Apa ni...???

Macam mane seorang kafir kristian boleh memberikan ceramahnya di dalam sebuah masjid? tahukah kamu yang sikafir kristian ini membela dua ekor anjing jenis rotwiler dirumahnya, perhati betul-betul kat mane sikafir kristian ini berceramah, dia berceramah betul-betul di saf kedua tempat makmum masjid bersembahyang menghadap ALLAH TAALA. Mustahil YDP PAS Kawasan Kota Raja dan juga Timbalan Pengerusi Masjid Lipat Kajang tidak tahu hukum, adat dan adap bila menjemput seorang kafir kristian masuk masjid, setakat kalau di perkarangan masjid itu tidak menjadi soal, tapi tengok la, sikafir kristian ini masuk sampai kedalam masjid dan berceramah di saf kedua tempat orang islam bersembahyang.

Yang berbaju batik Hijau dalam gambar ialah YDP PAS Kawasan Kota Raja nama dia Cikgu Jaafar dia juga merupakan Timbalan Pengerusi Masjid.



Lagi cerita di : gerakan anti pkr

Comments

Anonymous said…
kahkahkah...jahanam islam di m'sia ni di kerjakan puak2 pas munafik.
Anonymous said…
50thn umno perintah tak pernah aku tgk kapir masuk masjid bagi ceramah.
Anonymous said…
pas tangkap dr asri sbb dr. asri tolak perlawaan dewan ulamak pas. sbb tu diaorg bengang.

joe
Anonymous said…
ASTAGHFIRULLAH 3X!!..KNP LA SAMPAI MCM TU SKALI PAS NI NAK PERMAINKAN AGAMA NI BROO?..AKU NGUCAP PNJG BTUL LA TENGOK PERANGAI PUAK LAKNAT NI...HARKKK PTUIHHH!!!
Anonymous said…
takpe....nik ajis kata bole...
Brother_nam said…
Nik aziz tu pun kadang2 SEWEL jugak........dulu sibuk HAL DALAMAN UMNO pun nak campur.....sekarang nie apa dah jadi..............YAHUDI MABUK PUN MASUK MASJID BAGI CERAMAH......PAS PUNYA MAZHAB LA NIE.....

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID