Saiful Mengaku Di Mekah, Anwar Tak Mengaku Di Amerika.


Saiful bukhari telah mengaku dia di liwat oleh anwar buat kali kedua di tanah suci mekah, siapa yang boleh pertikaikan pengakuan saiful itu? mungkin sudah muak dengan mulut-mulut sial puak pembangkang, saiful sekali lagi mengaku dia memang di liwat oleh anwar, itu pengakuan saiful ketika dia mengerjakan ibadah haji, rukun kelima dalam rukun islam.

Apa yang peliknya di saat ramai manusia bercita-cita pergi ke mekah untuk memunaikan haji, anwar ibrahim yang jauh lebih mampu langsung tak dengar bunyi pun nak pergi buat haji, bukan setakat haji, umrah pun aku tak pernah dengar anwar pergi, kenapa tak sampai seru lagi ke? kan elok kalau anwar juga pergi buat haji dan bersumpah di hadapan kaabah yang di tak pernah meliwat dan diliwat sesiapa pun dalam hidupnya.

Sampai bila anwar tak mahu pergi ke mekah, bukan besar sangat perbelanjaan untuk menunaikan haji, pada aku anwar jau lebih mampu dari makcik dan pakcik yang bertahun simpan duit dalam tabung haji tu. kan elok kalau anwar pi mekah dia bawak sekali crew tv selangor dan buat live dia bersumpah depan kaabah yang dia tak pernah meliwat dan diliwat. baru rakyat percaya. senang cerita saiful dah menang 2 dan anwar masih 0 lagi.

Comments

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID