Breaking News
Loading...
October 28, 2014

Info Post
Ceramah "i want to touch anwar ibrahim" di subang jaya semalam, cukup membosankan...

Crowd yang datang paling-paling tinggi pun aku boleh bagi 500 orang, cukup parah kalau ceramah anwar di saat dia nak masuk penjara kehadiran hanya 500 orang, mungkin rakyat dah muak dengan penipuan demi penipuan yang di buat oleh anwar...

Modal ceramah semalam ialah tayangan video kes liwat pertama dan penceramah pula lepas sorang-sorang bercerita mengimbau kes liwat anwar 15 tahun lepas...



Siapa mamat nie, nampak "JAMBU"...


Ceramah hannah yeoh penuh dengan hasutan, itu sebab dia beria-ia nak hapuskan akta hasutan...




MP Kelana Jaya...


Nik nazmi frust, katanya dalam twitter, dia tak pernah di liwat sewaktu berkerja dengan anwar, boleh rujuk twitter dia...



Salah seorang adun pkr yang tak reti berbahasa melayu dengan fasih, Xavier Jayakumar, bahasa melayu kau tunggang terbalik...



MB Selangor, azmin ali kata, kalau rakyat nak mengadu hal boleh terus sms kepada dia, bila crowd minta no telefon, dia tak mau kasi... rakaman audio akan aku upload kemudian...



"Look hana, u tengok macam mana i tipu orang melayu hidup-hidup"











10 comments:

Anonymous said...

Justice for Saiful!
Peliwat Tua deserves to end up in jail for a long,long time,if not forever.

Anonymous said...

ramai pe yg hadir...macam ribu2 jugak

Anonymous said...

"Rakyat hakim negara" - pala hotak si BANGANG-BANGANG ni! Jadi NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ni mahu dihakimi rakyat ala-BINATANG BUAS-puak-SODOM DAPBANGKAI/PKRSODOM?! PI MAMPOS!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Ini aku syak sebenaqnya, kempen "Mahu NEGARA SODOM"oleh DAPBANGKAI/PKRSODOM - dasar BINATANG BUAS!

Makcik Sambal Belacan


Anonymous said...

Ribu2 lemon. Haa...haa...haa...

Anonymous said...

Rakyat samseng hakim negara..
itu yg mereka mahu..

Anonymous said...

X ramai kerana tahu fitnah bee end x berhenti...

Lepas ni sape plak????

Bee end akan kalah pru nanti...

Anonymous said...

Oi anon 10.56am, lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red Bean aaahh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

Anonymous said...

Kepala samseng tengah gelabah bewak...
kahkahkah

Anonymous said...

Bilalah penghasut pemitnah SIAL SIAL ni semua nak mampus, kena denggi ke, ebola ke, aman sikit Malaysia Tanah airkku tercinta....