Pemuda Pas Desak Tukar Calon. Tak Nak Calon Kitar Semula.


Calon kitar semula, itu lah pendapat pengundi dun galas, calon pas zulkifli adalah calon kitar semula, dia pernah kalah di tangan ku li pada pru lepas dan pru 2004, sepatutnya pas tak payah letak calon kitar semula, penyokong pas di kawasan gua musang mahukan seorang calon muda dan juga ketua dewan pemuda pas kawasan ust abdullah husin, abdulah husin lebih popular dari zulkifli, dia lebih di kenali oleh penduduk galas dan gua musang, tapi kenapa pas letakkan zulkifli juga?

Ada yang kata tujuan pas meletakan abdulah husin di bangku simpanan pas, kerana tidak mahu image dia tercalar sekiranya dia kalah dalam prk ini, jadi pas letak lah calon kitar semula zulkifli, jadi katakan lah zulkifli tu kalah, pas akan beri alasan, "ala, dulu dia pun bertanding kalah juga".

Memang kalau tengok mood jentera pas di galas agak suram, tak macam selalu, bilik-bilik gerakan pas selalunya meriah tapi di galas bilik gerakan pas suram, muram dan kelam, kenapa, mungkin boikot dari jentera pemuda pas, kerana sekarang sudah ada desakan dari pemuda pas supaya kepimpinan pas pusat menukar calon, desakan pemuda pas seolah-olah merestui yang zulkifli pernah di tangkap khalwat.

Sama-sama lah kita tengok nanti.

Comments

Unknown said…
Kesian calon BN IQ rendah...penyokong lagi rendah...jangan susah ni aku nak bagi IQ test.

Atas nasihat kawan, Sifool disuruh ke hospital Besar utuk periksa lubang jubor. Oleh kerana Sifool ni bangang dan bingai, dia pergi Hospital Puswi disangka Hospital Puswi tu sama dgn Hospital Besar kerana kedudukannya yg berdekatan. Maka 4 doktor telah memeriksa lubang jubor sifool.

Doktor A ( Hospital Puswi) : Lubang Jubor sifool masih ketat masih dara tiada kesan tusukan.


Kerana keliru, sifool kembali berjumpa kawan dia, setelah dinasihat selama 2 jam Sifool pergi Hospital Besar.

Doktor B : Jubor sifool dah barai, ada kesan air mani.

Doktor C : Jolok lubang jubor sifool ambil sampel DNA.

Doktor D : Ambil sampel dibahagian tubuh yang lain.

Soalan dia senang aje, tak payah fikir sape tibai sifool, kenapa sifool tak terus ke Hospital Besar, Aku tahu UMNgok tak mampu nak fikir...

Cuma soalan senang...antara keempat-empat doktor A, B, C dan D doktor yang mana dapat mandi kunyit ...kunyit yg tersembul setelah 2 hari tak berak.....senangkan.....
jiwakita said…
salam....

menghina mahkamah!!!
DetGuaq6 said…
IQ bukan di ukur kerana kelulusan akademik semata-mata.

Dan wakil rakyat yang efektif tidak perlu ber IQ yang hebat, asal waras dan tahu tanggungjawab kepada rakyat ia sudah memadai. Dan Calon BN sudah sentiasa melakukan kerja-kerja yang berkaitan terus dengan rakyat.

Calon pasrael? depa kata recycle candidate!!!

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID