VIDEO: Askar Israel Kantoi Menyorok Dalam Rumah Penduduk Palestin...

Perangai macam anwar ibrahim jugak la askar zionis nie, bila dah kantoi menyorok dalam rumah orang yang anwar pulak bila kantoi liwat saiful lari menyorok di kedutaan turki...

Comments

Anonymous said…
Memang PENAKUT sebenaqnya puak PENGGANAS Yahudi ZIONIS-Israel-KEPARAT ni! Kalau tak dak senjata teknologi tinggi dari Barat sekutunya, dah lama MAMPOS! Dahlah tu, si KAPIRDAJAL-BINATANG BUAS ni, asyik bunuh kanak-kanak kecil/wanita mengandung/orang tua - yg. tak mamapu melawan!

Lihat juga mereka sampai buang air besaq/kencing/buang sampah dll kat rumah-rumah mangsa dari BUMIPUTERA Islam Palestin - lihat di http://www.theguardian.com/world/2014/aug/07/palestinians-return-home-israeli-troops-faeces-graffiti ,Palestinians returning home find Israeli troops left faeces and venomous graffiti: Ahmed Owedat also found soldiers had thrown his TVs, fridge, and computers from upstairs windows and slashed furniture , Harriet Sherwood in Burij, Thursday 7 August 2014!

Puak PENDATANG/PENCEROBOH/PENGGANAS Yahudi ZIONIS ni memang jenis HAIWAN, bukan manusia!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
Mengapa tidak dicolek seorang dua askar nih!....
Jebon Jenglot said…
Hebat rumah orang2 palestin ni dan kereta mereka juga hebat..syukur alhamdulillah
Anonymous said…
kenapa tak dibunuh je askar israel tu ? kan senang dah depan mata !