Al-Juburi Kena Telanjang Dalam Parlimen.

Al-Juburi di telanjangkan di dalam parlimen, penipuan al-juburi di bongkar oleh sahabat baiknya sendiri, al-juburi juga menggelarkan nik ajis ulama terompah, tak percaya??? korang tengok klip video ini, MASIH ADA YANG NAK SOKONG AL-JUBURI???

Comments

Anonymous said…
Berita terbaru anwar dah tak nak balik ke Malaysia lagi dah. Dia kata kat Malaysia ni nak main belakang sikit pun tak boleh.
Unknown said…
Yob, Bee End sebenarnya bengong yob.. DSAI cakap untuk 16 sept tu sekadar cuit-cuit jer nak tengok depa ni berfikir dan mengkaji ke tak.. Saya percaya yob, DSAI melaksanakan strategi peperangan Sun Tzu.. tak caye yob renung-renung dan kaji sejarah peperangan Sun Tzu yob.. DSAI memang bijak yob..
Anonymous said…
DSAI memamg bijak.. tapi mu memang tak bijak, tak cerdik, tak cerdas Zul!
Anonymous said…
memang la bijak, kalau tak bijak macam mane dia boleh main dengan isteri azmin ali.

tul tak???
Anonymous said…
anwar ni dah gila meroyan....tak sedar2 lagi org naik menyampah

-alice in chains-
Najis razak said…
MAK AYAH KAU BOLEH LA KO TIPU BODOH PUNYA MELAYU PUKIMAK. kami bukan bodoh macam kau. sah le mak tuan punya blog ni dulu minah jalanan. semua jantan kebas. BODOH.
Anonymous said…
sepandai2 tupai melompat...Allah Maha Kuasa...Puak2 PR nie kena cermin diri...Istighfar banyak2...nie bukan kes BN vs PR lagi...tapi kes denial syndrome yg tak sudah PR...kenapa bila jadi benda mcm nie semua nak tuding ke arah musuh? cermin diri tgk org sekeliling anda...bila kena batang hidung sendiri pandai berhujah...cuba kalau kes mcm nie bawa "political mileage" buat PR..wah..sana sini dijaja bawa ke ceramah, malaysiakini, youtube berbagai...renung2kanlah wahali puak2 PR...rakyat memberi kamu peluang...tapi apa yg jadi? x sabar nak jd kerajaan...cakap MP BN nak lompat..Allah punya kuasa sekarang, siapa yg melompat?? Jazakallah...
Anonymous said…
Aku setuju sangat, tuan punya blog mesti dari keturunan khaldai. sebab tu haram hukumnya makan daging khaldai. Bodoh nak mampus. Nie mesti makanan ruji puak nie daging khaldai.
penjejak awan said…
Kah kah pencacai2 Nuar merapu sebab sakit hati gila,apa punya samdol yg telanjangkan Nuar bukannya orang lain kawan baik Nuar sendiri.
Tak ada mananya Si Nuar tu bijak,apa Zul Ckp strategi Sun Tzu kah kah lagi satu merapu.
Nak tackle MP BN tak dapat tapi Perak yang HANCUS.Ini pun kira strategi Sun Tzu juga ke..
Yang aku kelakor bebenor bila nama KDYMM dan ATM pun SiNUar belasah.
Kalau dapat close up muka Nuar masa itu mesti mcm rupa cicak tertelan budu.
Pada mulanya konon nak malukan DSN sebab KDYMM puji DSN tapi last sekali Nuar sendiri yang KEMALUAN.
Nuar hanya boleh merancang tapi ALLAH yang menentukan segalanya
Anonymous said…
bacala sejarah ulama-ulama, pejuang-pejuang terdahulu.. macam mane keadaan mereka masa perjuangkan keadilan.... bro anwar telah banyak menderita, di aibkan, maruah dkoyak rabakkan... mane ada pemimpin malaysia di uji sedemikian rupa kecuali bro anwar, keluar masuk penjara...teruskan datuk seri. kami rakyat jelata menunggu anda untuk merubah malaysia.....
Siberangan said…
ANWAR ADA STRATEJI KEPALA BAPAK HANGPA.

dENGAN STRATEJI INILAH ANWAR TIPU HABIS PUAK ULAMAK PAS NIIHHH...

LA DIA LARI PI LONDON, CARI KAWA NAK BELA DIA. BELA DIRI LUAR RUMAH. DALAM RUMAH HABIS TERBAKAR.

MAHFUZ CAKAP ZAHARI TIDAK ADA PENDIRIAN. TAPI BILA DIA BERCAKAP TEGUR DIA MASUK CAMPUR HAL KERAJAAN KELANTAN, TUMBANG TAK BANGKIT DAH. DALAM DEWAN AWAT AMHFUZ DIAM, TAK CAKAP BANYAK. PUAK NI PAS-BARU.
Siberangan said…
ANWAR ADA STRATEJI KEPALA BAPAK HANGPA.

dENGAN STRATEJI INILAH ANWAR TIPU HABIS PUAK ULAMAK PAS NIIHHH...

LA DIA LARI PI LONDON, CARI KAWA NAK BELA DIA. BELA DIRI LUAR RUMAH. DALAM RUMAH HABIS TERBAKAR.

MAHFUZ CAKAP ZAHARI TIDAK ADA PENDIRIAN. TAPI BILA DIA BERCAKAP TEGUR DIA MASUK CAMPUR HAL KERAJAAN KELANTAN, TUMBANG TAK BANGKIT DAH. DALAM DEWAN AWAT AMHFUZ DIAM, TAK CAKAP BANYAK. PUAK NI PAS-BARU.
Rakyat yang layak mengundi melihat, menilai dan menantukan siapa yang layak di pilih untuk membentuk kerajaan kerana mereka adalah "Raja".Begitu juga aku. Justeru itu aku selagi waras TIDAK AKAN SEKALI-KALI BERSUBAHAT dengan mereka yang engkar kepada perintah Allah supaya "mentaati Allah,mentaati rasul dan mentaati ulul amri selagi mereka tidak menyuruh kamu kepada kejahatan".Maka Semua penyokong pembangkang ini adalah golongan derhaka kepada Allah kerana tidak mentaati ulul amri, Iaitu kerajaan BARISAN NASIONAL.

Ya allah kau bukakan lah pintu hati saudara-saudaraku yang tersesat dalam memilih jalanmu,agar dia kembali kejalan yang benar, agar dia segera meninggalkan pemimpin yang menperalatkan Islam untuk kepentingan diri, kau jauhkan lah ya allah sahabat-sahabat ku ini dari pengaruh dan perangai buruk hamba mu bernama Anwar Ibrahim yang MELIWAT banyak orang, yang MENIPU banyak orang,yang berusaha MEMBURUKKAN NEGARA kami di mata negara Yahudi,yang MENGHANCURKAN agama Islam kami dan MENSABOTAJ ekonomi negara kami. Ya allah kau ambil lah nyawa hamba mu Anwar ibrahim agar negara Malaysia bertambah aman tanpanya dan kuncu-kuncunya. Amin.

http//:melayupasirgudang.blogspot.com
anak melayu said…
Anon 1.42
Pejuang2 terdahulu memang berjuang dengan ikhlas demi Allahtaala semata2 dan mereka suci bersih hingga ada sampai keperingkat wali.
Tapi Nuar ditelanjangkan sebab dia bukan pejuang beliau hanya berkepentingan untuk dirinya sahaja dan kemaruk nak berkuasa hingga menghalalkan cara.
Ini bukan pejuang bangsa tapi PEMUSNAH DAN PENGKHIANAT BANGSA.
Kalau nak bercakap pasal sejarah lebih baik kau baca dan hafal sejarah Nuar dari awal pembabitannya dalam kancah politik baru,lepas itu baru kita cerita lain ok.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID