Breaking News
Loading...
September 2, 2014

Info Post

Chew mei fun, ya.. naib presiden mca yang bertanding lawan wan azizah di prk kajang hari tu, di angkat menjadi timbalan menteri ikut pintu belakang, pernah dia menyerang bung mokhtar dalam parlimen kerana bung mokhtar meminta kerajaan serius menangani fitnah dan adu-domba yang di buat oleh askar upahan DAP, Red Bean Army (RBA) dalam facebook dan laman maya.

Kali ini dia sound pihak polis supaya serius menyelesaikan kes baling molotov cocktail di rumah guan eng...

Nampak dari seranganan dia keatas bung mokhtar dalam isu RBA dan kini motolov cocktail di rumah guan eng, dia nie cukup berminat dengan DAP.

Kenapa ya? 

Pandangan aku mudah, kerana dia cina, cina tetap cina, macam mana pun sikap rasis dia terhadap bangsa lain tetap ada, pernah korang tengok cina masuk ke kedai runcit milik melayu, mamak atau acheh sekiranya di sebelah kedai itu ada juga kedai runcit cina, taubat lahum dia tak akan masuk kedai bangsa lain.

Jadi jangan kata hanya cina dap dan pkr sahaja yang rasis, cina mca dan gerakan pun rasis juga selama ini, cuma sikap perkauman mereka itu tak mereka tunjukan sangat pasal ketika itu melayu kuat dan bersatu, kini sikap perkauman mereka sudah mereka tunjukan.

Baca lanjut klik sini.


14 comments:

Aku Melayu Rasis said...

antara kesalahan en najib...
mempercayai cina-cina dalam MCA, memberi peluang kedua dan akan memberi peluang ketiga, keempat dan seterusnya pada MCA, sedang cina-cina MCA ini tunggu masa saja menjahanamkan parti pemerintah.

Anonymous said...

Cina ni semuanya rasis. MCA tidak peduli jika rumah orang melayu di baling molotov atau sebagainya tetapi kalau melibatkan orang cina, MCA akan melenting dulu. Ini semua menunjukkan kebodohan Najib.

Anonymous said...

mungkin jugak mei fun nak lihat guan eng kantoi menipu buat drama, mana tahu? tapi akupun tak percaya jugak sebenarnya dgn kebanyakan cina malaysia zaman sekarang...

Anonymous said...

teringat facebooker budak umno nak bunuh nik aziz sampai la ni polis senyap je, walhal gambar dia dlm fb dah keluar. budak melayu nak bunuh org tua melayu.

Anonymous said...

ORANG MELAYU NI SEMUANYA BODOH.......

Anonymous said...

antara musang berbulu ayam lantikan ah jib gor

Anonymous said...

Sama-sama nak jatuhkan Melayu.Najib sayang mereka kempunan nak undi mereka ............pejam mata.. pejam mata... pejam mata...

Anonymous said...

Anon 11.37. Hanya Melayu amano ja yang b...h....

Negara ada minyak, sawit dan lain2. Pemerintah pun Melayu. Tapi kenapa Melayu masih terus brimmmmmm.....?

Anonymous said...

Haha..blah la blogger..berapi nampak..esok2 ada pilihan raya..najib letak minah ni jd calon org bn pgkah jugak..

Anonymous said...

Apa nak heran - kan ini si BETINA KANGKANG BABI-MCACELAKA!

Yg. herannya rumah KM diserang dgn. amat senang - mana PENGAWAL?! HARAM KEJADAH betul - dasar PENIPU!

Harini juga si KANGKANG BABI-guan eng terus MENGHINA KPN dgn. membandingkan KPN dgn- "lembu" - makin JAHAT si PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI ni - lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140902/dn_45/Guan-Eng-ingatkan-Khalid-bukan-lembu-suci , Guan Eng ingatkan Khalid bukan 'lembu suci'!

Dia ingat Pulau Pinang dan duit rakyat tu, BAPAK dia dan kumpulan GANGSTER dia punya - dasar si Pendatang Cina-PEROMPAK-KANGKANG-BABI!

Yg. aku heran tu si BETINA MCACELAKA ni tak pula suruh SPRM SIASAT si guan eng-KURAP ni! Apa hak si KURAP ni yg. MEROMPAK duit K'jaan negeri (i. e. duit rakyat) tubuhkan pertubuhan disyaki GENG KONGSI GELAP ni dan sekrg. lantik punya banyak peguam utk. bela si SAMSENG-SAMSENG ni serta byar elaun $200 sehari selagi dlm lokap?! Dahlah tu, Exco-exco DAPBANGKAI yg, terlibat juga harus disiasat SPRM dan juga yg. nak jadi peguambela SAMSENG-SAMSENG PENJENAYAH ini - adakah menggunakan waktu kerja mereka yg. dibayar duit rakyat dan khidmat guaman mereka, siapa yg. bayaq, dan apa hak mereka sbg. EXCO utk. bela PENJENAYAH?!

Si DAPBANGKAI/MCACELAKA ni ingat ini cerita GANGSTER Bollywood/Tamilwood/Hong Kongwood/Yakuzawood pula?! PI MAMPOS!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Tidak pelik sngat.Jgn terkejut bila satu masa,PM Najib akan terkontang kanting sendirian ditinggalkan oleh org keprcayaan beliau yg hanya nak tumpang lalu sahaja.

Anonymous said...

Nasihat Tun pun tidak dihiraukan Najib inikan pula suara rakyat marhaen. Banyak sungguh kepincangan dasar yang merugikan Melayu sedarlah wahai Najib!

Anonymous said...

kaau kutuk najib bodoh tetapi kau pernah cermin diri?

Anonymous said...

sekurang_kurangnya di dalam barisan melayu berkuasa tetapi di PR cina yang berkuasa.