Kan aku dah kata.... adun tu akan masuk umno

Dulu det pernah menulis yang seorang YB muda dari PKR akan melompat parti menyertai UMNO, mase tu ada yang memandang sinis tulisan det, sekarang ni ape yang det tulis tu dulu sudah di sahkan oleh sinar harian dan x-pkr yang mana x-pkr ni memiliki info yang terhebat mengenai pkr. sesiape yang tak pernah baca tulisan det dulu korang boleh clik link ni untuk membacanya semula....ADUN N 50 SRI MUDA SERTAI UMNO ?



SPEKULASI BERTIUP KENCANG – TIGA ADUN PEMBANGKANG DI SELANGOR DILAPORKAN AKAN JOIN BN


Petikan dari blog http://idin77.blogspot.com/

Akhbar Sinar Harian dalam laporannya memetik 3 ADUN pakatan rakyat terbabit adalah ADUN Kota Alam Shah, M Manoharan, ADUN Sri Muda, Shuhaimi Shafiei dan ADUN Port Klang, Badrul Hisham Abdullah.



AnWAR 'POLITICAL ANIMAL' II

petikan dari blog http://x-pkr.blogspot.com/


YB Mat Suhaimi Shafiei – ADUN Sri Muda (Selangor)

Bekas ‘orang kuat’ Angkatan Muda (AMK) PKR. Tidak sehaluan dgn pimpinan AMK Selangor dan pusat, sekaligus tidak sebulu dgn ‘orang kuat’ Selangor, Azmin Ali. Pernah dikaitkan dgn Ezam, namun menafikannya.


Prestasi YB Suhaimi sbg ADUN tidak memberangsangkan serta dituduh ahli PKR mengabaikan kebajikan mereka.

Diberitakan tuduhan ini datang dari kelompok YB Xavier Jeyakumar, EXCO Kesihatan Selangor yang marah ura-ura YB Suhaimi ingin mencabar Xavier sbg Ketua Bahagian PKR dalam pemilihan PKR akan datang.

maka sekarang ini makin berkecamuk lah kepala anwar dan khalid ibrahim kerana kerajaan yang di bela selama setahun akan tumbang tidak lama lagi...

Comments

KHAIRUL NAZRI said…
Apa yang pasti YB Badrul Hisham akan kembali kepada UMNO (jika diterima) memandangkan dia kini sedang berkecamuk melayan karenah ahli-ahli PKR dan PR

Lagipun dia terpaksa blah sebelum tembelangnnya pecah memandangkan beliau kini dengan sekelip mata sudah "kaya" berbanding dengan kereta kenari sebelum ini.

Badrul kini dilaporkan tidak lagi menunjukkan muka ke mana-mana mesyuarat negeri mahupun parti da ini telah menimbulkan perasaan tidak senang dikalangan YB-YB PR sendiri.

Tunggu dan lihat...
Anonymous said…
pastu kan... aku tau pkr mesti akan memfitnah umno pulak.. mesti dia kata umno bagi rasuah kat depa2 ni supaya masuk umno.. alah.. percayalah derang mesti akan putar belit punya...

-tak suka pkr
YANG GAMBI said…
Kebenaran sudah datang kepada mereka. Anwar telan ludah sendiri....
Anonymous said…
FULAMAKKK!!..KLU BTUL JADI BRO..PERGHH SATU LIBASAN MAUT ALA2 REJAMAN SEPAK TAKRAW GAYE KUNGFU KAT MUKE ANUWAR AL JEBORI TUUEE!!!..CAYA LA BRO..KEHKEHKEHKEH..ANUWAR WEEIII!!...SILA AMIK KUNCI BILIK HOTEL LU KAT KAUNTER PENJARE! YEHAAAAAAAAAAA!!!!
fedup said…
salam..bro..ini sudah gerusi 360 darjah ni..head bang la bang nuar di buatnya..silap2 mau gila babi jadinya..paling sikit pun selesema babi..hehehehe

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID