Khalid Gagap Guna Peguam Swasta Untuk Pertahankan Diri .



Kenapa khalid gagap guna firma guaman luar untuk mempertahankan diri dari di saman oleh ybk, itulah soalan yang masih belum khalid gagap boleh jawap, pada kebiasaannya sesebuah kerajaan negeri akan menggunakan khidmat penasihat undang-undang negeri dalam segala proses mahkamah melibatkan kerajaan negeri dan pihak yang ingin dia saman tu.

Tapi dalam kes ybk lawan kerajaan negeri selangor, khalid gagap mengambil firma guaman persendirian kenapa? adakah penasihat undang-undang kerajaan negeri tidak mahu masuk campur dalam kes ini kerana ini bukan kes penyelewengan atau salah guna kuasa tetapi ia satu kes balas dendam dan rasa tidak puas hati khalid gagap dan kunco-kunconya kerana tidak dilantik menjadi ahli lembaga pengarah ybk.

Klik sini fitnah khalid gagap terhadap YBK

Dalam sidang media pada bulan februari lepas, khalid telah mengatakan dia ada maklumat terbaru kononnya pengerusi ybk datuk zainal sakom telah menggadaikan tanah milik ybk, dalam kenyataan itu juga khalid menuduh ybk dengan sengaja tidak mahu bayar cukai tanah dan bermacam-macam lagi tuduhan yang khalid sendiri tidak mempunyai bukti. jadi itu pasal la di melambat-lambatkan proses mahkamah tu.

Lagi sidang media YBK mengenai majlis makan malam amal. klik-klik

Comments

lord ried said…
ALOOO BEWAK2 YG MENTEKEDARAH TAIK....

TAFSIRAN PENGGANAIH PARTI BEWAK SEROPA NGAN TAFSIRAN PENGGANAIH AMERIKA DAN YAHUDI. KALU AMERIKA HABAQ SAPA2 TU PENGGANAIH, PARTI BEWAK PON HABAQ LAHGU TU JUGAK.

KALU AMERIKA KATA PEMBEIK.....BAIK LA HABAQ PARTI BEWAK. SABIK TU SUMA INDIVIDU YANG DITAKUTI AMERIKA, MISTI PARTI BEWAK OTA MAU TANGKAPNYA. TENGOK NUR MISUARI MAI NAK CARI PERLINDUNGAN KAT NEGARA PARTI BEWAK, PALA BEWAK TANGKAT BAGI KAT SEDAGHA KAPIAQNYA DI PILIPINA.

PARTI BEWAK JUGA ARAHKAN CHE P[OLIH2 KITA TANGKAP ORANG SEROPA NIK ABDUH SABIK DEPA NI ADALAH PENGGANAIH. TAK TAW LA AKU BANYAK MANA NIK ABDUH DAH BUNUH ORANG.
YANG SPRM, CHE POLIH DOK WAT NAYA KAT RAKYAT TU BUKAN GANAIH.

he he he
gurau ngan puak2 bewak yang mentekedarah taik.
Anonymous said…
ni apa cerita ni, kalo cerita pengganas bukan kat sini, sini cerita pasal YBK.
Anonymous said…
Bravoo ybk, lanyak lagi bio tercirit khalid gagap bio hilang gagapnye.
Anonymous said…
ALJUBURI


Anak haram J*** LR nie kat sini pon ada ? pergh memang sah terencat akal budak kuar dari jubor nie..
Anonymous said…
LORD RIED INI JENIS OTAK KAT JUBOR. CAKAP IKUT JUBOR HATI PUN DALAM JUBOR. LIKE MENTOR LIKE PROTEGE.
Wokyoh said…
lord ried dimana2pun ade.Suke bebenor dgn perkataan bewak.Mun oghe kelateko?.Mun tok tera ejah projek balok ngn tok guruko?
Anonymous said…
jgn di layan lot taik ni...banyak blog dia suka kacau..bila takdak sapa yg layan..dia blahlah...

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID