Breaking News
Loading...
March 24, 2015

Info Post
Anda sudah boleh nampak kemana arah kiblat cina malaysia...???

Media cina tempatan memberikan lebih coverage berita kematian lim kuan yew berbanding dengan istiadat kemahkotaan sultan johor...

Kenapa media cina memberi lebih coverage kematian bapa cuvanis ini...???

Aku rasa korang tahu sendiri jawapannya....


7 comments:

Anonymous said...

..itu pun hadi boroi masih lagi terhegeh2 nak duduk dlm fcukatan.. taqbir!..

Anonymous said...

They have the same dream, for LKY to be PM of Malaysia.

Anonymous said...

PKR berusaha nak jatuhkan Melayu, mereka ingat Cina nak tolong mereka kah? UMNO dan PAS pula seronok bodek puak ni, lagi kurang ajar la mereka.

Anonymous said...

Inilah akibat si kaum PENDATANG PENGGANAS KAPIRDAJAL Anti-Islam/Melayu asyik diberi muka MEMANJANG, mcm. si KANGKANG BABI!

Pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL-BANGANG/BONGKAK/PENAKUT, si PEMBODEK PENGGANAS Anti-ISLAM/Melayu - dah dirosakkan minda, hati dan akhlak mereka oleh pemikiran/budaya Barat-Zionis; apalagi bila ramai BERKAHWIN dgn. ejen-ejen PENYAMAQ Barat-Zionis dan KULI-KULI depa dari DAPBANGKAI-PKRSODOM, dlm. pelbagai RUPA; terutamanya menggunakan UMPAN wanita cantik/lelaki tampan yg. tidak lansung mencintai ISLAM/umatnya!

Maka jenerasi muda akan datang, dari baka-LIBERAL-paling BAHAYA ini ini akan terus MEROSAKkan NEGARA ISLAM ini!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Tengoklah si mamat-LIBERAL-BANGANG/BONGKAK-si GALAK-PELUK-gong engDAPBANGKAI tu, ni jenis Islam/Melayu apa - menteri pula tu! Sampai begitu sekali dia MENGHINA ISLAM/umatnya! Dia ingat undg-undg Perlembagaan melebihi/lebih tinggi taraf dari undg-undg SYARIAH; sedgkan ISLAM adalah UGAMA NEGARA, mengikut undg-undg perlembagaan pun! Lihat artikel BERNAS ini di https://akarimomar.wordpress.com/2015/03/24/orang-gila-macam-nazri-sahaja-yang-tidak-, percayakan-hudud/ , Orang Gila Macam Nazri Sahaja Yang Tidak Percayakan Hudud, 24 March, 2015!

Patut dah lama diPECATkan si mamat ni - tengoklah PELANCONG/PELABUR diagungkan sampai yg. si PENDATANG KAPIR-amat BIADAP bukan main bermaharajalela kat NEGARA ISLAM ni; termasuk mempromosikan budaya SIAL Barat-Zionis depa sesuka hati cthnya iklan GERGASI-PORNO di kedai baju-dlm. ala-PELACUR di VIC-secret di 'mall' Nu-ZIONIS baru kat sentral tu!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Jelas kiblat cina lahanat kat LKY. Di sini bermula rasis cina dan kepala rasis ialah LKY. Macam mana LKY bangunkan Singapura dengan merampas hak-hak pendidikan dan tanah rezeb melayu. Ini yang dilakukan dapigs di penang keatas kaum melayu....tak kira melayu umum, melayu umno atau melayu pas dan pkr. Kaum india di penang pun kena dipariahkan kecuali mereka berjawatan dalam dap. LKY dah mati, dan tidak lama lagi akan tercetus satu fenomenal kebangkitan anti-pap dan kerajaan. Tidak lama lagi. Biar Dap sendiri melihat kejatuhan empire Lee di Singapura.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI