Seperti yang di janjikan... Zaid Ibrahim Kaki Botol.


Comments

MR JIHAD said…
Nie lagi bukti terbaru zaid minum arak...panas3..!!!!!
http://www.tranungkite.net/v10/modules.php?name=News&file=article&sid=4108
Din said…
Cuba bayangkan, anda yang cuba memperlekehkan Zaid yang telahpun berhijrah dari jahiliyah kepada nur seumpama kaum jahiliyah yang memperlekehkan umar alkhatab r.a yang pembunuh, peminium arak, penyembah berhala ketika jahiliyah yang telah bersama Rasulullah. Mereka yang mencaci, memcela, mengutuk dan sumpamaya ibarat puak abu jahal yang menyerang umar pada ketiak itu. Renungkanlah.....
Anonymous said…
kahkahkah nak samakan zaid gn Saidina Umar kahkahkah take beer
Anonymous said…
dengkalnya otak orang pas ni, saidina umar dari jahil ke beriman, tapi si zaid ni beranak sebagai seorang islam tapi kemudian jadi jahil, mana ada sama....

pas jangan tegakan benang yang basah... kaki arak tetap kaki arak, kalu dia dah stop minum arak kita mintak dia bersumpah laknat yang dia betul-betul dah stop minum arak..

amacam pas dan zaid, ada berani ka???
Anonymous said…
astaqfirullahazim..walaupun gambar itu tidak menunjukkan beliau minum, tangan yg di pegang pun tetap haram..bertaubatlah anda..
UMNOAPCO said…
Ape da.. gambar superimposed pun nak tunjuk ke... buat fitnah jer tau..

kena saman baru tau.. tu link sebenar gambar ni la bengong.. org nak buat blog.. ko nak buat jugak.. tapi sumber smue yg fitnah2..

http://www.thenutgraph.com/man-of-a-hundred-contradictions
Anonymous said…
ok lah tu !!! Zaid dgn sebotol arak ... si Ketua Pemuda Umno dgn berbotol-botol arak siap ditemani perempuan bila pulak nak tunjuk?
opisboi said…
mu nie lebih bodoh dari lembu, background rgambar dah tau superimpose
Anonymous said…
pixel photo cam tak sama je...
Anonymous said…
best nye org hulu selangor.

klau kawasan tu nk cepat maju, pilih le calon yang berisiko tinggi meninggal awal...
Anonymous said…
itu gambar photoshop
machang cowboy said…
zaid memang pernah minum, itu tidak dinafikan.tapi kini dia telah bertaubat dan telah menunaikan fardhu haji.mudah-mudahan taubatnya diterima Allah.
Anonymous said…
Masa dulu pasal apa tabiat ni tak jd isu bila dia dlm UMNO....la ni nak kecoh2 plak....Kalu betoi2 laa BN mementingkan kredibiliti....

Sapa kasi lulus lesen jual itu ayer kencing setan at the 1st place...
Anonymous said…
kenapa baru sekarang sibuk pasal kaki botol. tolong tengok berapa ramai pemimpin kita yang kaki botol dan kaki betina. kalau dapat pengendali darul ehsan today senaraikan semua pemimpin yang kaki botol termasuk kaki betina. kami sebagai pengundi nak buat pilihan yang tepat..
Unknown said…
setiap manusia pasti ada melakukan keselapan tapi kalau rakan menegur perkara yan kita buat tu salah maka kita bertaubat inshallah allah akan ampunkan,kenapa kita tak boleh maaf kan kesalahan yang zaid lakukan sedangkan pencipta maha pengampun lagi maha penyang ini kan kita insan yang kerdil wahai penulis blok ingat lah anda juga ada melakukan kesalahan sama ada anda sedar atau tidak,maka bertaubat lah,saya ingat kan diri saya dan rakan2 cuba bayangkan semasa anda lahir apa janji and pada pencipta
abang kotaro said…
sebab ni la saya benci politik....hanya mendedah keburukan orang tapi menutup keburukan sendiri. dari dulu sampai sekarang memang fitrah manusia ni menjahanamkan sesama sendiri, x kira BN or BA. saya bukan penyokong Zaid tapi saya lihat trend manusia politik ni sentiasa rasa diri dia betul.

kalau kamu betul2 telus kenapa x dedah keburukan si Zaid ni masa dia jadi menteri dulu. kamu akan nampak lebih jujur dan berkarisma dan x pilih bulu. budak sekolah pun boleh nampak agenda kamu bila kamu buat pendedahan time nak pilihanraya ni...pikir logik la...
kau boleh blah! said…
dari PRK Hulu Selangor hinggalah kini PRK batu sapi dan galas ko masih bongok tak sudah! hahahahaaaaaaaaaaaa.. pencacai murahan macam ko x layak pun sebenarnya..

waaaaaakakkakakakaaaa

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID