Breaking News
Loading...
May 19, 2009

Info Post
keling-keling yang perasan diri dia padayappa dan sivaji da boss
Ini adalah kenyataan pukimak dari pengurusi satu pertubuhan haram jadah keling pariah yang bernama hindraf...

Pengerusi Hindraf, P Waythamoorthy memberi kata dua kepada kerajaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.Tarik balik arahan terhadap abangnya yang juga pemimpin Hindraf, P Uthayakumar untuk bertemu dengan lembaga penasihat ISA atau bersiap sedia untuk berdepan sekali lagi dengan protes jalanan di seluruh negara.

Waythamoorthy yang tinggal di London berkata arahan ke atas Uthayakumar selepas beliau dibebaskan tanpa syarat dari Kem Tahanan Kamunting, adalah tidak sah dan melanggar perlembagaan.

Waythamoorthy kini sedang menziarahi tempat-tempat suci di India sebagai memenui niatnya ekoran pembebasan abangnya daripada tahanan di bawah ISA.

perangai keling yang tak bertamadun...
Sekarang aku nak tanya keling-keling pariah ni, kalau najib tak mau ikut apa macam? kau keling-keling nak buat demo lagi ke? pesan aku pada keling-keling ni, buat la kalau kau orang dah tak sayang nyawa.

Oii keling pariyah, kau kena ingat sikit, kau tu cuma menumpang aje kat tanah melayu ni, jangan lebih-lebih pulak, bangsa kau tu memang bangsa yang tak sedar di untung. ape kelebihan yang bangsa kau ada sampai kau nak demand lebih-lebih sangat, ingat la wahai keling pariyah oii.. korang duduk dalam tanah melayu ni tak menambahkan produktiviti pun, bangsa kau tu hanya layak jadi penyamun dan penyagak je dah la sekolah bodoh jadi pencuri pulak.

si bodoh yang menjadi penyokong kuat keling hindraf

Aku tengok sekarang ni banyak orang melayu yang menyokong hindraf terutama mereka dalam PAS dan PKR, aku pun tak paham... korang tak ingat ke ape yang keling-keling ni buat pada saudara baru kita di subang selangor satu ketika dulu.

Kes saudara baru bernama Ibrahim dan isterinya Siti Solehah dan anknya perempuannya usia 5 bulan mati dipancong kerana tidak mahu kembali kepada agama asalnya hindu. saudara kita mati dipancong di tempat tinggal sementara mereka dalam sebuah rumah kontena, dia mati demi mempertahankan agama islam.

Kes lain kalau kita masih ingat lagi satu kisah sedih di mana seorang ibu tunggal melayu beranak lima 'Asiah Endek 36 tahun' telah di rogol dan di bunuh oleh tiga lelaki keling di ladang kelapa sawit di kapar selangor kira-kira 3-4 tahun dulu.

keling yang buat kecoh mase rumah terbuka hari raya aidil fitri

Dua kes yang aku bagi tadi mengkompomkan yang keling-keling pariah ni memang dah lebih, mereka ni dah tak perlu lagi di bagi muka, mungkin keling-keling ni nak merasa kut macam mana cina rasa seksanya masa peristiwa 13 mei dulu, mungkin kes kampung medan tak cukup nak mengajar keling-keling ni, kalau nak kena lagi sila lah buat hal wahai keling pariyah oii....

27 comments:

Anonymous said...

AMENO JUGAK LANTIK KELING BARUA SIAL JADI SPEKER KAT PERAK....BODOH

Anonymous said...

MARI KITA UMAT MELAYU SEMBELIH KELING-KELING SIAL NI....MEH ADA BERANI KAAA

Anonymous said...

kita melayu islam x harus tolak ansur dlm 3 perkara

1.agama
2.bangsa
3.hak-hak istimewa
4.maruah kita

walaupun kita org PAS,PKR dan UMNO perlu kita jaga hal ini.kalau kita x jaga nak suruh siapa jaga lagi.Politik mcm tarik tali.tarik lepas tarik lepas tp jgn bg org menang.Siapa nak pertahankan hak anak2 dan cucu2 kita.Mungkin ayat sy bunyi mcm ayat UMNO tp org PAS dan PKR harus fikir2 kan 4 perkara ini.X kan kita nak suruh bangsa lain jaga bangsa kita.

Anwar lah punca kekalutan politik kini.Prcayalah jika malaysia huru hara anwar lah manusia yang akan cabut dulu...

Anonymous said...

Dulu awal 70 an 80 an PAS mmg anti org bukan Melayu,tp kini baik pula...heran2.inilah politik

Anonymous said...

bersiap sedialah wahai org melayu

TAIPINGMALI said...

speaker Perak baru bukan Hindraf.....jgn bodohkan orang , tak baik.comments:

Anonymous said...

AMENO JUGAK LANTIK KELING BARUA SIAL JADI SPEKER KAT PERAK....BODOH
May 19, 2009 2:06 AM

Anonymous said...

kita kempen ganyang Hindraf...!

ALLAHUAKBAR!

>>rakyat Malaysia

ALAM said...

Bangsa yang diangkut ini patut diNyahkan dari negara ini seperti mana R. Mogabe buat di Zimbabwe

Fadhlah said...

hidup Melayu!

Anonymous said...

TAIPINGMALI BODOH.KALAU KELING,KELING JUGAK BODOH....PUKI AYAM KO

Anonymous said...

hehehe
bersopanlah sikit
melayu kan penuh adat sopan..

kalo dah macam sri lanka.. dah jadik tamil eelam..
kita gempur je..

ini tanah melayu, tanah nusantara.. bukan tanah tamil

anti nuar said...

Parti mana ramai koling sekarang ni? PKR! aljuburilah punca koling naik tocang.

Anonymous said...

kafir pun ade kategorinya ..kalau yg menentang & tak sedar diri di untung baik diseligi je..

Ganesan tu tahu diri bukan mcm pariah S.va tu ..jgn jadi bodoh.

Tulah org kata PR buta hati tak nak mengaku..kira-kira pun fail.

Org merintah dia nak pun nak meritah ,dah bagi merintah melatah ikut cakap org. dah Bengap sombong pulak tu.

Anonymous said...

Si keparat Anwar ni memang punca kekalutan politik di negara ini. Ramai orang melayu dah bingung dan tak tahu menilai yg mana baik dan buruk.

Disebabkan nak sangat undi/sokongan orang cina dan india, maka habis semua hak-hak melayu dipertikai.

Anonymous said...

komen komen di atas tu boleh di dikira sebagai hasutan... bahaya... polis ambil tindakan laaa... mereka telah melanggar Akta Hasutan... yang boleh mendatangkan perpecahan masyarakat majmuk di Malaysia...
Gambar tu bukan ada gambar zambry ghandi kee..sekali...

Anonymous said...

aku org slngr gak. sjk dulu amno perintah sampai skrg pr lak, sama je. kita kalo malas duduk kt mana pun x slmt. jgn kuat sangat perkauman tu. kalo dok lepak kat rest, darul ehsan je , camana bangsa nak maju

Anonymous said...

tu yang sebok2 kunun nak ganyang keling la, silap2 kete kantoi payment sorok kt kg. takut kat tukang tarik keling. pooodah

Anonymous said...

...aku pon dah start benci keling nih....ada ke patut...tarik kete aku pukul 4:00 pagi.....mmg bangsa pukimak keling nih....

Anonymous said...

eleh korang ni cakap je berani. cuba tengok apa-apa pegaduhan melayu je manjang kena bunuh kat keling. Bila berlaku accident kecil dengan keling siapla! mesti melayu yang mati kena bunuh kat keling. tapi tak de sorang pun melayu kat sini yang berani balun keling tu balik. ni kat australia yang baru mati tu, aku rasa bukan mat saleh yang bunuh melayu tu. kita tunggu je la berita selanjutnya nanti. kalau la yang bunuh tu keling tak de nye korang berani buat apa2 punya. cakap je lebih!!!

mohdhafifi said...

Melayu ku sopan budaya nya
Melayu ku indah bahasa nya
Melayu ku murah budi nya

TAPI AWAS!!
MELAYU KU PANTANG DI CABAR!!!

1malaysiA said...

1malaysia
cmmon kao orng sme mg cun mcm tai laaaaaa........
hahahah.........cina babi la kling la...ank2 kita bli moto nk rempittu bli dgn spe malayu ke....ni negaa org melayu...ni negara org asli...malay come frm indon,tpi kao org kutuk indon gak wakakak.....yla india peragut,cina jual dadah tpi xmcm melayu buang bayi hahahhaha kao org nk ckp tntng org lain...bla beb kao org ckp je,,,awek melayu rembt negro kao org tkt nk gadoh dgn dia org,pengecut tol laaaa melayu ni dh la amik mesia dr org asli...kao org ni btng smpi 3 inci dh tunjk kt video sex...hahahah bdo je mat mat malay ni...>>>frm org asli>>>razali<<<<<

Anonymous said...

Keling is a word used to describe people originating from the Indian subcontinent by native Malaysians and Indonesians.

The origin of the term is rooted in the former cultural and economic influence of the Kalinga kingdom over south east Asian kingdoms.(Source from Wikipedia)
Thanks for reminding the Indians that they a from a Royal Kingdom...

Anonymous said...

keling mmg banyak pasal la, bkn saje ko mlayu pikir mcm tu, bangsa lain pun pukir mcm tu.

Anonymous said...

Berambusla dr tanah melayu ni.buat semak je kt malaysia ni...paria anjing hitam lagu atarana rock paling bodoh

Anonymous said...

Paria nie makin kurang ajar!!!
Kat sblh rmh aku bela anjing lepas mcm tu jer. Dah la anjing tu menyalak mcm kene sampuk bila nmpk kitorg. Pnh bpe kali anjing tu nk kejar kitorg. Kitorg bgtau pun diorg buat bodo jer.
Babi punya paria!!!!!!

Anonymous said...

Keling p.k.mak sekarang memang dah naik kepala sekarang. Sengaja bela anjing tak jaga. Rumah apartment tak boleh bela anjing pun selamba bawak anjing dalam lift. BABI betul. Kurang ajar. Bila maghrib, dia bunyi kan loceng loceng bunyi gendang sengaja buat bising. Petang2 bawak anjing berak depan/ keliling rumah orang. Depan surau. SIAL KAU KELING HINDU! Keling bodoh. Samseng haram balik negeri la. Ini negeri asli tanah Melayu laa. Baca la sejarah yang betul. Orang asli Melayu dah lama asal dari sini laaa. Keling Hindu celaka. Rosak kan keamanan tanah Melayu. Bakor jer dia orang ni.

Anonymous said...

Keling paria mest dihalau balik india selatan