Anwar Menjubo "Itu Fitnah" Najib Bunuh Altantuya "Itu Betul"

Anwar menyalak di taman melati semalam, sekali lagi bermodalkan cerita dongeng pembunuhan altantuya dijadikan asas untuk menyerang najib, dia mengamuk sakan dan menggelarkan tun mahathir sebagai orang tua nyanyuk dan menuduh kerajaan singapura bersekongkol dengan umno/bn untuk memfitnahnya. anwar juga mendedahkan kononnya laman wikileaks juga pernah mengeluarkan juga skandal pembunuhan altantuya, tapi kata anwar, media perdana sengaja melenyapkan cerita dari laman itu. malah anwar juga mencabar lee kuan yew untuk menjadi saksi kes liwatnya di mahkamah, hee...hee...hee...

Pada aku la, kalau betul laman wikileaks itu pernah keluarkan cerita pasal pembunuhan altantuya dan kalau benarlah media perdana senyapkan kenapa media pembangkang seperti malaysiakini, dan haprak daily tak keluarkan? apa malaysiakini dan haprak daily pun umno/bn punya jugak ke? itu bermakna wikileaks tak pernah keluarkan cerita tu dan anwar berbohong semalam. mentang-mentang la laman itu dah ditutup, jadi senang la dia menipu so orang tak boleh nak search.

Tapi apa pun anwar semalam berhempas pulas menjawab tuduhan yang dikeluarkan oleh wikileaks, ceramah selama 40 minit itu di gunakan oleh anwar untuk merapu dan menegakkan benang yang basah. tapi satu je aku nak tanya anwar, berani ke dia bersumpah macam yang najib buat?

Comments

Ashraff Simba said…
x payah tanya soalan tu pun xpe..tanya je soalan ni kat dia: APA RELEVANNYA SEORANG AYAH KEPADA ANAK2 DAN MEMPUNYAI KELUARGA YG CUKUP SIFAT, MENGAMBIL ADIK ANGKAT LELAKI DAN JUGA RAKAN SEMASA DIPENJARA MENJADI PEMBANCUH TEH LELAKI???

kalau fikir secara rasional..apa yg menyebabkan seseorang itu mengambil adik, abang taua kakak angkat?? 1. mungkin dari segi dia keseorangan...2. mungkin tertarik dengan perwatakkan atau imej seseorang yg nak dijadikan ternagkat nih 3. kecantikkan dan kehandsomeman sesorang membuatkan dia diminati untuk diangkat...4. Hanya mereka yang betul2 bernafsu kepada golongan sejenis sahaja yg minat pada angkat berangkat ni....lainla kalau situasi speerti yg disebut pada fasal 1 tadi.

jadi sama sama kita fikirkan...apakah rasaional dan relevannya anuar mengambil sukam darmawan dan juga Rashid sebagai orang "istimewa" dalam hidup dia?? sila tanya anuar pada siri siri ceramah dia lepas ni....
pacat said…
cari gak link ke wikileaks untuk kisah najib tu!! tarak pon..emmmmm
Anonymous said…
Cari, cari, jangan tak cari bang, atau buat buat tak nampak aje.
Ingat bang, ini bukan kes liwat, ini kes bunuh org bang.
Lagi besar dosa letupkan org sampai berkecai ni bang.
Wake UP! said…
Dosa nak menjahanamkan agama sendiri bagaimana pulak?

Kalau dah jadi ejen kuasa asing dan peliwat tu, dah tak ikut ajaran Islam tu.

Anon 1:48 PM dah meliwat hari ni?

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID