Islam Ala PAS, Nak Munajat Pun Kena Bayar Duit.


Nik ajis langsung tak bersyukur dia dilahirkan sebagai melayu, ALLAH dah tentukan nik ajis di lahirkan sebagai melayu dan beragama islam, lahirnya nik ajis sebagai melayu dan islam adalah untuk menjadi umat yang baik dan untuk berbuat baik, nasib baik nik ajis lahir sebagai melayu, kalau nik ajis lahir sebagai kristian, sudah tentu kerja nik ajis sekarang ni menghasut orang islam untuk masuk kristian.

Kelmarin nik ajis menemplak umno kononnya islam sederhana adalah ajaran baru dari umno, memang aku akui islam yang di bawa oleh umno amatlah sederhana dari segi tindakan dan perbuatan, tetapi sederhananya islam yang dibawa umno itu lah yang menjadikan malaysia aman dan tenteram seperti sekarang, dalam islam sendiri pun tidak di ajar untuk kita bersifat xtreem, pas mengajar pengikutnya untuk bersifat xtreem dan ganas, itu sebapnya ahli-ahli pas suka memaki hamun orang, membuat fitnah suka hati dan mengkafirkan orang.

Comments

Anonymous said…
masuk tandas pun kena bayar bro, inikan pulak munajat, nik ajis yang lead mestilah kena bayar...
Anonymous said…
Keh keh keh... kupon munajat supaya Allah bukakan pintu hati AnWAR pergi haji tahun ni ade x??? Kalau ade 100 hengget pun aku akan bayar kupon tu. Moga si Al-Jubur tu cepat bertaubat dari terus menipu rakyat Melayu Islam di Malaysia ni...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID