PRK GALAS: Sahh... PKR Boikot PAS Di Galas.


Tak nampak batang idung penyokong pkr semasa penamaan calon tadi, memang benarlah cerita-cerita yang tersebar di gua musang ini, calon pas dr zulkifli tidak mesra dengan pkr, banyak cerita yang aku dengar dari mulut-mulut orang pas, yang mereka memang tak berapa berkenan kalau pkr turun membantu kempen mereka di galas.

Ada yang bercerita, kononnya sewaktu pru lepas, dun galas nak di serahkan kepada pkr, tetapi di tentang hebat oleh dr zulkifli dan berlaku pertengkaran yang maha hebat antara pkr dan pas di gua musang, kalau korang tak percaya, korang datang sendiri ke galas, memang tak ada langsung bilik gerakan pkr yang di buka, hanya yang ada tiga bilik gerakan dap, itu semua di kawasan pekan.

Maknanya pkr nak biarkan pas kena sembelih sorang-sorang di galas ni.

Comments

Anonymous said…
Kesiannya, tu la PKR korang sedap nak masuk territory PAS nak buat mcm korang punya rumah sendiri, ingat PAS nak bagi muka ka, PAS berkuasa di Kelantan.
Anonymous said…
apa lagi pas, boikot la pulak adun pkr kat sana nu..
Unknown said…
Kalau boikot kat BN ada juga masuk ....Ku Li boikot Calon di Galas...berapa masuk ??? mesti masuk...musim buat duit beb.

Tak perlu pening kepala...buat senaman minda...test IQ anda dulu..

Atas nasihat kawan, Sifool disuruh ke hospital Besar utuk periksa lubang jubor. Oleh kerana Sifool ni bangang dan bingai, dia pergi Hospital Puswi disangka Hospital Puswi tu sama dgn Hospital Besar kerana kedudukannya yg berdekatan. Maka 4 doktor telah memeriksa lubang jubor sifool.

Doktor A ( Hospital Puswi) : Lubang Jubor sifool masih ketat masih dara tiada kesan tusukan.


Kerana keliru, sifool kembali berjumpa kawan dia, setelah dinasihat selama 3 jam Sifool pergi Hospital Besar.

Doktor B : Jubor sifool dah barai, ada kesan air mani.

Doktor C : Jolok lubang jubor sifool ambil sampel DNA.

Doktor D : Ambil sampel dibahagian tubuh yang lain.

Soalan dia senang aje, tak payah fikir sape tibai sifool, kenapa sifool tak terus ke Hospital Besar, Aku tahu UMNgok tak mampu nak fikir...

Cuma soalan senang...antara keempat-empat doktor A, B, C dan D doktor yang mana dapat mandi kunyit ...kunyit yg tersembul setelah 2 hari tak berak.....senangkan kan kan
Anti hipokrit said…
salam,

Sdr. Hashim masih nk menegakkan benang basah...hahaha.

Allh S.W.T. dh turunkan petunjuk dan juga balasan secara tunai di dunia lagi utk peliwat tegar yg Nabi sendiri tidak mengaku umat.

Teruskan sikap hipokrit anda yg stereotaip mentaliti paspispus.

BAPAK HIPOKRIT TERBESAR SEANTERO MALAYA!

Wassallam

Anti hipokrit
Anonymous said…
Salam.

Awat bang Hashim (Oktober 26) lobang kunyit tue asyik post benda yang sama jer kat mana-mana blog?

Nak suruh orang buat senaman minda tp apehal minda bang Hashim ni kunig mcm lubang kunyit juga? Agak2 IQ bang Hashim kunyit hangit ni beraper yea?

Psstt.. bang Hashim kunyit..syok ke jadi penjilat kepada peliwat tegar AnuWar AlBontoti..hehehe..
Nik Aziz dah beri amaran siang-siang kat al juburi...jangan bawa masuk samseng PKR ke Galas. PAs akan kehilangan kerusi Galas kalau PKR campur tangan.Kerana masyarakat orang asli kat Galas pun tahu siapa al-jubu

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID