Kerajaan Najib Umpama Kapal Titanic Kalau Masih Simpan Hamlau Bernama Omar Ong...


Sebelum Pilihanraya Umum ke 13, YAB Datuk Sri Najib mahukan sokongan padu rakyat…. Itu sudah pasti sebagai seorang Perdana Menteri beliau mahukan mandat yang mantap!

Mengetuai perang politik, mengepalai PRU 13, Najib harus ada WOW faktor untuk yakinkan rakyat untuk terus memilih Barisan Nasional sebagai kerajaan. Mana mungkin untuk mendapatkan keyakinan para pengundi, BN tidak ada membuat apa apa ‘offer’ untuk rakyat…?

Tambahan pula, pihak Pembangkang semakin disukai rakyat dengan kedudukan mereka yang berjaya menguasai Pulau Pinang, Kelantan dan Selangor. Manakala diperingkat Parlimen pula, pihak Pembangkang sudah ada lebih 40 peratus wakil rakyat mereka sejak tahun 2008. Baca lanjut di sini

Comments

usin said…
jom pakat buat surat besar gedabak dan ramai2 pegi hantar rumah najib mintak dia nilai hamlau omar ong tu. tanya najib apasal degil sgt tak paham omar ong tu tak boleh dipercayai. lepas satu, satu idea nak bagi hati rakyat panas. manifesto pilihanraya dah lempar dalam laut ke? jom pakat tanya najib.
Anonymous said…
jangan di sebabkan omar ong, umno hilang kuasa pada PRU 14 nanti.
Anonymous said…
Setuju dgn anon 9:52pm, sptnya begitulah, jika situasi skrg berterusan.
Anonymous said…
kini orang melayu sudah berkira-kira untuk menukar kerajaan yang baru sekiranya kekalutan dan kekusutan ini berpanjangan dan menjadi lebih parah.

Ingat!!! undi melayu yang meletakan najib sebagai perdana menteri dan undi melayu juga mampu menjadikan sebagai ketua pembangkang selepas pru 14.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID