia, Albert mengakui beliau tidak tahu mengenai perkara tersebut.

"Tidak...jika kawasan pantai itu sunyi...tidak salah berbogel selagi tidak mengganggu privasi masyarakat," jelasnya.

Tambahnya, undang-undang dibuat oleh manusia dan perkara tersebut baik kepada masyarakat, tetapi undang-undang juga perlu berubah.

"Malah, saya juga ingin mendapatkan bantuan untuk menjelaskan kepada masyarakat bahawa pesta tersebut bukan untuk tujuan seksual sebaliknya ia ke arah cara hidup sihat," jelasnya.

Makcik Sambal Belacan.

Joe Rizal Praha2 said...

Wassalam. Botul tu. Sokironya keduo duo ni tak bertolor biar oran eden ambil tindakan. Jangan Islam dan Melayu diperlekehkan.
Tapi yang tak sodap hati ialah budak Melayu ni yang tak soadr diri.

KZSO said...

Najib, Hishammuddin, KJ, Nazri, IGP and AG has crrrreated eeenough problem to the country. Najib, Hishammuddin, KJ, Nazri, IGP and AG harus letak jawatan!

Anonymous said...

KZSO

200% agreed with your statement

Anonymous said...

Org pertama yg wajib kita persalahkan ialah NAJIB!
Dia buat apa? sbg PM apakah dia terllau sibuk jaga Rosmah ke sana ke sini sehingga dibiarkan org2 bawahan spt AG Patail lahanat tu khianat pd amanah dan juga PDRM yang tiada taring pada kes2 terpilih?

NAJIB sesungguhnya PM yang amat LEMAH. Lebih lemah dr Pak Lah secara kolektif. NAJIB sengaja hapuskan ISA dan undang2 pencegahan tp dia pula lembik dan tidak mengawal keadaan dengan baik

Tun M adalah contoh terbaik seorng PM yg berjiwa arkitek. Beliau tajam dan berhati2 dlm mentadbir negara serta cepat mengatasi isu2 seperti ini sebelum media dapat hidu.

Tp NAJIB, dia buat bodoh sahaja dan menguji kesabaran org2 Melayu Islam. Cina dan India diberi keistimewaan.. bersuara sedikit shj kelam kabut AG dan PDRM akan tangkap org2 Melayu.

kenapa tiada tindakan smpai skrg? kenapa NAJIB pekakkan telinganya wpun di aboleh follow sukan komanwealth yg tk pening mana berbanidng isu2 penghinaan Islam, Agong dan Melayu.

Terbaru Tuanku Yang Di-Pertuan Agong, Sultan Abdul Halim Muadzam Shah, seorng Sultan yang berjiwa baik lembut dan cukup adil pada rakyat tp tetap jd mangsa penghinaan Kafir Cina laknatullah.

SKMM spt biasa akan biarkan jika Cina kafir yg hina. dan PDRM mau tunggu laporan sehingga satu lori kontena baru akan siasat? AG? ini paling CELAKA, dialah perosak undang2 krn hanya pilih kes mengikut hawa politik Pakatan Haram.

Jadi apakah kesudahan ini? sampai bila nk menyalak tp NAJIB buat pekak?

Anonymous said...

nak tunggu hingga ada yang rentung kena panggang baru nak bertindak? jangan main2 wahai AG dan IGP, benda ni serius tau!!!!

Anonymous said...

hello pemerintah...tegaslah sikit..rakyat dah muak dan meluat sdh dengar kes2 mcm ni.
lucut je kerakyatan mereka ini..

TAPI MASALAH BESAR...KERAJAAN PENAKUT

Anonymous said...

Cadangan gilo ke apa ni. Najib Kangkong dok sembah cina macam Tokong dan kamu nak cadang lucut kerakyatan.Kamu boleh kena ISA ni.Lagi elok kita desak kerakyatan Najib dilucutkan dan kita hantar dia dan Rosmah balik Mongolia. Kat situ banyak kangkung dan ayam pun dijual dengan RM 1 aje.

Anonymous said...

Orang cina Malaysia ni macam orang hutan tak pernah ada gadget. Tujuan mereka guna gadget untuk menghina bangsa dan agama orang lain.

Seelok2nya jangan diberi akses ke mana2 barang teknologi kepada manusia tak bertamadun macam ni.

Anonymous said...

