TERKINI: Suhaimi Arahkan Azmizam Simbah Cat Merah.


Tidak ada logiknya untuk orang menyimbah cat ke pejabat adun seri muda, yang bersalah adalah adun itu sendiri bukan tembok pejabatnya, bukan ke lebih baik di simbah cat ke muka adun itu dari pada menyimbah cat ke dinding yang tak bersalah.

Pada aku cerita simbah cat ni adalah reverse psychology yang dibuat oleh adun seri muda itu untuk meraih simpati rakyat, lepas ni dia akan buat cerita pulak yang ada orang nak bunuh dia, itu semua taktik pembangkang kalau dah tersepit, samalah macam anwar dulu bila kantoi dia menjubur saiful, lari ke kedutaan turki kononnya ada orang nak bunuh dia.

Kawan-kawan dalam pkr dulu cukup kenal dengan perangai adun seri muda ni, dulu masa dia belum jadi adun, dia cukup terkenal dengan gelaran mr.thai chi, ketika itu dia jadi timbalan ketua pemuda pkr shah alam, kalau ada apa je tugas yang diberikan padanya dia akan mengelat, dalam istilah yang kawan-kawan dia pakai "thai chi" dia akan thai chi sampai tugas yang diberikan pada dia tu, di berikan kepada orang lain.

Jadi boleh percaya ke? pejabat dia disimbah cat, aku percaya dia yang suruh budak-budak dia simbah cat tu, kemudian tuduh orang lain.

Comments

Anonymous said…
sokongggggggggggggg 100% - bodoh dan sial punya orang .... pengkianat bangsa

Popular posts from this blog

Cubaan Bunuh Diri Isteri Raja Petra

1900 Paderi Melayu Sampai Dari Singapura.

MELAYU PARANOID