Anwar Memang GAY, Rashid Pembantunya Di Liwat


Rashid bekas pembantu anwar dan juga toyboy anwar sewaktu dia berada di penjara sungai buloh telah membuat laporan polis yang dia telah di liwat oleh anwar, report polis tu dia buat pagi tadi di ipd shah alam.

Terserlah lah kebenaran cerita-cerita ezam yang wan azizah memang tak bergitu senang dengan kehadiran rashid dalam keluarga anwar, kebimbangan wan azizah berasas, dia tahu pelakuan liwat suaminya itu, jadi dia bimbang yang rashid mengambil tempatnya sebagai pemuas nafsu anwar.

Jadi sekarang masih lagi tak mahu percaya yang anwar ini kaki jubor? aku nak tengok apa pula yang anwar nak pusing cerita pasal rashid ni.

Comments

Anonymous said…
anwar dah lari oii...
YANG GAMBI said…
Kah..kah..kah... mana mau lari pak sheikh..... satu persatu lubang yang kamu sodom sudah bangkit bersuara... apa macam pak sheikh... Singapore ka, LGE tak minat kat kamu.... Israel boleh jadi kot...tak duk je lah kat penjara Sungai BUluh tu.... kesian Kak Wan, bertambah ramai madu-madunya yek.....
Anonymous said…
Cuba kita tanya dan mintak Wan Azizah jawab secara jujur dan ikhlas soalan ini.
Adakah anda pernah diliwat oleh suami anda dengan kerelaan anda?
Ya atau Tidak
Anonymous said…
ni jawapan WAN AZIZah..
saya biasa diliwat oleh bang nuar Xkira masa..
yg DEPAN saya RELA..
yg BELAKANG 50/50..
BEST gak kene depan belakang!!!
Sumpah muhabalah tak boleh di buat main, tak nak sumpah pun akan tetap kena bala...lepas nie nik najis pulak kena tempias sumpah....sebab dia bersubahat. Kenapa Ketua Peguam bela Al juburi yang beragama Islam tu tarik diri yekkkk....
Anonymous said…
allah maha besar......maha agong dan maha suci....org yg suka membohong......... lama lama akan terkantoi......kihkihkihkihkihhhh
Anonymous said…
Dialouge Filem Madu 3: Jijah oh jijah kusangakan dua rupa-rupanya 3...
Jijah: eehh apa yang 2 dan 3 nih...
Madu jijah: ajijah kalau nak tahu ni le laki kita orang semua...nampaknya kita bertiga nih dah kena tipu ye....
Jijah :eeehh mana pulak i kan ada cipap u all berdua kan ada batang...
Madu jijah : bukan batang kita semua atau cipap u le jijah....lubang jubooo....LOBANG JUBOOO.....!!!!
ajijah terkedu tak berkata lagi.....huhuhuh waaaaaa.....
Kesimpulan kisah Mahaliwat Malaysia P.Ramlee dah baca dari dulu lagi huhuhuhuh.....
Anonymous said…
Senario di singapura, antara Lee Kuan Yew dan Anwar Ibrahim (bkn nama sebenar)

AI: Saya mau lari. Lu mau terima saya jadi singaporean ka?

LKY: mana boleh. nanti org melayu malaysia marah sama singapore.

AI: tolong sama saya saya uncle jadi lu punya anak pon ok ma..

LKY: (berfikir sejenak)..ok, tp lu jadi saya punya anak mau tukar nama! takmau nanti org kenal lu..

AI: ok..ok...u kasi satu nama sama saya.

LKY: sikalang nama u suda tukar jadi... Lee Wat Yew.
getah lastik said…
minta2 dijauhkan malaysia ditadbir oleh spesis kaum nabi lut.

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID