Langkah Anwar Untuk Hapuskan Kuasa Raja-Raja Melayu...


Baca kenyataan media yang di keluarkan oleh pkr semalam, 

Memahami dari isi maksud kandungan surat pihak Istana, KEADILAN ingin memaklumkan bahawa tidak ada penolakan terhadap nama Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon Menteri Besar Selangor yang baru. KEADILAN juga mengambil maklum bahwa surat pihak Istana turut memperingatkan agar lebih daripada dua nama dikemukakan kepada DYMM Tuanku Sultan Selangor.

Saifuddin Nasution Ismail

Setiausaha Agung
Parti Keadilan Rakyat

Apa yang kita paham dari kenyataan su agung pkr ini ialah, aku tak kira istana nak lebih dari dua nama ke, istana nak sepuluh nama sekalipun, kami berkeras nak kan juga wan azizah jadi mb selangor, sedangkan sebelum ini sultan melalui istana telah memaklumkan bahawa tuanku tidak mahu menteri besar remote control.


Takan ayat sebegini kurang ajar pun orang melayu tok-tok tak paham lagi kot, aku rasa budak darjah enam pun paham apa yang sultan mintak, aku nampak mereka sengaja nak mencabar arahan sultan.

Sekiranya sekali lagi sultan menolak nama si sepat kering tu, sudah tentu anwar dan barua-baruanya bersekali dengan dap akan membelasah sultan, kononnya sultan cuba campur tangan isu pentadbiran selangor, padahal sultan dah bagi option "minta lebih dari dua nama" kenapa pkr masih lagi menghantar satu nama? cukup simple permintaan sultan, kalau benda simple macam nie pun depa tak paham, macam mana nak tadbir negeri?

Apa dia ingat posisi dia sebagai KETUM PKR dah cukup hebat?

Ini akan mereka jadikan point untuk membelasah sultan dan institusi raja-raja melayu.. untuk lebih paham "langkah anwar untuk hapuskan kuasa raja-raja melayu" klik sini

Comments

Anonymous said…
Kerajaan pun takut dengan si peliwat ni itu sebab la dia makin besar kepala.
Anonymous said…
Mat jubo tu anjing yahudi ruthchild....
Anonymous said…
agak nya di Negara komunis apa jadi orang macam anwar and geng...simpan tak tahu di mana...megacau dan gila kuasa...apa yang kamu mahu anwar...bini kamu jadi MB,..kenapa bini kamu, kalu kamu mahu apom jadi MB, tak ada menachi, atau nyonya lain ke boleh calunkan...susah sangat calun kan mak lampir atau kekasih kamu si samsidar tu..apa susah..pompuan juga..yang tak paham kenapa bini kamu..
Anonymous said…
saya sokong samsidar atau mak lampir di calunkan untuk MB selangor sekira nya anwar masih mahu apom jadi MB..sebab mereka bukan BINI anwar.
Anonymous said…
Kalau tak ada DSA, dah lama bankrap negara di buat amano.

Dah lupa ke p em yang ubah kuasa raja?

Dah lupa ke em be yang rumah berjuta2?

Dah lupa ke rugi juta2 sana sini tapi x da orang yg salah .

Oooooo mungkin korang lupa... Inilah golongan Melayu yang mudah lupa yang dikatakan oleh p em dulu.

Eh.... mungkin juga korang lupa tentang itu juga.....
Anonymous said…
Anon 11.53 ni ada otak ke takde?
Anonymous said…
Inilah jenis disyaki puak SODOM ANJING KURAP!

Si Islam/Melayu-LIBERAL memang hati punya JAHAT! Lebih pentingkan KEMEWAHAN anak-beranak depa, hingga sanggup GADAIkan agama/bangsa/NEGARA ISLAM PUSAKA nenek moyang kami ini! Dahlah tu, punyalah PENAKUT kat MUSUH ISLAM/Melayu dari Barat-ZIONIS dan ejen mereka dari si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID