Selamatkan YBK Dari Kekejaman Khalid Ibrahim

Artikel asal bertajuk: Khalid Makan Hasil Mayat, Orang Miskin Pergi Mampos.

Haaa....Haa....Haaa.... orang miskin di selangor bakal duduk dalam kotak dan bawah jambatan, negeri berkebajikan hanyalah retorik kerajaan PKR (projek khinzir raksasa) penipuan demi penipuan telah berjaya blogger dedahkan, terbaru, khalid gagap menggadaikan berpuluh ribu hektar tanah yang di khaskan untuk membina rumah kos rendah di Mukim Hulu Yam di Hulu Selangor untuk projek kubur cina mega.

Tahu berapa hektar tanah yang sepatutnya menjadi tempat tinggal untuk golongan miskin dan ia juga menjadi sumber pendapatan ybk untuk menyara anak yatim dan fakir miskin ayang tinggal di asrama milik ybk telah digadai oleh khalid? 72.366 hektar hampir sama keluasan dengan projek i-city milik kawan khalid tu. mengapa khalid gagap zalim tergamak dia menginaya orang miskin di selangor sampai macam tu? mungkin pada pandangan khalid, kubur cina lebih mendatangkan untung kepada kerajaan negeri berbanding kalau kerajaan nak bina rumah kos rendah, pasal ape? kerajaan negeri tak perlu keluar duit nak buat rumah kos rendah yang untungnya hanya ciput, harga untuk sekaki persegi tanah kubur cina lebih kurang rm 30 ribu, bayangkan la berapa banyak untung yang khalid dapat. sure dia pun ada syer dalam kubur tu.


Khalid lebih cina dari cina, hari tu dia nak ambil hati cina kerana mengundi pakatan dia buat ladang babi mega, lepastu sumbang 2 juta pulak untuk sekolah cina, hari ni sekali lagi cina selangor untung, mereka dapat tanah kubur baru di tengah-tengah kawasan melayu pulak tu. lepas ni kita tak tahu apa lagi yang khalid gagap nak bagi kat cina, padan muka orang melayu yang undi pakatan haram, apa yang khalid buat ni sama macam apa yang lee kuan yew buat pada orang melayu singapura, sumbat seberapa ramai orang cina di kawasan yang ramai penduduk melayu, bangunkan kawasan tu, bila harga rumah dah mahal atau kadar jenayah makin meningkat, sure orang melayu pindah sedikit demi sedikit akhirnya cina akan kuasai kawasan tu seperti yang dah jadi sekarang ni di klang, petaling jaya, banting dan banyak lagi tempat.

Padan muka korang yang undi pakatan, ingat la oii... pakatan ni baik pas ke, pkr ke dia orang ni dah jadi lembu dap dah jadi lembu cina, korang ingat kalau anwar jadi pm esok orang melayu akan hidup senang dan aman macam sekarang ke? orang bodoh, bahalul kelabu asap je yang kata kalau anwar jadi pm melayu akan senang, anwar cuma nak jadi pm je oii... orang melayu lantak kau la, pandai-pandai la korang nak hidup.

Comments

Anonymous said…
mungkinkah salah satu dari kubur-kubur itu adalah milik nik aziz?
Anonymous said…
nanti kalau khalid mati bolih lah kambus kat jerat cina pasa tanah wakap habis digadai sikhalid gagap.
bdk sg boya rwg said…
khalid tak tanam da bro..mayatnya campak kt sg kelang je..biar di makan dek babi sungai...pastu babi tu cina DAPig mkn....da mkn bru ada power tuk kuntau sama pkr n pas...najis n al juburi hangguk je kejenye bila DAPig ckp....
penjejak awan said…
Kah kah kah ini orang melayu yang budak2 PKR anggap idola sedangkan hatinya zalim macam yahudi.
Hak anak yatim pun nak lanyak manusia jenis apa Khalid ini.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID