Nik Abduh: Persediaan Awal Sebelum Jadi S/U Politik.

Kenderaan Rasmi S/U Politik Nik Ajis yang berharga hampir 300Ribu, ada nafsu juga orang pas nak pakai kereta mewah ekk... aku ingat depa ni tak dak nafsu, ye la depa ni bukan malaikat, tapi kalau bab kutuk umno pakai kereta mewah, depa la no 1.

Nik Abduh letak jawatan, wahh bersedia betul dia yee... ye la, dia kan bakal Setiusaha politik MB Kelantan menggantikan Anual Bakri, bukan senang oo..nak lepaskan jawatan Ahli Majlis MPKB, Pengarah Binaraya PKINK dan Penasihat dan Penaung Saffron Integrated Marketing, penasihat di saffron bukan macam anwar jadi penasihat ekonomi kerajaan negeri selangor bergaji seringgit, penasihat di saffron melayakan nik abduh memiliki rumah agam bernilai RM 500 Ribu di Rantau Panjang.

Bukan jadi rahsia lagi nik abduh la bakal pengganti anual bakri, semua orang pas dah bercakap pasal benda ni, kalau tak buat apa dia letak 3 jawatan sekali gus, hanya dengan menjadi S/U Politik adalah jalan terbaik untuk menyelamatkan hayat politk nik aziz, letak anak dan menantu, takan anak dan menantu dia nak khianati dia kut. so pada nik ajis, tahniah la ekk.. dulu kau kata umno mengamalkan kronisma, lantik anak menantu pegang jawatan dalam kerajaan, sekarang ni kau pun buat juga.

Comments

Arif Omar said…
2X 5 = PAS LAGI TERUK LE. DIA ORANG CAKAP AJE LEBIH. HABOK PUN TAK ADA. HAJI PUN PAKAI DUIT SPONSOR
Anonymous said…
paku dulang, paku serpih,
kata orang, nik ajis yang lebih.
CCZ said…
Agaknya Tun Lah belajar ilmu separuh jalan dari TGNA..Tengok..TGNA lebih dasyat sebab lantik anak-anak dengan menantu tapi masih selamat..Bagus betullah..
Ampatuan Jr said…
Orang PAS buat takpa,sbb orang PAS kuat beragama,iman mereka tebal,hati mereka bersih,pahala bersusun dan orang PAS semua dah dijamin oleh TGNA masuk syurga.So sori lah orang UMNO,kalian tak setaraf dgn orang PAS...nasib la kan?
mulutmelayu said…
SUV tu Nik Ajis beli untuk Nik Abduh.

No. Plet dia tu saja harga lebih RM5 ribu, itu pun dari geng PAS sendiri. Kalu tidak mau cecah melebihi RM10K satu plet nomor.