Ontah lah..Najib PM yg tak telus penakut dan tak berguna dlm sejarah PM di Malaysia...
AG.Gani Patail....lagi sial..berani dgn melayu saja sebab dia orang Sabah..nak balas dendam atas sebab apa...jadilah manusia jantan..kalu tidak letak jawatan.
Kepada rakyat melayu yg dah benci dan meluat dgn perangai AG....apa kata kita berhimpun secara aman untuk nendesak AG, KPN dan Menteri Dlm Negeri supaya meletak jawatan..kehadiran mereka seumpama kita mendokong biawak hidup

Anonymous said...

Oi anon 1.11pm, jgn. nak MENYAMAQlah! lu manyak lahap itu KANGKANG BABI aaahh?! lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red Bean aaahh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

Anonymous said...

Orang Melayu nie tidak pandai membaca gerakan yang dlakukan oleh kaum bukan islam terutama nya strategi RBA DAP ini!

Apakah `Formula Selangor'?

Seperti yang kita semua tahu, Sebahagian Kaum Pribumi Melayu Selangor telah tidak mengundi dan menolak dari memilih calon2 dari UMNO sebagai wakil mereka. Ini disebabkan oleh mereka melihat UMNO selangor mengamalkan Rasuah, hidup bermewah-mewah, berpuak-puak, nepotisma,kronisma dan bersekongkol, mengutamakan kaum cina dan india.

Formula Selangor ini bukan lah pula mengambil kesempatan dari kemelut yang melanda di negeri Selangor pada masa ini, sebaliknya ianya adalah perancangan pada masa hadapan.

Formula Selangor wujud hasil dari perikatan dan perpaduan Ummah Kaum Pribumi Melayu dan islam bersatu untuk menghasilkan kerajaan yang bersih dari unsur2 negatif dan berteraskan addin islam.

Bagaimana untuk membentuk `Formula Selangor'?
Formula Selangor dibentuk hasil dari perikatan dan kesatuan sama seperti ideologi `melayu raya' sebelum kemerdekaan Tanah Melayu dengan mewujukan kesatuan Kaum Pribumi Melayu dan beragama islam.

Ini Cadangannya,
Sebelum sebarang PRU dijalankan, Pra-PRU perlu diadakan untuk menentukan siapakan yang akan menjadi wakil Kaum Pribumi Melayu. Mana-mana Calon yang ingin menjadi wakil Adun mahupun Parlimen perlu bertanding untuk dipilih dan ianya terbuka kepada mana2 Parti2 politik, pertubuhan atau NGO seperti UMNO, PAS, JATI, ISMA, Perkasa dan lain-lain lagi boleh menghantar calon2 mereka.
Pengundi2 Pra-PRU ini pula adalah terdiri dari Kaum Pribumi Melayu dan beragama Islam wajib mengundi manakala kaum cina dan india pula , adalah tidak dibenarkan mengundi.
Mana-mana calon yang dipilih memenangi pengundian ini, maka yang kalah, wajib mengundi calon yang menang apabila tiba pemilihan PRU, ini secara tidak langsung boleh meminimumkan unsur2 cah keting dan golongan pensabotaj dalam parti itu sendiri.

Dan Hasilnya,
Penguasaan Kaum Pribumi Melayu dan Orang-orang Islam mentadbir negeri Selangor dengan ini menghapuskan amalan rasuah,kronisma, pilih kasih, kekayaan diri sendiri dan lain2 unsur negatif dan sekaligus menghasilkan calon2 bekerja keras,berkhidmat untuk Kaum Pribumi Melayu;
1.memperkasakan serta mengukuhkan lagi kedudukan agama Islam
2.memperkasakan perpaduan umat melayu dan pribumi
3.memperkasakan dan menguasai ekonomi , pendidikan orang melayu dan pribumi.
4.mengharam perluasan,penyebaran pembinaan gereja dan agama evangilista kristian.
5.menggalakkan kaum cina dan india keluar berhijrah keluar negara atau kembali kepada agama asal mereka iaitu Buddha, Toaist dan Hindu.
6.Demi perpaduan, formula selangor wajib mengharamkan sebarang bentuk sekolah cina dan tamil samada baru dan lama dan menyerapkan anak2 kaum cina dan india ini ke Sekolah Kebangsaan.
7.Kaum Cina dan India juga perlu diajar dan dilatih untuk menjadi kaum yang mulia dan jujur seperti mana kaum Pribumi Melayu dan beragama Islam maka Biro Tata Negara perlu diwujudkan dengan lebih banyak lagi untuk mencapai matlamat ini.

Sudah tentu terdapat kelemahan Formula Selangor ini, tetapi ianya boleh diperbaiki dan diperhalusi, dan sudah pasti, ianya juga boleh dijadikan contoh untuk negeri2 lain di Malaysia untuk diikuti.