DEMO TAJAAN ANWAR GAGAL (update gambar)

Pagi tadi, sekumpulan anak muda yang menggelarkan diri mereka (GKPPNS) Gerakan Kesedaran Penyokong dan Pengundi Pas Negeri Selangor berkumpul di hadapan Pejabat PAS Negeri Selangor, seramai lebih kurang 20 orang mangkuk ini berkumpul kononnya ingin mendesak PAS Selangor dan Persuruhjayanya Hasan Ali supaya PAS keluar dari Pakatan Haram.
Bodoh ke tidak mereka ni buat demo awal pagi ahad, mane ada opis parti buka pada hari ahad, kalau betul-betul nak demo, buat la pada hari berkerja supaya senang nak serahkan memo kepada hasan ali, ni tak, hari ni depa demo esok serah memo kepada hasan ali, alamatnya memang tak serah la tu, depa buat gimik je, det rasa part ni yang anwar lupa nak ajar budak-budak ni.
Plan anwar untuk memburukan umno selangor awal-awal lagi telah di hidu oleh bloggers (baca sini), so det tak berapa nak heran sangat la kalau demo bodoh pagi tadi tu kurang dapat sambutan, plan anwar tu awal-awal lagi dah kantoi, terima kasih la det ucapkan kepad seorang YB. PKR yang memberi info dimana mesyuarat itu dijalankan.

Comments

Anonymous said…
kali ke2 ni baii... buat demo tak de sambutan, rakyat selangor dah tolak pakatan rakyat :)
Anonymous said…
mudahnya orang UMNO tipu blogger.
Kah kah kah
Jeffry said…
SLM BRO..TENGOK MUKE SEKOR2 PUN DH MCM BONTOT ANUWAR..SEBIJIK! KEHKEHKEH
Ampun Tuanku said…
antara empat org kuat makan rauah..paling banyak anwar..hheeehe dulu dia umno.memang org umno dan bekas umno kuat rasuah
Anonymous said…
kah3..kalau ramai hadir, umno kata orang dah tolak PAS, dah ciput yg hadir kata DSAI punya plan plak, tak le malu takde sambutan... kah3..semua orang bole baca lah taktik2reverse strategi camni..
Anonymous said…
ang ni bodoh ker,dorg ni dh d upah umno yg celaka tu sialllllllll
Anonymous said…
ni org umno ni....jgn nkmenyamo la...hehehhe
jiwakita said…
salam.....

hohohohohohoh..huhuhuhuh ramainyer
pak lebai,tok aji PAS berdemo....
dah insaf ke dah lesap aura nyer!
YANG GAMBI said…
Bro, inilah cara berfikir Anwar, sentiasa merancang untuk memutar belit....lepas tu tuduh UMNO...... kasihan penyokong dan pengundi PAS apabila pemimpin mereka tak mahu mengaku........
Anonymous said…
to ampun tuanku: anwar la bapak rasuah, budaya rasuah dibawa oleh anwar, sekarang ni nik ajis pun dah terikut budaya rasuah tu ye la dah berkawan dengan bapak segla rasuah, sampai nik ajis nak pergi buat haji pun minta rasuah kat orang, konon orang nak sponsor, pii...rahhh...
madbi said…
n3 paling lawak akhir tahun yang sepatutnya menerima bloggers award... perati betul betul.. kalau pas yang buat demo; muka demonstran x pernah tutup, jalan jem min. 13km. baju merah (ua) dan mad dog topi merah (fru) WAJIB ada, serban dan ketayapbertabur atas jalan, hujan mesti turun berserta asap lahar gunung berapi,dan tekanan air akan menurun kerana digunakan untuk mendinginkan suasana demo!!!! aduhai... poyo betul n3 ni. woit mat mat demon, berapa hengget dapat??? jangan kena kencing dah la... dapat duit tu jangan lupa singgah kat 4d,5d,6d,damacai, jackpot... kalau nak beli beras pun tak cukup, rokok pun dah naik harga, mana tau nasib baik kalau bukak.....
Anonymous said…
madbi, ko macam dah biase je dengan 3 kedai tu, hang pun kaki kut.
Anonymous said…
Ya Allah, kau laknatlah tuan punya blogger ini serta pengikut2nya. amin.
Kuda Perang said…
Eleh.. ini lah dia muka2 yang sama, muka2 serpihan daripada kumpulan demo sepak kepala lembu hari tu... boleh blah lah MANGKUK!!!
Anonymous said…
salam tuan rumah.....
kalau nak menipu pon pada2 la bro....
ingat org nak pecaya ka hang punya kelentong nih...
aku tgk muka2 yg berdemo nih mcm geng2 UMNGOK ja....