Breaking News
Loading...
September 1, 2014

Info Post

The DAP Penang government today came to the defence of its Voluntary Patrol Team (PPS) whose leader and 156 of its members were arrested by the police Sunday.

Chief Minister Lim Guan Eng challenged Inspector-General of Police (IGP) Tan Sri Khalid Abu Bakar to an open debate on the matter. Selanjutnya klik sini

Ini bodoh punya CM, dia ajak IGP berdebat pasal PPS, apa dia ingat itu IGP orang politik ker? dengan hanya berdebat boleh selesaikan masaalah.

Sudahnya dek kerana kebodohan guan eng, tak pasal-pasal unit amal PAS pun terbabit...

Bodoh punya CM otak letak kat lutut.

10 comments:

Anonymous said...

Bolo punya CM

Anonymous said...

Kalau DAP jujur nak bantu polis sepatutnya PPS ni diletak dibawah seliaan polis dan didaftarkan..mana boleh bergerak dengan sendiri..selepas ni kalau DAP tak berpuashati dengan perkhidmatan guru LGE akan buat lah Pasukan Sukarela Perguruan..tak berpuashati dengan perkhidmtan Kastam dia buat lagi Pasukan Sukarela Kastam..mana boleh buat sesuka hati..kau ingat kau Maharaja kah dan Malaysia ni bapak kau punya ...?

Anonymous said...

Tahniah PDRM kerana berjaya meghapuskan anasir subersif ini.

Anonymous said...

Bodo punya cinabeng.Otak letak dekat lanciau ka atau memang tak de otak.Sikit2 mau debat. Cibai la lu pi mampus lagi baik.Kan ni na bo.

Anonymous said...

Tangkap je CM yang tak gheti bahasa ni. Tentu sekali ada akta (yang menggantikan ISA)yang boleh diguna-pakai untuk deaktif Ketua Menteri Pulau Pinang yang bersikap subversif ini.

Anonymous said...

kalau nak ajak debat, tunggulah IGP pencen dulu dan masuk politik. IGP sekarang bukan orang politik, beliau hanya penjawat awam. apa punya bahalol nak ajak penjawat awam berdebat pasal kerjanya. kepala hotak orang politik ni semua benda mesti dikaitkan dengan politik. babi dalam kandang yang dah cukup bulan tapi tak beranakpun dikaitkan dengan politik. apa punya babi politik macam ni.

Anonymous said...

Tumpah berkawan dgn peliwat, otak pun kena liwat..bangang..nak debat lah dgn Rosmah..laki Najib..kalau bini biasanya di belakang suami

Anonymous said...

Bilalah si PENDATANG GANGSTER ANJING KURAP-Cina-RASIS-no.1 ni nak MAMPOS?!

Hari tu juga, si guan eng-ANJING KURAP terus MENGHINA K'jaan Persekutuan/KDN/PDRM dgn. BONGKAKnya, akan menyediakan khidmat guaman dan bantuan wang pd. mana-mana ahli PENDATANG/PENCEROBOH GENG KONGSI GELAP-CELAKA kalau ditahan PDRM! Dan skrg. Si ANJING KURAP ni tiba-tiba diserang – dgn. bom; kelakarnya sementara kumpulan SAMSENGnya dikerahkan utk. MENJAHANAMkan upcara Hari Kemerdekaan TERCINTA kita kat P. P tu!

Duit rakyat, nak guna sesuka hati bela PENJENAYAH SAMSENG yg. tak takut lansung PDRM - seolah P. Pinang dah bebas dari Malaysia - aku heran betullah ini boleh dibiaqkan?! ATM - baik buat undg-undg DARURAT kat P. Pinang tu; K'jaan Persekutuan apa yg. takut sgt. dgn ancaman PENJENAYAH- BINATANG-BUAS mcm. ni?!

Patutnya KEM TENTERA juga dibina berlambak kat P. Pinang tu - ini dah mencapai tahap BAHAYA pd. bangsa, agama dan negara sebab disyaki GENG KONGSI GELAP DAPBANGKAI dah menguasai P. Pinang!

DYMM YDPA patut masuk campur juga utk. menubuhkan banyak Tanah Rizab BUMIPUTERA, dan membina banyak masjid/surau, kem-kem tentera, serta menjaga hak dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA di Pulau Pinang yg. majoriti umat Islam/Melayu, kerana baginda adalah KETUA - Agama Islam/Negara/ATM/Hak Bumputera mengikut undg-undg Perlembagaan.

SPRM - tolong juga SIASAT si guan eng-KURAP ni! Apa hak si KURAP ni nak guna duit K'jaan negeri (i. e. duit rakyat) tubuhkan pertubuhan disyaki GENG KONGSI GELAP ni dan sekrg. lantik punya banyak peguam utk. bela si SAMSENG-SAMSENG ni?! Dahlah tu, Exco-exco DAPBANGKAI yg, terlibat juga harus disiasat SPRM dan juga yg. nak jadi peguambela SAMSENG-SAMSENG PENJENAYAH ini - adakah menggunakan waktu kerja mereka yg. dibayar duit rakyat dan khidmat guaman mereka, siapa yg. bayaq, dan apa hak mereka sbg. EXCO utk. bela PENJENAYAH?!

Si DAPBANGKAI ni ingat ini cerita GANGSTER Bollywood/Tamilwood/Hong Kongwood/Yakuzawood pula?! PI MAMPOS!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Lu bodoh, itu Igp bukan orang politik mas

Anonymous said...

Lu bodoh, itu Igp bukan orang politik mas