HINDRAF Hina DYMM Sultan Johor.

Pertubuhan haram hindraf semakin kurang ajar, selepas menyerbu rumah terbuka pak lah sewaktu pak lah jadi pm dulu dan selepas bertempur dengan polis dan menyebapkan berberap orang polis melayu cedera di baling batu dan di belasah mereka, kali ini hindraf kurang ajar dan menghina pula DYMM Sultan Johor.

Kenyataan kurang ajar pengurusi hindraf p.waytha moorthy dalam blognya dilihat seolah-olah sultan johor terlalu bodoh dan tak paham perlembagaan persekutuan. anak keling itu menuduh Tuanku Sultan Johor sebagai jurucakap kepada PERKASA yang amat biadap dan keterlaluan. dia juga mempertikaikan titah Tuanku Sultan Johor kerana telah mencemarkan pemisahan kuasa dan demokrasi berparlimen. dia juga turut mengajar dan memberi arahan kepada Tuanku Sultan Johor untuk melihat keseluruhan Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan yang turut memperkatakan tentang hak orang bukan Melayu dan bukan Islam. klik sini.

Tengoklah sendiri bertapa kurang ajarnya keling hindraf ini, untuk rekod keling yang bernama waytha moorthy ini lah yang mengatakan peristiwa yang berlaku di taman medan itu adalah pembunuhan etnik dan cerita itu di sebarkan ke seluruh dunia untuk memburukan negara. jadi apa kita nak buat dengan manusia macam ni? nak bagi AMARAN KERAS lagi ke?

Comments

Anonymous said…
bunuh je keling ni.. da melampau sangat dah ni.. biar die sedar sikit.. cacing takkan bole jadik naga!!!

BODOH PUNYE KELING!!!!!!!
Anonymous said…
ye..ye.. beri amaran je dah cukup

kerismudin
Unknown said…
mungkin betul siapa tahu kita kena teliti dari segi perlembagaan negara kalau salah kita betulkan kalau betul macam mana

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID