Breaking News
Loading...
August 25, 2014

4 comments:

Anonymous said...

heh heh tau takut apek dgn macha tu smp panggil polis. apsal panggil polis yg korang selalu hina tu? pi panggil rela baju ungu yg lim guan eng punya tu.

jentayu

Anonymous said...

Tak payah kelentong dah. Ramai orang India sejak lahir dah tau perangai orang Melayu kepada mereka lebih hina Dan layan mereka sebagai pariah.

Orang Cina pon tak suka orang India kerana perangai mereka tetapi tidak lah sampai menghina Dan melayan mereka seperti anjing.

Kan bagitu sejak 57 tahun.

Anonymous said...

Salah tu...sejak 50 januari....
Kahkahkah...

Anonymous said...

Dah tau kau phindu pandai pandailah bawa diri..ni hak melayu juga yang kau nak rebut..Cina DAP cuma gunakan hindu sebab Cina DAP kata bagi todi semua selesai tak pulak kau terasa..hindu yang maju sikit dengan bangsa sendiri pun nak berlagak nak pulak yang pandai speaking..yang dok estate sebelah mata pun tak pandang apatah lagi anak anak remaja yang keciciran bukan parti hindu nak bantu pandang pun tidak..hindu ngan cina takut bergaul dengan melayu takut anak anak mereka ditarbiah dengan islam tu sebab sekolah kebangsaan tak laku..Cina Hindu berprinsip "Kawan dengan Melayu, jadi Melayu Islam"