Sekolah Rasis Mahu Peruntukan Lebih Tahun Depan

Adakah najib akan melayan permintaan mereka...?

Apa keuntungan yang kerajaan dapat sekiranya membantu mereka, ada jaminan ke yang boleh mereka berikan sekiranya lebih peruntukan di beri maka mereka akan memberi lebih undi kepada BN.

Kalau mereka tak boleh janji, aku cadangkan, baik ketepikan permintaan mereka tu.

Bak kata orang negori, buat perabih borehh...


Comments

Anonymous said…
Maaf sekadar bertanya.. saya telah ditakdirkan menjadi pencacai PR...tetapi mutu makian saya masih kurang memuaskan hati bos saya...
Adakah sesiapa yg bermurah hati memberi tunjuk ajarkan tentang makian dan carutan yg berqualiti

Macai Berhemah
Anonymous said…
Sudah tentu si PM Blur dan Lembik tu akan melipat gandakan peruntukan kepada sekolah rasis.Nak undi punya pasal walaupun tahu tak akan dapat undi mereka.
Anonymous said…
Dear macai,

Tak payah jauh-jauh, pergi je ke Kg. Pulau Melaka, Kelantan. Disitu anda boleh dapat mempelajari ilmu carutan tahap Buddha Baring level 99.

Terima kasih.
Anonymous said…
tunggulah pr 14 samada najib ada ataupun tidak dipilih lagi sebagai pm bergantung apa yg dibuat sekarang...atau dia sengaja nak menjerut lehernya sendiri membantu si rasis....
Anonymous said…
Untuk baget 2015 berikan bajet untuk tutup semua sekolah cina.
Anonymous said…
Lulus
Surrhead said…
kepada macai PR yg berhemah.....kamu ikutilah komen2 macai umno, dan mutu makian kamu pasti akan meningkat.....saya cadangkan kamu ikut komen makcik sambal belacan, buang yg bengong2, ambil yg makian shj.....
Anonymous said…
MCACELAKA ni memang jenis PENDATANG RASIS Cina KANGKANG BABI, tak habis-habis mENGGERTAK/MENGHINA ISLAM/umatnya! Aku harap jgn. diBODEK lagi oleh si UMNO - bagi apa saja si BANTANG BUAS CINA RASIS ni mahu!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said…
Murid-murid SJKC sekarang ni untung dalam kemewahan melampau. Segala aktiviti kokurikulum yang boleh menaikkan daya saing dalam pelajaran adalah percuma. Apa yang saya ingat perempuan Cina ni kata kt sekolah anak dia semua percuma. Anak-anak Melayu di sek kebangsaan tetap di takuk lama. Kalau nak masuk taekwondo kena bayar, nak masuk kelas robot kena bayar, semuanya kena bayar. Sebenarnya apabila murid mendapat pendedahan kelas speech misalnya, mereka akan jadi lebih yakin dan berani menyuarakan pendapat. Dari situ dah sah anak Cina lebih berani bercakap dari anak orang Melayu. Akibat kemewahan melampau saya Nampak sebuah sjkc di kg subang, bermandikan cahaya pada waktu malam. Sekolah memanglah baru dan cantik berbanding sek kebangsaan.
Anonymous said…
Sudah tentu ibubapa Melayu yang mengundi BN pada pru lalu merasa cumburu melihat kemewahan murid cina. Mereka yang tidak mengundi BN pulak yang mendapat manfaat. Pelik bin ajaib. Bukan itu caranya menarik Cina mengundi BN, kerana mengikut pengalaman, mereka tetap akan mengundi DAP, walau diberi sejuta ringgit seoarng pun.
Anonymous said…
so,umno dgn mic mesti kluar dr bn.biar mca sorang2.apa kata macai umno.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID